Började på Godless igår, kan bli bra. Behövs en klassisk western-serie (Westworld ser jag som sci-fi) av god kvalitet, lagom till Deadwood-filmen börjar produceras oxå.
Håller med, bra western kan man inte få för mycket av.
Off topic: kolla Forsaken, om du inte redan gjort det. Film förvisso.
Håller med, bra western kan man inte få för mycket av.
Off topic: kolla Forsaken, om du inte redan gjort det. Film förvisso.
Tack, ska kolla! Kan rekommendera neo-western Wind River om du inte sett den, riktigt bra.
__________________ Jagar kilon, watt och minuter – Strava
Mark 180 kg. Böj 135 kg. Bänk 120 kg.
4 min 440W. 20 min 375W. 40 min 343W.
10 km 45 min.
VR 2017 7:31.
Har börjat kolla på Banshee.
Sjukt bra första säsong, asgrym serie ju!
Ingen jäkla moralpanik utan här får skurkarna vad de ska ha, på brutalast möjliga sätt
I motsats till The Last Ship där:
man blir straffad om man räddar hela världen bara för att världens värsta skurk som dödat miljoner råkade dö i processen.
Men sjukt störigt i säsong två, för regissören verkar vilja visa sin konstnärliga sida och det filmas sjukt irriterande hela tiden.
Klipps hela tiden in sånt som ska hända om nån timme, eller saker som någon drömmer, eller nåt som hänt förr i tiden, ja ibland vet man fan inte vad som visas.
Men korta korta klipp fram och tillbaks måste det vara hela tiden så att man ska se att denna serie utmärker sig visuellt
Får se hur länge till jag pallar...å andra sidan är det ju sjukt mycket hotta brudar med
Vet du om det är en säsong och sedan slut?
Eller kommer det sluta med oändligt antal personer han ska hämnas på så det bara blir fånigt med säsong efter säsong efter säsong?
Vet du om det är en säsong och sedan slut?
Eller kommer det sluta med oändligt antal personer han ska hämnas på så det bara blir fånigt med säsong efter säsong efter säsong?
Inget bestämt för en säsong2 än, men skulle bli förvånad ifall de ej kör vidare med minst 1 säsong till då den verkar blivit mottagen väl.
Försökte kolla på Search Party, efter att någon rekommenderade det. Klarade bara 4 avsnitt, hatar alla i serien. Gjord av hipsters, för hipsters. Går inte att relatera till, och väldigt o-rolig.
Har tyckt att folk överdrivit angående walking dead de senaste säsongerna, men den senaste har verkligen varit urusel. Har spolat i fram i avsnitten och det har varit i snitt 5 min intressant innehåll i varje avsnitt. Tror inte att jag kommer kolla på nästa avsnitt
Har tyckt att folk överdrivit angående walking dead de senaste säsongerna, men den senaste har verkligen varit urusel. Har spolat i fram i avsnitten och det har varit i snitt 5 min intressant innehåll i varje avsnitt. Tror inte att jag kommer kolla på nästa avsnitt
Sett klart The Punisher nu. Finns fan inte mycket att klaga på i form av action. Huvudkaraktären är sinnessjukt badass och "huvudskurken" är härligt ond. Hela upplägget, storyn, med serien känns godtagbar och det händer en massa i varje avsnitt. Jag såg på den för att se schysst action så jag valde att inte leta fel överallt, gör man det kan säkert flera saker kännas lite tveksamma. Men den gav mig hur som helst precis det jag ville ha!
8/10
Instämmer på allt. Såg precis sista avsnittet.
Brutal action från start till slut. Riktigt bra!
Håller med om din spoilertag också.. Satan!