Citat:
Ursprungligen postat av Tree Fiddy
Du har liksom aldrig tänkt på att jag kanske inte har lust att sitta och diskutera med dig?
|
Jo jag har förstått att du inte har lust att diskutera, och verkar tycka det är roligt att andra vill diskutera...
Det jag inte förstår är vad tusan du har på ett diskussionsforum att göra.
Citat:
Jag finner det komiskt för att så fort det är en tråd om elitidrottare som dopar sig så är du där och tror på misstagsdoping och ren idrott. Det är komedi. Därför skrattar jag.
|
Dubbla halmgubbar för att vara på den säkra sidan ser jag.
Är det svårt för dig att ta in att jag
inte tror all världens elitidrottare är rena från doping? Det räcker inte med att jag skrivit det ett otal gånger. Har du nån diagnos som gör att du har svårt att processa skriven information? Ska jag försöka göra en akvarellmålning kanske?
Är problemet att jag inte tycker alla som presterar bättre än nån slumpmässig gräns per automatik bör stängas av på livstid?
Citat:
Jag har redan lagt fram många argument och har således ingen lust att diskutera detta mer med dig,
|
Det du har lagt fram har jag ju såvitt jag kan minnas inte hållit med om. Svårt att greppa det konceptet kanske?
Citat:
men det verkar du ha väldigt svårt att förstå. 
|
Ja, det är ju du som fortsätter ju skriva till mig (om mig) så nånting verkar du ju vilja.
Tror inte jag satt någon på ignorelistan hittills. Men det vette fan om inte du kvalar in snart.