2008-06-02, 11:05
|
|
Världens Största Kyk®
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av skaparn
Ny Dura Ace! Det här lovar riktigt gott, speciellt som de överger den fula externa vajerdragningen från bromshandtagen.
Läs mer på happy som hade en bra artikel i ämnet
HappyMTB osv
|
Ja, de ser ruggigt fina ut och har säkert en funktion som slår allt på marknaden.
|
|
|
2008-06-02, 11:14
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief
Ja, de ser ruggigt fina ut och har säkert en funktion som slår allt på marknaden.
|
Ja, de flesta sportfiskare kommer säkert byta ut sina Daiwa mot Shimano så fort den släpps.
|
|
|
2008-06-02, 11:16
|
|
Mother love bone
Reg.datum: Aug 2006
|
Okej, nu måste jag fråga. Vad är den exakta funktionen hos en cykel när man kan köra bil?
|
|
|
|
2008-06-02, 12:00
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av shut teh face
Okej, nu måste jag fråga. Vad är den exakta funktionen hos en cykel när man kan köra bil?
|
...
Citat:
Ursprungligen postat av shut teh face
Och jag är överviktig och då tycker folk att inte min åsikt räknas.
|
|
|
|
2008-06-02, 12:04
|
|
Världens Största Kyk®
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Ja, de flesta sportfiskare kommer säkert byta ut sina Daiwa mot Shimano så fort den släpps.
|
Jo, jag håller med om att Campa har sexigare produkter utöver cykelrelaterat material. Record har ju haft en liten särställning och Dura Ace kanske nu kan konkurrera på allvar. Nu är Dura Ace tillräckligt bra för att vinna TdF men det finns givetvis cyklister som inte nöjer sig med så lite.
Campa är ena hejjare på korkskruvar.
|
|
|
2008-06-02, 12:26
|
|
special snowflake
Reg.datum: Nov 2004
|
Citat:
Ny Dura Ace! Det här lovar riktigt gott, speciellt som de överger den fula externa vajerdragningen från bromshandtagen.
Läs mer på happy som hade en bra artikel i ämnet
HappyMTB osv
|
Jag tycker att nuvarande vajerdragning gör att cykeln påminner lite om en ekoxe. Ekoxar är respektingivande.
//Kristin
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
|
Brevis esse laboro, obscurus fio
|
|
|
2008-06-02, 12:34
|
|
Registered User
|
|
|
|
2008-06-02, 12:38
|
|
special snowflake
|
Citat:
|
Bästa dissen i tråden.
//Kristin
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
|
|
|
|
2008-06-02, 12:45
|
|
Mother love bone
|
Citat:
...
|
Vart hittade du det där? Måste vara gammalt ..
|
|
|
|
2008-06-02, 12:51
|
|
Mother love bone
|
Jag valde fel tråd att spamma i. Jag ber högaktigt om ursäkt och önskar er lycka till när ni ska cykla nånstans.
|
|
|
|
2008-06-02, 12:57
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Laan
|
Bra minne du har, Laan. Ska se om stretchning och vila hjälper.
|
|
|
2008-06-02, 14:01
|
|
special snowflake
|
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief
Grymt tempo du höll på löpningen!
Grattis, bra jobbat!
|
Ack ja, tänk om jag skulle kunna träna löpning också och inte bara jogga till vardags. Då kanske jag skulle kunna bli snabb på riktigt. Det var skönt att för en gångs skull slippa begränsa sig i just löpningen och springa på så mycket jag behagade. (Å andra sidan påstod min triathlonklubbkompis som jag åkte till tävlingen med [och som f.ö. gjorde nytt personbästa på olympisk distans på 2:14. Han är 40+, så jag har tid på mig att åstadkomma förbättringar om man säger så. Skönt att hålla på med en sport mer långt bäst-föredatum] att man klarar sig rätt bra på enbart kondition och psyke i triathlon. Att överdriven löpträning är katabolt har jag även läst på kolo, så det måste ju vara sant.)
Och tack  .
//Kristin
|
|
|
|
2008-06-02, 15:04
|
|
special snowflake
|
Jag ska vara snäll och hjälpa min pappa lite (dessutom har jag tenta imorgon, och kolospam avhåller mig från att plugga).
Far min åker till USA på måndag och ska köpa en ny racer där (han står inte ut med att ha en sämre hoj än jag, typiskt killar...). Nu är frågan hur han minimerar risken att åka på tull? Har läst lite trådar på happy där flera föreslår att man tar med sig en skitcykel hemifrån som man sedan byter ut mot nyförvärvät. Tror inte detta är aktuellt för pappa då han ska köpa en cykelväska att frakta cykeln i på plats. Någon som har några erfarenheter av tullen och skrymmande gods?
//Kristin
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:18.
|

|