Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-04-02, 20:23   #19456
jaaaaag
Guest

Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Jahapp, då får man väl börja etablera nya användare här då. Hur länge måste man skriva för att slippa stämplas som creepy lurker?
Ragga på, innan man blivit "seriös" med någon så är det fritt fram att slänga flirtar både till höger och till vänster.

Beror ju iofs på vilket fruntimmer som du frågar men de tjejer som hakar upp sig på sådana småsaker är kanske inte flickvänsmaterial då du förmodligen kommer att få dras med rätt mycket svartsjuka i framtiden om du väljer henne :-))

Gammal 2012-04-02, 20:25   #19457
Stoltz
Jag ber om det.

Stoltzs avatar

Reg.datum: Sep 2004
Citat:
Ursprungligen postat av jaaaaag Visa inlägg
Gillar dig med Stoltz :-) du får hänga med när det ska tränas med Sparven så får vi se om du fortsätter att gilla mig
Haha, varför förstöra en fullt godkänd dagdröm?

Visst
Stoltz är inte uppkopplad  
Gammal 2012-04-02, 20:26   #19458
TREX
Banned User

Reg.datum: Dec 2011
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj Visa inlägg
"Nej, män är precis lika elaka, men ni är fysiska och mer rättframma istället. Att kvinnors sätt att ha konflikter på anses vara mer elakt är på grund av att man i samhället ser ned på kvinnor. Det är inget mer eller mindre elakt med den kvinnliga eller manliga varianten på konflikter, båda är lika illa".
Fast att vara ärlig tycker inte jag är att vara elak, så att vi är ärligare eller mera rättframma gör ju oss i så fall snällare.

Stoltz; Har du tur kanske Pirre får ändra din avatartex, jaaaaag verkar vara på hugget. "2 meter ny*******" ?

Senast redigerad av TREX den 2012-04-02 klockan 20:28.
TREX är inte uppkopplad  
Gammal 2012-04-02, 20:28   #19459
Trance

Trances avatar

Reg.datum: Apr 2004
Citat:
Vad är den uppenbara anledningen du pratar om?
Att resultatet har historiskt varit graviditet och män vill inte gärna uppfostra andras barn?
Trance är inte uppkopplad  
Gammal 2012-04-02, 20:29   #19460
Trance

Trances avatar

Citat:
"Nej, män är precis lika elaka, men ni är fysiska och mer rättframma istället. Att kvinnors sätt att ha konflikter på anses vara mer elakt är på grund av att man i samhället ser ned på kvinnor. Det är inget mer eller mindre elakt med den kvinnliga eller manliga varianten på konflikter, båda är lika illa".

(svaret jag fick av en arg feminist när jag ställde just den frågan)
Om man tittar på de misshandelsfall/mord så ser man ju att män dominerar ganska stort och det kan ju ses som rätt elakt.
Gammal 2012-04-02, 20:30   #19461
jaaaaag
Guest

Citat:
Ursprungligen postat av TREX Visa inlägg
Fast att vara ärlig tycker inte jag är att vara elak, så att vi är ärligare eller mera rättframma gör ju oss i så fall snällare.

Stoltz; Har du tur kanske Pirre får ändra din avatartex, jaaaaag verkar vara på hugget. "2 meter ny*******" ?
Ja, trekant på gymet så kan jag bli kolos nya luder enligt panelen här lol

Gammal 2012-04-02, 20:31   #19462
Stoltz
Jag ber om det.

Stoltzs avatar

Reg.datum: Sep 2004
Citat:
Looool
Stoltz är inte uppkopplad  
Gammal 2012-04-02, 20:32   #19463
mikaelj
Vrickad & älskvard

mikaeljs avatar

Reg.datum: Oct 2008
Citat:
Nope, det är bara ett annat sätt att vara elak på. Så ere. Det är på grund av att vi lever i ett patriarkalt samhälle som vi ser mannens beteende som norm och straffar kvinnligt beteende.

(återigen, personens ord. jag tycker, naturligtvis, precis som du.)

Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Att resultatet har historiskt varit graviditet och män vill inte gärna uppfostra andras barn?
Som nå't sorts kollektivt skydd av den enskilda kvinnan? Intressant synsätt, även om jag inte tror på det för fem öre.

Citat:
Hög fem!
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.

Senast redigerad av mikaelj den 2012-04-02 klockan 20:34.
mikaelj är inte uppkopplad  
Gammal 2012-04-02, 20:35   #19464
Trance

Trances avatar

Citat:
Som nå't sorts kollektivt skydd av den enskilda kvinnan? Intressant aspekt.
Snarare försvar av släkten. Det är inte alltid vi har haft det så bra som vi har det nu och barn är en stor investering.
Gammal 2012-04-02, 20:37   #19465
Spartansk
Banned User

Reg.datum: Mar 2011
Jag tycker också att det är en komplimang att bli kallad slampa. Det betyder ju att många vill ha sex med en. Och att få någon att ha sex med en är något av det svåraste som finns.

Däremot finns det en annan grej, som jag själv råkat ut för väldigt mycket, som jag inte gillar; att bli anklagad för att enbart bry sig om sex. På ett annat forum fick jag för lite sedan veta att "f i tta är min högsta belöning i livet" (det visste jag inte, tänk vad man får lära sig på forum), och min polare Y som ni alla känner kallade mig härom veckan för "överallmänbildad och överkåt".

Jag vet inte var detta kommer ifrån. Var jag än hänger så bevisar jag bortom all tvivel att jag bryr mig om otroligt mycket med än sex; jag deltar i diskussioner om det ena och det andra, jag publicerar hundratals fotografier, teckningar och noveller. Ändå lyckas jag på något vis få desperat/bryr sig bara om sex-rykte. Och det tycker jag är otrevligt.
Spartansk är inte uppkopplad  
Gammal 2012-04-02, 20:40   #19466
TREX
Banned User

Reg.datum: Dec 2011
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
Looool
TREX är inte uppkopplad  
Gammal 2012-04-02, 20:46   #19467
jaaaaag
Guest

Spartansk: som tjej kan även de värsta träsktrollen ha milslånga ligglistor så nej, det är ingen bedrift i sig.

Gammal 2012-04-02, 20:48   #19468
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ragga på, innan man blivit "seriös" med någon så är det fritt fram att slänga flirtar både till höger och till vänster.

Beror ju iofs på vilket fruntimmer som du frågar men de tjejer som hakar upp sig på sådana småsaker är kanske inte flickvänsmaterial då du förmodligen kommer att få dras med rätt mycket svartsjuka i framtiden om du väljer henne :-))
Ja, jag skojar förstås lite. Jag flirtar gladeligen till både höger och till vänster - ibland bara på kul och ibland mer seriöst.

Citat:
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2012-04-02, 20:52   #19469
jaaaaag
Guest

Yes: jo, smileysarna var där och allt så att du skämtade gick mig ej förbi ;-)
Dock så var Spartanen seriös och det var snarare dit svaret var riktat. Du har även skrivit en del om att du kan träffa flera samtidigt så därför tyckte jag att det kunde passa att svara just dig.

Gammal 2012-04-02, 20:54   #19470
mikaelj
Vrickad & älskvard

mikaeljs avatar

Reg.datum: Oct 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk Visa inlägg
Jag vet inte var detta kommer ifrån. Var jag än hänger så bevisar jag bortom all tvivel att jag bryr mig om otroligt mycket med än sex; jag deltar i diskussioner om det ena och det andra, jag publicerar hundratals fotografier, teckningar och noveller. Ändå lyckas jag på något vis få desperat/bryr sig bara om sex-rykte. Och det tycker jag är otrevligt.
De är bara avundsjuka för att de själva inte får det. Genom att nedvärdera din sexualitet försöker de framstå som vita riddare i något missriktat hopp att imponera på kvinnor, som enligt deras bild av verkligheten tycker att de är så fantastiska och blir attraherade av dem. (Vilket aldrig händer, såklart.)

Typiskt betabeteende.
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.

Senast redigerad av mikaelj den 2012-04-02 klockan 20:56.
mikaelj är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:37.