Jag har inte sett denna. Vad är det som är så uselt med den?
Det verkar som de inte har läst boken utan istället läst en sammanfattning och sedan tänkt typ : "Nä, skittråkigt. Vi lägger till en ny huvudplot om en ond AI som vill döda mänskligheten!."
Det verkar som de inte har läst boken utan istället läst en sammanfattning och sedan tänkt typ : "Nä, skittråkigt. Vi lägger till en ny huvudplot om en ond AI som vill döda mänskligheten!."
En ond AI minsann? Nog för att det var evigheter sedan jag läste den boken, men det låter ju onekligen som nåt som inte alls hör hemma där.
Men i ärlighetens namn minns jag fan inte ens nån övergripande handling i boken. Utan mest diverse enskilda sekvenser.
Men överlag så känns ju inte den boken som nåt som lämpar sig särskilt väl för filmadaption. Särskilt inte om det ska vara en actionfilm.
Raised by wolves var så jävla bra att jag inte stängde av för jag inte orkar titta mer. Jag stängde av för att jag inte vill den ska ta slut. Good shit!
Senast redigerad av Akerhage den 2020-09-16 klockan 20:32.
Jag rekommenderar Exit. Wolf of Wall Street i Norge. Såg första avsnittet och tänkte ge upp. Sedan gav jag det en chans till sen plöjde jag alltihop på två dagar.
Finns på SVT play btw
Senast redigerad av Lafayette den 2020-09-16 klockan 21:17.
Raised by wolves var så jävla bra att jag inte stängde av för jag inte orkar titta mer. Jag stängde av för att jag inte vill den ska ta slut. Good shit!
Den blev förnyad för säsong2 idag
Cranston är man glad för sedan Breaking Bad, hoppas denna kan leverera med
Cobra Kai är underhållning för hela familjen. Det är Sjunde himlen med karatetema. Lite One Tree Hill över det, fast lamare. Heh, kanske samma producent eller nåt? 😁
Cobra Kai är underhållning för hela familjen. Det är Sjunde himlen med karatetema. Lite One Tree Hill över det, fast lamare. Heh, kanske samma producent eller nåt? 😁
#stillwatchingtho
Det låter isåfall som att jag kanske inte ska ge den en chans till.