uuugghhh... Sånt där ser ju läskigt ut! Tur att det verkar gått bra ändå. Lite skillnad på vikterna...
Ahh, en godbit från Koloträffen på Sportlife Backaplan 31 oktober 2009! Snyggt va? Jag bjuder mina medmänniskor på "hjärtat i halsgropen" ihop med "ett gott skratt", brukar bli en utsökt blandning!
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
Träning till failure!
Exakt! Ge allt du har, och sedan ger du lite till!
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
AHAHahahahaaha där var det ju! Såg ju sjukt konstigt ut. Nu ska jag leta upp det där sumomarklyftet jag snackade om innan med den episka minen! Den måste visas för allmänheten.
Har glömt vad han hette men han brukade träna med Damir och Timme och var bra i bänk. Vägde typ 55-60 kg men bänkade över 100 på tävling och var runt 14-15 år. Undrar vart han tog vägen.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Senast redigerad av stevebc den 2010-08-03 klockan 13:30.
Har glömt vad han hette men han brukade träna med Damir och Timme och var bra i bänk. Vägde typ 55-60 kg men bänkade över 100 på tävling och var runt 14-15 år. Undrar vart han tog vägen.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Citat:
Senast redigerad av stevebc den 2010-08-03 klockan 13:34.
AHAHahahahaaha där var det ju! Såg ju sjukt konstigt ut.
Jag orkade inte egentligen (utan magnesium, utan tumlås!), så jag tänkte lägga den på låret och fika lite innan jag drog vidare.
Tyvärr var stången tyngre än mig och jag tippade bakåt. :-)
Citat:
Ursprungligen postat av stevebc
Nu ska jag leta upp det där sumomarklyftet jag snackade om innan med den episka minen! Den måste visas för allmänheten.
Ah, sedärja! Tack! Precis när han håller på att tappa stången ser han verkligen ut som en seriefigur! :-D
Nisse luktar ammoniak var ju helt klockren också! Skuttar runt som en hare inne på gymmet, stackarn. *fniss*
"Funkar" ammoniak, då? Är det för mark eller böj det är mest effektivt? Eller allt?
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Senast redigerad av mikaelj den 2010-08-03 klockan 15:44.
"Funkar" ammoniak, då? Är det för mark eller böj det är mest effektivt? Eller allt?
Är väl det att man blir skogstokig, på gott och ont. I marklyft kanske det hade varit något att ha om man har svårt att tagga till just då (jag tycker det är lättast att tagga till inför marklyftet - allt det svåra är överstökat och nervositeten har släppt). Att ta ammoniak innan tröjlyft eller ännu värre knäböj skulle jag nog aldrig kunna göra. Hade bara gått in och neandertalat sönder tekniken. Hmm.. på tal om det, kanske något att göra innan man går ut?
Citat:
Bah. Jäkla förkylning. Vad råkade jag ut för i Skåne egentligen? Jag var ju frisk igår...
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
jag är lite sugen på att testa inför nytt PB i bicepscurl.
Glöm inte att ta på dig tandskydd, mössa & hjälm. Med ammoniak får du sån sjuk fart i stången att du riskerar att knocka dig själv!
Citat:
Är väl det att man blir skogstokig, på gott och ont. I marklyft kanske det hade varit något att ha om man har svårt att tagga till just då (jag tycker det är lättast att tagga till inför marklyftet - allt det svåra är överstökat och nervositeten har släppt).
Ah, eftersom mark är sista lyftet? Jag har lyxen att jag kan göra lite hur jag vill eftersom jag inte tävlar. Taggningen är definitivt viktig, utan den har jag väldigt svårt att prestera. Har en låt jag har lyssnat på ett tag men den har börjat tappa charmen... Tips på något aggressivt precis innan/efter?
Citat:
Att ta ammoniak innan tröjlyft eller ännu värre knäböj skulle jag nog aldrig kunna göra. Hade bara gått in och neandertalat sönder tekniken. Hmm.. på tal om det, kanske något att göra innan man går ut?
Ammoniak - som roppar fast bättre!