Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-07-29, 18:22   #1636
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av mela Visa inlägg
Det är klart att den har betydelse, det beror ju på hur tight en tjej är också, är killen för liten för just den tjejen så att det inte känns är det väl lika tråkigt för båda två?
absolut det är inge vidare att jucka in i en stor säck heller (fast det har jag heller ingen erfarenhet av )
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2010-07-29, 18:23   #1637
von huff
Banned User

Reg.datum: Aug 2006
Har ni nånsin varit med nån som haft för liten?Märker man stor skillnad på olika snokar?
von huff är inte uppkopplad  
Gammal 2010-07-29, 18:23   #1638
Bahir
Registered User

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Ursprungligen postat av camilla Visa inlägg
Ja, storleken har betydelse. Det ska vara RÄTT storlek!

Citat:
Det är klart att den har betydelse, det beror ju på hur tight en tjej är också, är killen för liten för just den tjejen så att det inte känns är det väl lika tråkigt för båda två?
Bahir är inte uppkopplad  
Gammal 2010-07-29, 18:27   #1639
camilla
Banned User

Reg.datum: Sep 2004
Klart det är skillnad på 10cm och 20cm. Jag har dock aldrig haft någon med så liten att sexet har varit värdelöst. Sen vet man ju sällan mått på den man ligger med. Var ju bara när man var yngre som killarna höll på och mätte och gärna berättade hur långt på linjalen dom kom.
camilla är inte uppkopplad  
Gammal 2010-07-29, 18:29   #1640
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
absolut det är inge vidare att jucka in i en stor säck heller (fast det har jag heller ingen erfarenhet av )
Det har jag, eller då tjejen har varit så våt så det har varit noll friktion. Då hade man önskat man hette Peter North istället så det omöjligt blivit något annat än friktion

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2010-07-29, 18:30   #1641
Fabregas
Registered User

Fabregass avatar

Reg.datum: Jan 2010
Citat:
True that, om tjejen är totalt "otight" så, spelar det förmodligen ingen roll hur stor/liten den är!
Även om man är häst from the waist down, så kan det ändå vara som att svinga ett svärd i Globen...
Gammal 2010-07-29, 18:31   #1642
mela
#curl4lajf

melas avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Fabregas Visa inlägg
True that, om tjejen är totalt "otight" så, spelar det förmodligen ingen roll hur stor/liten den är!
Även om man är häst from the waist down, så kan det ändå vara som att svinga ett svärd i Globen...
Precis, så allt hänger inte på killen. Fattar inte varför killarna ska hamna i fokus om storlek osv. Inget ni direkt kan påverka, medan vi tjejer iaf har muskler att träna upp osv.

Om en tjej klagar på att ni är för små, säg då till henne att hon är för slapp och att hon borde träna mer
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus Visa inlägg
Jag älskar henne, så jag vinner
mela är inte uppkopplad  
Gammal 2010-07-29, 18:32   #1643
Stoltz
Jag ber om det.

Stoltzs avatar

Men gubbar, problemet är att när en man hör att storleken spelar roll så får Johan, 12 cm panik. Visst, 12 cm är inte stort men många verkar tro att allt under 18 cm är samma sak som no chance att tillfredställa sin partner.

Borde snarare oroa sig över mängden killar som inte tagit upp kunskap om fältet 'förspel' utifrån vad jag får höra om mina kvinnliga bekantas flörter
Stoltz är inte uppkopplad  
Gammal 2010-07-29, 18:35   #1644
mattilainen
Registered User

mattilainens avatar

Reg.datum: May 2007
Citat:
Ursprungligen postat av camilla Visa inlägg
Klart det är skillnad på 10cm och 20cm. Jag har dock aldrig haft någon med så liten att sexet har varit värdelöst. Sen vet man ju sällan mått på den man ligger med. Var ju bara när man var yngre som killarna höll på och mätte och gärna berättade hur långt på linjalen dom kom.
Höll på när man var liten? Vikten i bänkpress spelar ingen roll när man sedan kommer till omklädningsrummet och kan vinna en snoppmätartävling. Där snackar vi prestation!
Journal - Gym och Brasiliansk Ju-Jutsu
mattilainen är inte uppkopplad  
Gammal 2010-07-29, 18:37   #1645
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Reg.datum: Jun 2003
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Det har jag, eller då tjejen har varit så våt så det har varit noll friktion. Då hade man önskat man hette Peter North istället så det omöjligt blivit något annat än friktion
Gammal 2010-07-29, 18:39   #1646
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Citat:
...Om en tjej klagar på att ni är för små, säg då till henne att hon är för slapp och att hon borde träna mer
Skön diskussion... ... "hörru de ä int ja som ha fö liin, de e la du som e schlapp i fettan"... har man aldrig fått en örfil innan så

I de sammanhangen jag har förstått att storleken har spelat roll så har det varit vaginal stimulans vi har pratat om. "Att ha sex" kan man nog ha oavsett storlek, men åt det större hållet så tycks chansen att få orgasm under själva akten öka drastiskt. Mer stimulans av klitoris samtidigt och mer stimulans av gpunkt mm (lite jobbigt om man int nå in te g-punkten?!).

Skämt åsido, OM nu storleken har betydelse, men säg det då. ... sedan behöver det inte vara regler som bekräftar undantag osv, men det låter så tokigt med gamla klyschan att storleken inte spelar roll....

Journalen
Gammal 2010-07-29, 18:49   #1647
Fabregas
Registered User

Fabregass avatar

Reg.datum: Jan 2010
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
(lite jobbigt om man int nå in te g-punkten?!).
Haha, det där ger mig sköna flashbacks till en stand up med Janne Bylund.. Totalt OT, men ville ändå dela med mig
Gammal 2010-07-29, 19:00   #1648
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Fabregas Visa inlägg
Haha, det där ger mig sköna flashbacks till en stand up med Janne Bylund.. Totalt OT, men ville ändå dela med mig
"Ja nå int upp te diskbänken" ?
Han är sjukt bra när han drar den om att han läst i Amelia om sextipsen...

Journalen
Gammal 2010-07-29, 19:01   #1649
Slartibartfast
Finlands svar på Schenkenberg

Slartibartfasts avatar

Reg.datum: Apr 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
Borde snarare oroa sig över mängden killar som inte tagit upp kunskap om fältet 'förspel' utifrån vad jag får höra om mina kvinnliga bekantas flörter
Min erfarenhet säger att förspel är nåt som är väldigt överhypat hos kvinnsen. Jag gillar förspel nästan mera än själva akten (orka bli svettig), men jag har haft tjejer som varit in och ut genom dörren på en halvtimme och jag står mest där som ett frågetecken. "men...men...får jag inte bjuda på en kopp kaffe iaf?"

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
Slartibartfast är inte uppkopplad  
Gammal 2010-07-29, 19:14   #1650
Stoltz
Jag ber om det.

Stoltzs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast Visa inlägg
Min erfarenhet säger att förspel är nåt som är väldigt överhypat hos kvinnsen. Jag gillar förspel nästan mera än själva akten (orka bli svettig), men jag har haft tjejer som varit in och ut genom dörren på en halvtimme och jag står mest där som ett frågetecken. "men...men...får jag inte bjuda på en kopp kaffe iaf?"
Hahah, visst - det har jag också varit med om. Men jag tycker att det är svårare att ge fontänorgasmer utan att ge förspel först, och det brukar uppskattas i slutändan, även om man tar sin tid på sig.Om förspelet känns som ett avsnitt av Våra Bästa År så gör man ju något fel oavsett

Men som du säger, alla är olika, och man är på olika humör. Ibland är förspel supernice, ibland vill man bara lyfta upp partnern i fråga på kassadisken och...
Stoltz är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:32.