Redan tidigt på dagen märker jag att någon är fel, jag är inte lugn i kroppen utan något är fel. Jag fryser och är ofokuserad. Sen blir det såklart mkt att göra på jobbet och stresshormonerna löper amok, jag mår riktigt kasst. På gränsen till panikångest. Självklart får jag jobba över också. På vägen hem så kopplar jag bort allt och försöker bara lugna ned mig själv, funderar över hur jag egentligen plågar mig själv. Ser väggen komma närmare och närmare, det är verkligen inte sunt det jag gör. Borde jag skippa träningen? Den kanske bränner sönder kroppen totalt? Samtidigt är det ju den som är min ventil. Väl hemma sätter jag på en lugn låter, lägger mig i sängen och typ mediterar. Lugnar ner kroppen. Efter några minuter har jag samlat mig lite men resandet från liggande har gjort mig yr. Borde jag verkligen ge mig iväg? Trycker i PWOn, låg volym och "lugn" låt i spelaren, ger mig iväg. Tänker ta det lugnt.
Börjar med Smithböj supersetat med smithGM steppar upp till 140, 10or i böjen och typ 6or på GM. Kör där några set. Kroppen börjar piggna till, musiken börjar höjas, psyket börjar koncentreras. Det ska bli tungt. Kör 2 set GM till och vilar från böjen. Sen steppar jag upp böjen. 2 set på 170, fortsatt 10or, på med 200 och går all in, efter 7 reps ramlar jag ihop i en hög. Helt slut och nöjd.
Vidare till liggande lårcurl. Först höger och vänster ben och sen båda på 20, typ 10 reps vardera över 3 set. Sen samma upplägg i benspark en på 52 tror jag. Sen byter jag till att köra med båda benen och supersetar dessa två övningar över 9 set vardera helt utan vila. Död.
Citat:
Ursprungligen postat av smeander
Kommer bli grymt, med 4v kvar så skulle jag säga att du ligger bra till! Jävligt grym rygg och midja vs axelbredd är mycket bra!
Kör hårt!
|
Kul att du tycker det och tack för dom fina orden.
Det här är inte riktat till dig specifikt utan mer allmänt, jag vill verkligen inte att folk säger att formen är god om den inte är det för det kan stjälpa mig rejält. Ge mig då hellre ärlig och sanningsenlig kritik så jag kan rätta mig. Att säga att formen är fetare än den är hjälper inte heller då jag då kanske går ut för hårt.