Klart det blir något av dig, speciellt när man märker att det är enbart en själv som har med att göra vad man vill bli. Du har ju dessutom hund, vilket man har saknat sedan man flyttade hemifrån.
Ah, jag har väl massor av problem jag skjuter framför mig som vanligt. Vissa jobbigare än andra, men annars leker livet som alltid.
"Johan Renck (born October 5, 1966) is a Swedish musician (under the stage name Stakka Bo), music video director, and now feature film director. He has directed music videos for a number of artists including Kylie Minogue's "Love at First Sight", Madonna's "Hung Up" and "Nothing Really Matters", Robbie Williams's "Tripping" and "She's Madonna", The Libertines' "What Became of the Likely Lads", New Order's "Crystal" and Beyoncé's "Me, Myself and I".
Stakka Bo scored a hit in 1993/1994 with the song "Here We Go". This song has been featured on an episode of Beavis and Butt-Head despite Beavis thinking it was Ace of Base. The song also featured in the videogame UEFA Euro 2004 and the film Alien Autopsy.
Renck recently completed his first feature film entitled Downloading Nancy, which was premiered at 2008 Sundance Film Festival on January 21, 2008 in Park City, Utah." http://en.wikipedia.org/wiki/Johan_Renck
Den där filmen som hade premier på Sundance festivalen fick jäkligt dålig kritik hörde jag. Kommer mest ihåg Stakka Bo från Knesset som gick på ZTV i begynnelsen av den kanalen, gillade det programmet riktigt mycket.
Haha indiska musikvideos kan vara klockrena. Den där låten skulle kunna bli riktigt om någon vettig mixade up den lite.
“If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality.”
En knäböj skall köras riktigt djuuupt eller inte alls! Klarar man inte det så är det bara att börja träna smidighet och inget annat! Har man för risiga knän så är det djuuuupa benpress utan att lyfta häcken som gäller!
En knäböj skall köras riktigt djuuupt eller inte alls! Klarar man inte det så är det bara att börja träna smidighet och inget annat! Har man för risiga knän så är det djuuuupa benpress utan att lyfta häcken som gäller!
Om de har varit trevliga, ser jag inget förhinder att avrunda notan lite.
Oftast betalar jag inte dricks.
Men dricks i barer?
"Jasså, du öppnade ölen? Vad trevligt."
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe_H
Bra video greg, den summerar det hela. Vilken film är det från?
*