Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-07-25, 10:00   #181
spacedog
Registered User

spacedogs avatar

Reg.datum: Jan 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Bärs
Är det inte bra att alla blir uppraggade, eller tycker ni att sex och flirtande bara tillhör de vackra?
Nej, vi tycker det vore bra om du också fick lite någon gång ibland.

Some people are like Slinkies. Not really good for anything, but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.
spacedog är inte uppkopplad  
Gammal 2005-07-25, 10:03   #182
Bärs
Registered User

Bärss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av spacedog
Nej, vi tycker det vore bra om du också fick lite någon gång ibland.
Gudars vad dåligt.
Gammal 2005-07-25, 11:06   #183
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

jag tycker alla som kör med engångsligg för att tillfredsställa sitt behov (eller som MÅNGA sin självkänsla) är slampor av högsta grad. Hur fan kan man älska med någon utan att känna personen ifråga? (jag tycker det är rent utav äckligt...) Då är det ju bättre att använda Lena Handen eller Veden IBrasan (eller vafan ja ska kalla d) Det finns en individ bakom varje kropp, det lär man tänka på...

MVH
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2005-07-25, 11:16   #184
s_himself
Registered User

s_himselfs avatar

Reg.datum: Apr 2004
Citat:
Ursprungligen postat av J.Saarela
Den här tråden suger sämre än Mytens mammas dammsugare.Då hon städar hans rum.

jaa, Glocalnet har inte en chans mot denna tråd
Gammal 2005-07-25, 11:19   #185
Bärs
Registered User

Bärss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris
jag tycker alla som kör med engångsligg för att tillfredsställa sitt behov (eller som MÅNGA sin självkänsla) är slampor av högsta grad. Hur fan kan man älska med någon utan att känna personen ifråga? (jag tycker det är rent utav äckligt...) Då är det ju bättre att använda Lena Handen eller Veden IBrasan (eller vafan ja ska kalla d) Det finns en individ bakom varje kropp, det lär man tänka på...

MVH

Men om individerna bakom kropparna vill ha just engångsligg för att tillfredsställa sina behov då?
Gammal 2005-07-25, 11:24   #186
Loke
Registered User

Lokes avatar

Reg.datum: Jun 2004
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris

MVH
Äh, så löjligt att fördömma folk för hur de har sex. Jag har själv aldrig engångsligg, men å andra sidan förstår jag mig inte på folk som har relationer som varar i flera år. Men inte går jag runt och säger att dessa bara tillfredställer sina behov och att de är mesar och att de gör det för att de är väldigt osjälvständiga. Man kan ju hitta på liknande förolämpningar för alla typer av människor. Men sanningen är att jag vet inte varför du är som du är, och du vet inte varför jag är som jag är. Så det är lika bra att sluta leka amatörpsykolog.
Gammal 2005-07-25, 11:27   #187
Slartibartfast
Finlands svar på Schenkenberg

Slartibartfasts avatar

Reg.datum: Apr 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Loke
men å andra sidan förstår jag mig inte på folk som har relationer som varar i flera år.
HAHA! Va? Vad är det du inte förstår?

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
Slartibartfast är uppkopplad nu  
Gammal 2005-07-25, 11:33   #188
Loke
Registered User

Lokes avatar

Reg.datum: Jun 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
HAHA! Va? Vad är det du inte förstår?
Hur man skulle vilja ha det så, så klart.
Gammal 2005-07-25, 11:34   #189
Myten
Banned

Mytens avatar

Reg.datum: Aug 2003
Årets tråd!
Myten är inte uppkopplad  
Gammal 2005-07-25, 11:34   #190
Tricklev
Spamming user

Tricklevs avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Ursprungligen postat av JAM
Men för fan, "vi mobbar HONOM"... Sorry, kunde inte låta bli.
Sitter på tjejens laptop, så blir lite missar här o var
Tricklev är inte uppkopplad  
Gammal 2005-07-25, 11:34   #191
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Citat:
Men om individerna bakom kropparna vill ha just engångsligg för att tillfredsställa sina behov då?
ja då är dem just det jag sa, slampor
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2005-07-25, 11:38   #192
Tolkia
Moralistmoderator

Tolkias avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Är det inte bra att alla blir uppraggade, eller tycker ni att sex och flirtande bara tillhör de vackra?
Gör dig inte dum. Klart att sex och flirtande inte bara är för de vackra, men sex där Vacker (enligt den egna uppfattningen i alla fall) utnyttjar det faktum att Ful inte har lika lätt som Vacker att "få till det" till sin egen fördel handlar ju inte om vilka som skall få ha sex och inte utan om i vilken utsträckning man får behandla människor som medel för att nå sitt eget mål. Det är inte en win-win-situation, väen om Vacker i det här (hypotetiska) fallet kanske resonerar så ("jamen Ful får ju faktiskt ha sex med en Vacker ...").

Nu har det i och för sig inte så mycket att göra med trådstartarens första inlägg, men det är ju detta mycket av diskussionen kommit att handla om.
Tolkia är inte uppkopplad  
Gammal 2005-07-25, 11:52   #193
Bärs
Registered User

Bärss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia
Gör dig inte dum. Klart att sex och flirtande inte bara är för de vackra, men sex där Vacker (enligt den egna uppfattningen i alla fall) utnyttjar det faktum att Ful inte har lika lätt som Vacker att "få till det" till sin egen fördel handlar ju inte om vilka som skall få ha sex och inte utan om i vilken utsträckning man får behandla människor som medel för att nå sitt eget mål. Det är inte en win-win-situation, väen om Vacker i det här (hypotetiska) fallet kanske resonerar så ("jamen Ful får ju faktiskt ha sex med en Vacker ...").

Nu har det i och för sig inte så mycket att göra med trådstartarens första inlägg, men det är ju detta mycket av diskussionen kommit att handla om.
Eller så är det tvärtom så att de fula står i bättre kontakt med verkligheten än de vackra och inser att de inte är odödliga och därför tar för sig mens de lever.

Fortsättningsvis har killen inte legat med henne. Han respekterade ju henne i sexuellt avseende men ingen verkar fatta det. Alla behandlar ju honom som om han skulle ha gjort det du säger, dvs. raggat upp henne för att hon är ful och billig, satt på henne för att tillfredsställa sig och sedan slängt ut henne. Men det är ju detta som INTE har skett.
Gammal 2005-07-25, 11:56   #194
Slartibartfast
Finlands svar på Schenkenberg

Slartibartfasts avatar

Reg.datum: Apr 2002
Tror ni utseendet har NÅT att göra med hur lätt man får knüla?

Jag tror det har en ganska marginell betydelse.

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
Slartibartfast är uppkopplad nu  
Gammal 2005-07-25, 12:08   #195
Bärs
Registered User

Bärss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
Tror ni utseendet har NÅT att göra med hur lätt man får knüla?

Jag tror det har en ganska marginell betydelse.

Samma här.

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:20.