Stod inte ut med de fjantiga karaktärerna som var outhärdliga att lyssna på, och spelet i sig var väldigt mediokert också. Stängde av efter en timma. Tror jag spelar om Witcher 3
Jag har spelat Avowed i två timmar och det är redan tråkigt. Väldigt stel och o-interaktiv värld och karaktärer, som babblar på om ointressanta saker utan att ha något att säga.
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
Tror det från början var tänkt som ett multiplayer-spel. Det är rätt tradigt ja. Jag spelade vidare nu är lite fast ska erkännas, fortfarande smått uselt men rätt beroendeframkallande combat, roligare på högre svårighetsgrad och när man man börja låsa upp abilities och levlar.
RDR2: Chapter 1 fyfan. Chapter 2 och nu börja är det kännas bra.
Wreckfest: Jävligt roligt casual racingspel med handkontroll. Kör bara på no rules servrar. Blir bra racing också så inte bara lollygagging.
RRRE: Börjat lira detta för att träna på o få en bild av gelleråsenbanan som jag ska se Formula 4-racing på senare i år. Japp jag kör med F4-bil på samma bansträckning som det ska vara ivl.
Senast redigerad av WiltTheStilt2 den 2025-02-24 klockan 14:25.
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
Ser han inte dubbelt med tanke på att han är skelögd? Inte konstigt han tycker alla spel suger.
Eller så ser han något vi andra inte ser, vi som bara ser den vanliga vardagen så att säga. En visare man än man kan tro.