2010-07-29, 18:22
|
|
Workaholic
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av mela
Det är klart att den har betydelse, det beror ju på hur tight en tjej är också, är killen för liten för just den tjejen så att det inte känns är det väl lika tråkigt för båda två?
|
absolut det är inge vidare att jucka in i en stor säck heller (fast det har jag heller ingen erfarenhet av  )
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
|
|
|
2010-07-29, 18:23
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2006
|
Har ni nånsin varit med nån som haft för liten?Märker man stor skillnad på olika snokar?
|
|
|
2010-07-29, 18:23
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av camilla
Ja, storleken har betydelse. Det ska vara RÄTT storlek! 
|
Citat:
Det är klart att den har betydelse, det beror ju på hur tight en tjej är också, är killen för liten för just den tjejen så att det inte känns är det väl lika tråkigt för båda två?
|
|
|
|
2010-07-29, 18:27
|
|
Banned User
Reg.datum: Sep 2004
|
Klart det är skillnad på 10cm och 20cm. Jag har dock aldrig haft någon med så liten att sexet har varit värdelöst. Sen vet man ju sällan mått på den man ligger med. Var ju bara när man var yngre som killarna höll på och mätte och gärna berättade hur långt på linjalen dom kom.
|
|
|
2010-07-29, 18:29
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris
absolut det är inge vidare att jucka in i en stor säck heller (fast det har jag heller ingen erfarenhet av  )
|
Det har jag, eller då tjejen har varit så våt så det har varit noll friktion. Då hade man önskat man hette Peter North istället så det omöjligt blivit något annat än friktion
|
|
|
2010-07-29, 18:30
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2010
|
Citat:
|
True that, om tjejen är totalt "otight" så, spelar det förmodligen ingen roll hur stor/liten den är!
Även om man är häst from the waist down, så kan det ändå vara som att svinga ett svärd i Globen...
2010-07-29, 18:31
|
|
#curl4lajf
Reg.datum: Apr 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Fabregas
True that, om tjejen är totalt "otight" så, spelar det förmodligen ingen roll hur stor/liten den är!
Även om man är häst from the waist down, så kan det ändå vara som att svinga ett svärd i Globen...
|
Precis, så allt hänger inte på killen. Fattar inte varför killarna ska hamna i fokus om storlek osv. Inget ni direkt kan påverka, medan vi tjejer iaf har muskler att träna upp osv.
Om en tjej klagar på att ni är för små, säg då till henne att hon är för slapp och att hon borde träna mer
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus
Jag älskar henne, så jag vinner 
|
|
|
|
2010-07-29, 18:32
|
|
Jag ber om det.
|
Men gubbar, problemet är att när en man hör att storleken spelar roll så får Johan, 12 cm panik. Visst, 12 cm är inte stort men många verkar tro att allt under 18 cm är samma sak som no chance att tillfredställa sin partner.
Borde snarare oroa sig över mängden killar som inte tagit upp kunskap om fältet 'förspel' utifrån vad jag får höra om mina kvinnliga bekantas flörter
|
|
|
2010-07-29, 18:35
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av camilla
Klart det är skillnad på 10cm och 20cm. Jag har dock aldrig haft någon med så liten att sexet har varit värdelöst. Sen vet man ju sällan mått på den man ligger med. Var ju bara när man var yngre som killarna höll på och mätte och gärna berättade hur långt på linjalen dom kom. 
|
Höll på när man var liten? Vikten i bänkpress spelar ingen roll när man sedan kommer till omklädningsrummet och kan vinna en snoppmätartävling. Där snackar vi prestation!
|
|
|
2010-07-29, 18:37
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Det har jag, eller då tjejen har varit så våt så det har varit noll friktion. Då hade man önskat man hette Peter North istället så det omöjligt blivit något annat än friktion 
|
|
|
|
2010-07-29, 18:39
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
...Om en tjej klagar på att ni är för små, säg då till henne att hon är för slapp och att hon borde träna mer 
|
Skön diskussion...  ... "hörru de ä int ja som ha fö liin, de e la du som e schlapp i fettan"... har man aldrig fått en örfil innan så
I de sammanhangen jag har förstått att storleken har spelat roll så har det varit vaginal stimulans vi har pratat om. "Att ha sex" kan man nog ha oavsett storlek, men åt det större hållet så tycks chansen att få orgasm under själva akten öka drastiskt. Mer stimulans av klitoris samtidigt och mer stimulans av gpunkt mm (lite jobbigt om man int nå in te g-punkten?!).
Skämt åsido, OM nu storleken har betydelse, men säg det då.  ... sedan behöver det inte vara regler som bekräftar undantag osv, men det låter så tokigt med gamla klyschan att storleken inte spelar roll....
|
|
|
2010-07-29, 18:49
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
(lite jobbigt om man int nå in te g-punkten?!).
|
Haha, det där ger mig sköna flashbacks till en stand up med Janne Bylund.. Totalt OT, men ville ändå dela med mig
2010-07-29, 19:00
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av Fabregas
Haha, det där ger mig sköna flashbacks till en stand up med Janne Bylund.. Totalt OT, men ville ändå dela med mig 
|
"Ja nå int upp te diskbänken" ? 
Han är sjukt bra när han drar den om att han läst i Amelia om sextipsen...
|
|
|
2010-07-29, 19:01
|
|
Finlands svar på Schenkenberg
Reg.datum: Apr 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Borde snarare oroa sig över mängden killar som inte tagit upp kunskap om fältet 'förspel' utifrån vad jag får höra om mina kvinnliga bekantas flörter 
|
Min erfarenhet säger att förspel är nåt som är väldigt överhypat hos kvinnsen. Jag gillar förspel nästan mera än själva akten (orka bli svettig), men jag har haft tjejer som varit in och ut genom dörren på en halvtimme och jag står mest där som ett frågetecken. "men...men...får jag inte bjuda på en kopp kaffe iaf?"
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
2010-07-29, 19:14
|
|
Jag ber om det.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
Min erfarenhet säger att förspel är nåt som är väldigt överhypat hos kvinnsen. Jag gillar förspel nästan mera än själva akten (orka bli svettig), men jag har haft tjejer som varit in och ut genom dörren på en halvtimme och jag står mest där som ett frågetecken. "men...men...får jag inte bjuda på en kopp kaffe iaf?"
|
Hahah, visst - det har jag också varit med om. Men jag tycker att det är svårare att ge fontänorgasmer utan att ge förspel först, och det brukar uppskattas i slutändan, även om man tar sin tid på sig.Om förspelet känns som ett avsnitt av Våra Bästa År så gör man ju något fel oavsett
Men som du säger, alla är olika, och man är på olika humör. Ibland är förspel supernice, ibland vill man bara lyfta upp partnern i fråga på kassadisken och...
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:32.
|

|