Need For Speed Hot Pursuit är sjukt bra, så satans snyggt, riktigt imponerad, allt känns bara tipptopp med spelet, har nog aldrig haft så roligt med ett bilspel online heller, racen/jakterna både offline och online är så kaotiska och filmiska och har en helt underbar känsla över sig.
Sjukt bra, ett spel man absolut inte FÅR missa enligt mig, det är fan något fel på den som inte tycker det här är bra/roligt!
Need For Speed Hot Pursuit är sjukt bra, så satans snyggt, riktigt imponerad, allt känns bara tipptopp med spelet, har nog aldrig haft så roligt med ett bilspel online heller, racen/jakterna både offline och online är så kaotiska och filmiska och har en helt underbar känsla över sig.
Sjukt bra, ett spel man absolut inte FÅR missa enligt mig, det är fan något fel på den som inte tycker det här är bra/roligt!
Sa jag att spelet är sjuuuukt snyggt btw?
Jag har suttit och dregglat över youtubevids på spelet. Så jävla sugen är jag. Älskade det gamla hederliga Need for Speed Hot Pursuit 2.
Sa jag att spelet är sjuuuukt snyggt btw?
Jävlar vad fel det är på mig då! :o
tycker denna video nedan summerar det fint crazy loco game
Körde en bana Dead Nation nyss, det var skojigt Förjävligt mörkt dock, lite allergisk mot att inte se nåt. Saknas voicechat i coop också, men det ska tydligen komma...