2015-11-05, 20:30
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
Ett helt nät med trådiga avocados!
|
|
|
2015-11-05, 20:35
|
|
Scarpa the chef
Reg.datum: Aug 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av whuddafuks
Att jag helt plötsligt har blivit laktosintolerant, det bara kom sådär. Dock är det inte hela världen då det finns tusentals laktosfria alternativ, men ändå. Jag trodde att jag hade en vikinagmage som klarade av allt 
|
Eller käka tabletter och ät allt.
Jag köper mestadels laktosfritt faktist.
själv är jag pissed off på att jag inte kommer ihåg mitt lösen till ett onlinespel, kommer inte ens ihåg vad jag satte som svar på reset frågorna =( fannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn gör mig förbannad.
Senast redigerad av Wzup2u den 2015-11-05 klockan 20:37.
|
|
|
2015-11-08, 14:40
|
|
Mother love bone
Reg.datum: Aug 2006
|
Varit lite småsjuk en vecka, avstått från träningen men ändå så blossade det ut idag, så ännu mer tid utan träning.
Har dock inte varit hemma från jobbet, säkert därför ...
Var inte så länge sen man var sjuk.  Precis när man börjat komma tillbaka på samma nivå vad gäller styrka och kondition så kommer det igen! 
|
|
|
|
2015-11-08, 14:51
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av shut teh face
Varit lite småsjuk en vecka, avstått från träningen men ändå så blossade det ut idag, så ännu mer tid utan träning.
Har dock inte varit hemma från jobbet, säkert därför ...
Var inte så länge sen man var sjuk.  Precis när man börjat komma tillbaka på samma nivå vad gäller styrka och kondition så kommer det igen!  
|
Det där är så jävla drygt. Sen blir man alltid bara alldeles lagom sjuk för att inte kunna träna men inte tillräckligt för att vara hemma från jobbet med gott samvete.
|
|
|
2015-11-08, 15:23
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2006
|
När en skapligt stor restaurang eller ett café inte har toalett. Har för mig att det måste finnas men jag kan blanda ihop det med handikapptoalett när man väl måste ha toalett?
Har jag svullat i mig ett whopper meal för 72 spänn vill jag inte gå därifrån pissnödig...
|
2015-11-08, 15:36
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
Enligt SVT Plus finns inget krav, om inte kommunen bestämmer något eget:
Tapatalk.
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
|
|
|
|
2015-11-08, 15:58
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2006
|
Okej. Om inte stället är jättesugen på att ordna ett toalett för sina gäster så behövs det alltså inte
|
2015-11-08, 16:47
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2009
|
Haft min iPhone 6S i en vecka nu och jag saknar storleken på min 5S. Jag har ofta svårt att ni delar av skärmen (ja, jag vet att man kan dubbeltappa hemknappen, det är omständigt och ibland når jag ändå inte). Detta i kombination med att den är jävligt hal och har rundade kanter gör att den är skitjobbig att använda med en hand.
|
2015-11-08, 16:48
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
Reg.datum: Oct 2007
|
att jag inte pluggar
|
|
|
2015-11-08, 17:18
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av leo1
När en skapligt stor restaurang eller ett café inte har toalett. Har för mig att det måste finnas men jag kan blanda ihop det med handikapptoalett när man väl måste ha toalett?
Har jag svullat i mig ett whopper meal för 72 spänn vill jag inte gå därifrån pissnödig...
|
Jag trodde alltid att om stället har plats för mer än 16 Pers så måste de ha toa. Där ser man!
|
|
|
2015-11-08, 18:43
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2015
|
Citat:
Ursprungligen postat av eternallord
Haft min iPhone 6S i en vecka nu och jag saknar storleken på min 5S. Jag har ofta svårt att ni delar av skärmen (ja, jag vet att man kan dubbeltappa hemknappen, det är omständigt och ibland når jag ändå inte). Detta i kombination med att den är jävligt hal och har rundade kanter gör att den är skitjobbig att använda med en hand.
|
Den är mer eller mindre gjord för att användas ihop med ett skal. Skaffa den här (versionen för 6 passar även 6S och har skydd för anslutningarna vilket versionen för 6S inte har): http://www.ebay.co.uk/itm/SwitchEasy...MAAOSwLa9UV1WY
Storleken vänjer man sig vid rätt snabbt annars.
|
|
|
2015-11-09, 00:01
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2009
|
Jag avskyr skal
|
2015-11-09, 00:22
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av leo1
|
Här nästan aldrig stött på det problemet. Tycker Sverige överlag är väldigt bra på den biten.
Citat:
Ursprungligen postat av eternallord
|
Ge det lite mer tid så kommer det kännas hur bra som helst. Du kommer hitta sätt att smidigt ändra grepp om det behövs. 6S är ändå relativt liten.
Själv har jag gått från iPhone 4S till Xperia Z3 och nu en 6S Plus. Det har funkat bra och jag har vant mig fort. Använder ofta min 6S Plus med en hand, även om den är lite för stor för att var opti i mina händer.
Problemet är nog bara att du är så inkörd på hur du håller din 5S att det blir knepigt.
Jag avskyr också skal. Tänker liksom inte spendera dyra pengar på en telefon som Jony Ive & Co svettats för att designa, för att den ska vara snygg och ligga bra i handen, för att gömma den i ett jävla skal. Det är som att ha kondom när man knullar.
|
|
|
2015-11-09, 00:34
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
Jag smetade ett klistermarke pa baksidan av min sa att alla vet att Lulea Hockey ar bast. (Aven om de ar samst just nu...) En fin bonus var att den ordentligt greppvanligare, inte alls lika hal. Storleken vanjer man sig snabbt med, en 5S kanns minimal nu.
Skal skulle jag aldrig fa for mig att anvanda heller.
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
|
|
|
|
2015-11-09, 02:39
|
|
Just lift, baby.
Reg.datum: Nov 2014
|
Citat:
Ursprungligen postat av Robbles
Det där är så jävla drygt. Sen blir man alltid bara alldeles lagom sjuk för att inte kunna träna men inte tillräckligt för att vara hemma från jobbet med gott samvete.
|
Exakt det som hände mig i helgen. En förkylning som kom smygande på fredag och sen var jag sjuk hela helgen men nu på måndag morgon är jag precis tillräckligt frisk för att gå till jobbet.
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:38.
|

|