Och Chael svarar:
@bigfootsilva I want to tell you a joke so funny it will make your head grow. It goes like this..Oh wait, I see you have already heard it.
Och Chael svarar:
@bigfootsilva I want to tell you a joke so funny it will make your head grow. It goes like this..Oh wait, I see you have already heard it.
Lol. Inte ens roligt.
Chael har tappat den senaste tiden.
En knäböj skall köras riktigt djuuupt eller inte alls! Klarar man inte det så är det bara att börja träna smidighet och inget annat! Har man för risiga knän så är det djuuuupa benpress utan att lyfta häcken som gäller!
En knäböj skall köras riktigt djuuupt eller inte alls! Klarar man inte det så är det bara att börja träna smidighet och inget annat! Har man för risiga knän så är det djuuuupa benpress utan att lyfta häcken som gäller!
Vem tror ni han får möta då? Jag tror inte han väntar till Brock (även om han är tillbaka i träning så vill han väll inte slåss förän i början på nästa år). Snarare lutar jag åt att han får Mir i november eller december. Men om hans första match blir tillräckligt sen så kan han ju få Carwin, Cain eller JDS.
Jag bettar Frank Mir i november och titel-fight mot Cain i mars.