Citat:
David fortsätter att försöka knäcka in Katanan vilket går sakta men säkert.
|
Det går extreeeeemt sakta tycker jag. får hoppas det släpper ordentligt snart. När den är inkörd blir den säkert jävligt bra men just nu är det bara trist att köra bänk. Men, men man får ha tålamod.
Citat:
Jag körde första passet med nya Rage X st46 med mersmak.
170kg flög upp ett par gånger med lägsta klossen. (stor som satan i halsen)
|
Det såg pissenkelt ut. Tror du har valt för stor tröja. Kanske du borde ha kört en katana istället. tycker du borde ha bättre resultat i bänken än du har med tanke på hur stark du är RAW!
Jag är inte utbildad domare. Jag är inte ens rutinerad SL:are. Kameravinkeln är inte optimal kanske. Men jag kan verkligen inte förstå att den där blev underkänd! Helt sjukt! Tror domarna blev rädda för att det var världsrekord. Fan vad bittert. Jag tycker den är solklart godkänd. Borde fan ha tre vita lampor tycker jag det ser ut som!
Citat:
Vi kanske ska hyra in David för utbildning i Jokkmokk.
|
Tycker jag låter som en grymt bra idé! Det borde vi verkligen diskutera på allvar. Hade varit skitkul att ta upp honom/dom och köra ett läger/utbildning.
Jag kör INTE böj idag. Många orsaker. Kör imorrn direkt efter jobbet istället. Tommy blev lite sliten (fortfarande problem med revbenet) av träningen igår så han kommer inte heller ner idag. Ni behöver därför inte anpassa träningstid efter oss.
Kommer att köra "vanliga" utrustningsböj imorrn och förhoppningsvis lite utgångar för viktvanans skull. Kommer att testa tommys dräkt.