Men vad tusan! Här sitter jag och är helnöjd och känner att jag bara måste dela med mig av den galna blandningen kvarg, pepparkakskryddor och fun light. Och vad ser man? Jo, en hel jäkla diskussion om det!
Och jag som tyckte att jag var så jäkla smart och påhittig!
Har ätit det varje jul sen jag började träna 2008 Sjukt bra kombo faktiskt. Dock kör jag utan Fun Light och bara vanligt sötningsmedel istället.
Men vad tusan! Här sitter jag och är helnöjd och känner att jag bara måste dela med mig av den galna blandningen kvarg, pepparkakskryddor och fun light. Och vad ser man? Jo, en hel jäkla diskussion om det!
Och jag som tyckte att jag var så jäkla smart och påhittig!
Vilken smak har du på fun lighten? Har svårt att se att saft+pepparkakskrydda skulle göra sig bra blandat i kvarg tillsammans :o
Kvarg och tonfisk funkar bra för mig. Köp dock en burk tonfisk med bättre kvalitet. Helst ska den vara i bitar ej strimlade
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training… What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” – Socrates
Om du vill ha sötma så kan jag rekommendera lingonsylt eller sweet chili
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training… What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” – Socrates
Ta kvarg, blanda i lite kryddor och späd ut med mjölk. Tycker det funkar helt okej.
Brukar väl bli en del curry, paprikakrydda, gurkmeja... vitlök är rätt gott också. Bara ta lite vad man har, typ.