Jag har små händer. Tjejer tror det betyder att jag har liten snopp. Sedan tänker dom "äh, waddever, jag ligger med honom i alla fall", sedan överraskar jag dem med min gigantiska påle.
Jag har små händer. Tjejer tror det betyder att jag har liten snop. Jag överraskar genom att kunna öppna alla syltburkar.
Skälet till att jag inte kan stänga en gripper är ju för att jag bara har fått handträning i ytterläget av greppet. Jag är inte van vid att greppa tunna saker.
Jag tycker du ska ge henne en ärlig chans och till och med kanske två om du anser vid första mötet att hon inte är din typ. Lellan verkar vara trygg och klok, det behöver du!
När någon tjej säger att de gillar händer så känns det så konstigt och avlägset, händer? Vad är det för fel på kvinnor?
Sedan inser jag att jag har en mapp på cirka 25Gb, fylld med diverse videos på fötter, och saker tjejer kan göra med dom.
Händer är intressanta, jag har stora händer men de är lustigt proportionerade fingrar i jämförelse med handflatan. Har för mig att det är en typisk extra kromosom-grej
Skälet till att jag inte kan stänga en gripper är ju för att jag bara har fått handträning i ytterläget av greppet. Jag är inte van vid att greppa tunna saker.
Hehehe.
Förutom att det funkar inte riktigt så. Kan du lyfta en blob så kan du sannolikt stänga minst 2:an, om inte 3:an.