Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-11-11, 21:36   #16306
snej
Äntligen Sofie! Tack! Jag älskar dej<3

snejs avatar

Reg.datum: Apr 2004
Hehe ja 2st får man väl ha då. Men jag orkar inte heller jobba mej, jag har råd med det
snej är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-11, 21:42   #16307
bizniz
dubstep och pepsi <3

biznizs avatar

Reg.datum: Nov 2009
Opti med en extra skärm på skrivbordet också, går ju faktiskt köra dualscreen om man inte är så sugen på ps3.
bizniz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 00:25   #16308
kalajset
Registered User

kalajsets avatar

Reg.datum: Nov 2006
Blivit en del Castle Crashers det senaste, (jupp, nyutkommet på PSN). Det är ju faktiskt kul. Inte överdrivet, sanslöst mega-roligt som en del verkar tycka, men det påminner tillräckligt mycket om gamla godingar, samtidigt som det adderar en del "moderna" element till genren, för att slutresultatet ska bli klart lyckat. Fast ibland är det för kaosartat, det, samt en litet för icke-precis kontroll drar ner betyget något. Demo finns hursomhelst för de som är sugna att prova.
Gammal 2010-11-12, 08:15   #16309
Langster
Ninja

Langsters avatar

Reg.datum: Apr 2001
Citat:
Ursprungligen postat av kalajset Visa inlägg
Blivit en del Castle Crashers det senaste, (jupp, nyutkommet på PSN). Det är ju faktiskt kul. Inte överdrivet, sanslöst mega-roligt som en del verkar tycka, men det påminner tillräckligt mycket om gamla godingar, samtidigt som det adderar en del "moderna" element till genren, för att slutresultatet ska bli klart lyckat. Fast ibland är det för kaosartat, det, samt en litet för icke-precis kontroll drar ner betyget något. Demo finns hursomhelst för de som är sugna att prova.
Jag var faktiskt rätt besviken på Castle Crashers när det först kom på 360. Det hade ju hypats enormt. Jag trodde stridssystemet skulle vara djupare, bättre kontroll osv. Men av någon anledning spelade jag igenom det flera gånger och nu tycker jag fortfarande att det är ett av de absolut bästa nedladdningsbara spel som kommit. Helheten är liksom bättre än beståndsdelarna och det blir nästan roligare ju mer man spelar det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 18:17   #16310
stolpskott
Banned User

Reg.datum: Oct 2008
Gran turismo 5 släpps 24 november, källa

Black Ops Multiplayer ser ut att bli fixat snart, källa

Och det verkar som att det kommer finnas Final Fantasy karaktärer i Mario Sports Mix, källa.
stolpskott är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 18:42   #16311
kalajset
Registered User

kalajsets avatar

Reg.datum: Nov 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
Jag var faktiskt rätt besviken på Castle Crashers när det först kom på 360. Det hade ju hypats enormt. Jag trodde stridssystemet skulle vara djupare, bättre kontroll osv. Men av någon anledning spelade jag igenom det flera gånger och nu tycker jag fortfarande att det är ett av de absolut bästa nedladdningsbara spel som kommit. Helheten är liksom bättre än beståndsdelarna och det blir nästan roligare ju mer man spelar det.
Kan tänka mig detta. Var inte heller sådär överdrivet förtjust första kvarten, efter en halvtimme var det småkul. Efter en timme "klar hitvarning", och nu längtar jag efter att få spela, men kan inte riktigt förstå varför fullt ut. :/ - Kanske har kört 3-4 timmar allt som allt, så det är inte direkt jättemycket hittills.

Citat:
Ursprungligen postat av stolpskott Visa inlägg
Gran turismo 5 släpps 24 november, källa
Rajt. (Vore ju iofs kul efter femtielva uppskjutningar om det faktiskt kom någon gång, men nu är det ju så nära att det faktiskt kan bli möjligt på riktigt). Kul för GT-fansen.
Gammal 2010-11-12, 18:54   #16312
stolpskott
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av kalajset Visa inlägg
Rajt. (Vore ju iofs kul efter femtielva uppskjutningar om det faktiskt kom någon gång, men nu är det ju så nära att det faktiskt kan bli möjligt på riktigt). Kul för GT-fansen.
Enligt IGN så har spelskivorna redan börjat produceras, så troligtvis blir det inte uppskjutet igen.
Gammal 2010-11-12, 20:28   #16313
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel

Lasse Kongos avatar

Reg.datum: Jun 2003
En del butiker har tydligen fått in GT5 i lager.

Det kommer bli bruuuuuuuuuuuuuuUUUUUUUuuuutalt snyggt men i övrigt tror jag personligen inte det kommer nå upp till allas skyhöga förväntningar, jag är inte så mycket för den här typen av sim/semisimbilspel (förutom forzaspelen) men lär nog köpa det bara för att få uppleva grafiken.

Kan lova att spelet grafiskt blir sjukt : )

Senast redigerad av Lasse Kongo den 2010-11-12 klockan 20:29.
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-13, 00:58   #16314
Kimball
Registered User

Kimballs avatar

Reg.datum: Sep 2003
Black Ops med polare var inte illa, inte illa alls! Trist att där var så få small banor bara, man tröttnar lite på att leta efter varandra på 4 pers @ de större. Vapenutbudet kändes också sådär, jag är väl förvisso UT-skadad kanske.
Men överlag klart bättre än jag trodde! Sjukt jobbigt att anstränga ögonen såpass länge och hårt, dock!
Gammal 2010-11-13, 14:36   #16315
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel

Lasse Kongos avatar

Reg.datum: Jun 2003
Tänkte skriva lite mer om BO nu när man sitter framför datorn, jobbigt att skriva massa från telefonen =)

I princip jämt så kör jag klart sp innan jag ger mig på mp, blev dessvärre inte så i detta fall då jag råkade prova mp lite innan jag var klar med sp, har inte alls kommit så långt i sp, ett par timmar, men det är riktigt bra, bra drag, intressant handling, snyggt, intensivt och allt som Cod brukar vara i kampanjen, mycket roliga vapen med.

Tror jag är lv 23 just nu i mp så lite har man kört där, och jag gillar det skarpt, känns mer avskalat än tex mw2, mer betoning på att faktiskt SKJUTA fienderna och inte hundra andra saker som händer runtomkring en hela tiden.

Jag gillar pengasystemet, jag älskar att man kan göra sina vapen mer personliga/facepaint och så vidare, just nu är det väl lite serverstrul som alltid med nya spel, men får de bara ordning på det så blir det riktigt bra.

Banmässigt känns banorna lite bättre än mw2 men lite sämre än cod4, en sak stör mig och det är att banorna man redan köpt till nazi zombies i waw finns i detta spel med, som säkert kommer komma som dlc som man får betala för igen, det är INTE ok.

Men i övrigt, karatekul online och ska jag ranka de senaste codspelen när det gäller onlinbiten blir det:

1. cod4
2. black ops
3. modern warfare 2
4. world at war (som jag dock tycker är grymt med!)

Senast redigerad av Lasse Kongo den 2010-11-13 klockan 14:39.
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-13, 16:04   #16316
Robbelibob
Registered User

Robbelibobs avatar

Reg.datum: May 2005
Kampanjen verkar ju kass från vad jag hört. Rörig handling, vet knappt vem man är mm.

┌┐ ┌┐ ᶧ ┌┐ ┌┐
╔⌂╗
Robbelibob är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-13, 17:01   #16317
storPines
Registered User

storPiness avatar

Reg.datum: Jun 2010
huuh, vill så gärna spela Bo men det är ospelbart för mig i Mp, laggar anus..
storPines är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-13, 18:05   #16318
Silverschnitzel
Bachelor Frog

Reg.datum: Mar 2010
Cdon har 2 spel för 349 kr. Vad rekommenderar ni? Funderar på 2 av bl.a dessa, vet inte vilka dock.
Just Cause 2 - nästan säker på. tyckte demot var kul.
Batman Arkham Asylum
Fight Night Round 4
Bioshock 2
Assassins Creed 2 ( har bara testat ettan men tyckte det var otroligt enformigt..)
Silverschnitzel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-13, 18:33   #16319
stolpskott
Banned User

Okej, förutom Just Cause 2 borde du antingen skaffa Arkham Asylum eller Assassins Creed 2.

Bioshock 2 var bra gameplay och stämning med storyn var en besvikelse så det är lika bra att glömma det om du gillar spel med bra story.

Asassins Creed 2 fick ju cre(e)ds för att de hade lyckats vända gameplay så enormt sedan det första spelet. Enligt Ubisofts VD hade de ordet variation spraymålat på väggarna när de jobbade med 2an, just eftersom enformigheten hade varit det första spelets största svaghet.
Av egen erfarenhet kan jag säga att 2an är mycket roligare och mer varierat, du lär inte bli uttråkad på ett bra tag av det spelet.

Arkham Asylum var och är ett mästerverk, det är det enda spelet baserat på en klassisk superhjälte som jag har tyckt varit bra. Det finns något bra i spelet oberoende av vilken sorts spel du gillar, du får slåss, smyga, lösa pussel och välja hur du ska uppgradera din utrustning.

Om du frågar mig borde du köpa båda dessa spel, om du hellre vill ha JC 2 så borde du köpa det som utelämnas vid ett senare tillfälle! Sjukt bra spel!
Gammal 2010-11-13, 18:34   #16320
wo0ord
Ser bra ut!!1 gNnn!

wo0ords avatar

Någon som spelar L4D2 ?
wo0ord är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:24.