Känns som att Ari kommer att tacka nej. Dels för att han öht funderar på det och dels för att det skulle göra det för lätt för Vince att få nya roller vilket skulle förstöra serien.
__________________ ...like those who go off on a journey to see a longed-for city with their own eyes and imagine that one can enjoy in reality the charm of a dream
Jag är ganska säker på att ari inte kommer ta jobbet utan dana gordon kmr få det Det har varit två dålig avsnitt irad nu imo.. men nu det senaste ägde!!! vill också vara med vince o åka till hawaii o ****** modeller ju!
Jag är ganska säker på att ari inte kommer ta jobbet utan dana gordon kmr få det Det har varit två dålig avsnitt irad nu imo.. men nu det senaste ägde!!! vill också vara med vince o åka till hawaii o ****** modeller ju!
Tjena spåjjlarn
Läser man en tråd som handlar om en viss serie, får man räkna med spoilers.
Det står inget om det i trådtiteln så jag anser att man kan ta liten hänsyn när man pratar om avsnitt som precis har visats på amerikansk tv.
__________________ ...like those who go off on a journey to see a longed-for city with their own eyes and imagine that one can enjoy in reality the charm of a dream
I en tråd om en TV-serie diskuterar vi upp till och med senaste avsnittet.
Så resonerar jag också. Dock blev det lite fel när jag och en polare snackade om senaste avsnittet av en serie. Hon syftade på det senaste som visats på svensk TV, och jag det senaste som visats i USA. Jag spoilade sönder serien för henne