Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-03-23, 19:48   #19111
mikaelj
Vrickad & älskvard

mikaeljs avatar

Reg.datum: Oct 2008
Citat:
Ursprungligen postat av stridis Visa inlägg
Mm, sms svarar man ju mer eller mindre direkt på
Nä.

Citat:
Ursprungligen postat av Spettet Visa inlägg
Jag vet att jag är nojjig så in i men undrar varför jag blir det av detta.
Aha, du undrade över orsaken.

Ja, det är för att du inte tror att du kan hitta en likadan tjej som henne. Antingen för att du lever i ett samhälle enbart befolkat av män eller för att du tvivlar på din egen förmåga att attrahera kvinnor. Jag gissar på det senare.

Första steget är att inse (på något vis) ditt eget värde. Jag vet inte hur du skall göra för att komma dit, dock.
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
mikaelj är inte uppkopplad  
Gammal 2012-03-23, 19:52   #19112
Spettet
Registered User

Spettets avatar

Reg.datum: Sep 2011
Citat:
Mm, sms svarar man ju mer eller mindre direkt på så ifall du inte har fått svar på nära två timmar så går ju sannolikheten ner betydligt.
Jo precis, men fattar inte för 2 dagar sedan svarade hon utan problem och inget har hänt vad jag vet som kan påverka. Sist när vi pratade så tog det ungefär 1h innan hon svarade men nu har det snart gått 2,5 timmer utan ett svar. Hon verkade verkligen intresserad av att festa ihop med mig men nu är det tyst, fattar det bara inte...
Gammal 2012-03-23, 19:54   #19113
Fishtank
Banned User

Reg.datum: Apr 2010
Spettet.
Lugna dig, bry dig inte så mycket.
Det finns gott om kvinnor.
Hon kanske fokuserar på plugget eller spelar flera kort samtidigt.

Ha kul ikväll istället och bry dig inte, hur fan gör du om du har ett ons eller strular?
Tror du ni är tillsammans då eller?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Fishtank är inte uppkopplad  
Gammal 2012-03-23, 19:54   #19114
Spettet
Registered User

Spettets avatar

Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj Visa inlägg
Aha, du undrade över orsaken.

Ja, det är för att du inte tror att du kan hitta en likadan tjej som henne. Antingen för att du lever i ett samhälle enbart befolkat av män eller för att du tvivlar på din egen förmåga att attrahera kvinnor. Jag gissar på det senare.

Första steget är att inse (på något vis) ditt eget värde. Jag vet inte hur du skall göra för att komma dit, dock.

Okej, tror det stämmer bra med mig något att jobba på. Men om vi nu ska ta detta med att hon inte svarar, visst hon kanske gör något nu med hennes projektarbete som gör att hon inte kan svara men känns inte så troligt. Från att vara intresserad till att inte bli det.
Gammal 2012-03-23, 19:54   #19115
mikaelj
Vrickad & älskvard

mikaeljs avatar

Citat:
Jo precis, men fattar inte för 2 dagar sedan svarade hon utan problem och inget har hänt vad jag vet som kan påverka. Sist när vi pratade så tog det ungefär 1h innan hon svarade men nu har det snart gått 2,5 timmer utan ett svar. Hon verkade verkligen intresserad av att festa ihop med mig men nu är det tyst, fattar det bara inte...
LUGN. Hon kan ha tappat telefonen eller vad som helst. Det är bara en tjej och en fest, världen går inte under.

Citat:
Okej, tror det stämmer bra med mig något att jobba på. Men om vi nu ska ta detta med att hon inte svarar, visst hon kanske gör något nu med hennes projektarbete som gör att hon inte kan svara men känns inte så troligt. Från att vara intresserad till att inte bli det.
Ingen kan veta. Varken vi eller du. Därför kan du bara vänta. Hur gammal är du, Spettet? 16-18?
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Gammal 2012-03-23, 19:55   #19116
Spettet
Registered User

Spettets avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Fishtank Visa inlägg
Spettet.
Lugna dig, bry dig inte så mycket.
Det finns gott om kvinnor.

Försöker men det är svårt, har ingen erfarenhet av detta. Jag vet att jag inte ska smsa mera lr så men hatar att bli dissad bara sådär utan anledning. Mår bara dåligt av det.
Gammal 2012-03-23, 19:56   #19117
Fishtank
Banned User

Skippa bara det där spelet och köra ditt eget race så blir det oftast bäst.

Gammal 2012-03-23, 19:57   #19118
Spettet
Registered User

Spettets avatar

Citat:
LUGN. Hon kan ha tappat telefonen eller vad som helst. Det är bara en tjej och en fest, världen går inte under.

Ingen kan veta. Varken vi eller du. Därför kan du bara vänta. Hur gammal är du, Spettet? 16-18?
I know, men det är nog ingen som gillar att bli dissad. Jag är 22 år men som sagt väldigt oerfaren när det kommer till sådant här.
Gammal 2012-03-23, 19:58   #19119
Spettet
Registered User

Spettets avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Fishtank Visa inlägg
Skippa bara det där spelet och köra ditt eget race så blir det oftast bäst.

Vilket spel syftar du på?
Gammal 2012-03-23, 20:01   #19120
stridis
stridis- avatartextmästare

stridiss avatar

Reg.datum: Jan 2003
Citat:
Försöker men det är svårt, har ingen erfarenhet av detta. Jag vet att jag inte ska smsa mera lr så men hatar att bli dissad bara sådär utan anledning. Mår bara dåligt av det.
Dra iväg ett till SMS någon gång i morgon eftermiddag, vettja. Det är inget konstigt i att gilla en person och att låta denne veta det ordentligt.

I won't just gaze into the abyss, I'll maintain uncomfortable eye contact with it.
stridis är inte uppkopplad  
Gammal 2012-03-23, 20:02   #19121
mikaelj
Vrickad & älskvard

mikaeljs avatar

Citat:
Dra iväg ett till SMS någon gång i morgon eftermiddag, vettja. Det är inget konstigt i att gilla en person och att låta denne veta det ordentligt.
Jo, det är det visst. Sluta nu.

Spettet: Hon fick ditt SMS. Hon vet att hon borde svara på det. Det äör hennes sak att höra av sig nu. Hör hon inte av sig vet du att hon inte är intresserad. I så fall släpper du henne och går vidare till nästa.

Citat:
I know, men det är nog ingen som gillar att bli dissad. Jag är 22 år men som sagt väldigt oerfaren när det kommer till sådant här.
Vänj dig. ;-) Det är inget farligt.

Jag tycker att du skall läsa den här under helgen. Börja nu: http://dl.dropbox.com/u/992277/contents.html

Senast redigerad av mikaelj den 2012-03-23 klockan 20:03.
Gammal 2012-03-23, 20:03   #19122
Spettet
Registered User

Spettets avatar

Citat:
En bra idé men det komiska är att vi har aldrig träffats. Vi bor i samma by och vi började snacka på facebook och hon sa det att hon ville festa ihop.
Gammal 2012-03-23, 20:08   #19123
stridis
stridis- avatartextmästare

stridiss avatar

Reg.datum: Jan 2003
Citat:
Jo, det är det visst. Sluta nu.

Spettet: Hon fick ditt SMS. Hon vet att hon borde svara på det. Det äör hennes sak att höra av sig nu. Hör hon inte av sig vet du att hon inte är intresserad. I så fall släpper du henne och går vidare till nästa.
Det finns tjejer som inte svarar även om de är intresserade, blyga och även sådana som leker svåra. Du släpper jättelätt hör jag.

Det är inte alls konstigt, egentligen. Helt naturligt. Bättre så?

Citat:
En bra idé men det komiska är att vi har aldrig träffats. Vi bor i samma by och vi började snacka på facebook och hon sa det att hon ville festa ihop.
Ok, det är ju en omständighet som gör att det ser mindre ljust ut.

I won't just gaze into the abyss, I'll maintain uncomfortable eye contact with it.
stridis är inte uppkopplad  
Gammal 2012-03-23, 20:08   #19124
Fishtank
Banned User

Btw
Det är fredag, hon ville festa på lördag.
Lugna dig, hon är kanske upptagen ikväll.

Ett sms om ett par dagar utan några specifika frågor kan funka men annars låter det vara tills hon svarar, var inte clingy.

Gammal 2012-03-23, 20:10   #19125
Spettet
Registered User

Spettets avatar

Citat:
Det finns tjejer som inte svarar även om de är intresserade, blyga och även sådana som leker svåra. Du släpper jättelätt hör jag.

Det är inte alls konstigt, egentligen. Helt naturligt. Bättre så?

Ok, det är ju en omständighet som gör att det ser mindre ljust ut.
Jag tror denna tjej är väldigt blyg av sig. Eftersom hon frågade om jag hade några förslag om att ses och då svarade jag att vi kunde se på tu man hand lr så kunde vi festa ihop och hon tyckte båda lätt bra men det var ett tag sedan hon festade pga hon varit sjuk.

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:58.