Tycker den i mitten var snyggast också! Dock är den ju riktigt lik den längst ner så frågan är om det är värt de där extra 2000 för en sån lik jacka? sitter den bättre och du fastnat för den så är den ju det. å isåntfall skulle jag tagit den mittersta för 8,5.
Jo, det lutar åt den. Den nedersta är lite glansigare i materialet vilket jag inte är ett fan av. Med andra ord, det kommer förmodligen bli den mellersta!
Senast redigerad av Rellos_87 den 2011-09-22 klockan 19:42.
Du ska vara glad över att du är medlem här. Om det är något du undrar över är du alltid välkommen att fråga. Här på Kolozzeum tillämpar vi kamratuppfostran.
Min flickvän hade en som liknar den övre jackan, och jag kunde inte kolla mig mätt på henne. Den ser väldigt classy ut utan att ge typ "wannabe-hollywoodfru"-vibbar.
mm men om du kollar på dom andra bilderna eller klickar på "prova den" på hemsidan så ser den rätt konstig ut och alldeles för kort. men det kanske är annat när man får hem den.
mm men om du kollar på dom andra bilderna eller klickar på "prova den" på hemsidan så ser den rätt konstig ut och alldeles för kort. men det kanske är annat när man får hem den.