"SEAL Team has strengthened our Wednesday lineup – routinely winning its time period with over 10 million viewers and allowing us to build an even more powerful night"
SEAL Team
Även S.W.A.T. är inne på sin andra säsong nu.
Precis kollat på FBIs 2 första avsnitt, tror den kan bli riktigt bra..antar du kollat på det då du la upp om den innan?
Även S.W.A.T. är inne på sin andra säsong nu.
Precis kollat på FBIs 2 första avsnitt, tror den kan bli riktigt bra..antar du kollat på det då du la upp om den innan?
Japp, följer dom 3 SWAT har en del sköna karaktär med Hondo I spetsen.
SEAL Team borde vara den bästa.
Följde även Six förut. Bra men den las ner efter säsong 2
Bra pilot! Från samma gäng som gjort Grey's anatomy. Brandstationen ligger i samma stad och det dyker upp lite skådespelare från Grey's. Chessy men bra.
Visste förresten inte att det fanns en Facebook-grupp "Grey's anatomy sweden" med 5000 medlemmar och full fart.
Jag har försökt titta på Maniac, för någon sa att jag skulle älska den. Efter tre avsnitt är jag inte alls kär och kan inte motivera mig till att fortsätta titta
Nu är jag frågan om jag dömer för hårt för att jag hade för höga förväntningar?
Du missar nog inget, tyckte den var OK bara rakt igenom.
Jag började kika på Sharp Objects och är inne på avsnitt 4 och tycker inte alls den är bra. Det händer ingenting.. Jag har fattat att hon är alkolist, kan någon dö nu, eller kan något hända?
Du missar nog inget, tyckte den var OK bara rakt igenom.
Jag började kika på Sharp Objects och är inne på avsnitt 4 och tycker inte alls den är bra. Det händer ingenting.. Jag har fattat att hon är alkolist, kan någon dö nu, eller kan något hända?
Tycker den var sjukt bra. Den underbara stämningsfulla atmosfären och de udda obehagliga karaktärerna. Men du kan nog lägga ner om du är uttråkad, det kommer inte ske en massa mord och vara full rulle utan tempot är så långsamt hela tiden.
Drog nyss igenom första säsongen av Jack Ryan och tyckte att den gjorde ett rätt blekt intryck. Ingen riktig nerv. Lite som en sämre version av Homeland med tråkigare karaktärer, sämre skådespelare och sämre manus. Det funkar att sitta och slötitta på men det är inget som engagerar.
Bra pilot! Från samma gäng som gjort Grey's anatomy. Brandstationen ligger i samma stad och det dyker upp lite skådespelare från Grey's. Chessy men bra.
Oh. Som brandman blir jag lite sugen att ge den ett försök. Men funderar på SEAL team också.. Får ge serierna ett varsitt avsnitt innan jag väljer.
Tycker den är helt otroligt bra. Nu är jag gigantisk fan av Daredevil och Punisher men denna slår Punisher. Den har helt fantastiska skådespelar insatser och karaktärsutveckling. Om du gillade första säsonge är säsong två ett måste.
Har ju även det bästa soundtracket av alla Marvel serierna