Köpte Thule idag då de rasade. Riktigt nöjd med mig själv. ALLA har ju Thule grejer, kan ju inte annat än gå upp.
Ahh...Buffet. Snyggt jobbat mannen, tur att du inte lyssnade på alla hatare.
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
Men vad säger ni om Fractal design, är det dags att hoppa på? Fick ju inget då den intriducerades och kursen ser lockande ut.
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
Men vad säger ni om Fractal design, är det dags att hoppa på? Fick ju inget då den intriducerades och kursen ser lockande ut.
Byggandet av gejming-pc kan ta fart igen om/när Ethereum går över till PoS (nu är det sommaren 2022 som är aktuellt datum) och kryptomajningen med grafikkort minskar.
Byggandet av gejming-pc kan ta fart igen om/när Ethereum går över till PoS (nu är det sommaren 2022 som är aktuellt datum) och kryptomajningen med grafikkort minskar.
Stör sig på att man inte vågat hoppa på dessa hype aktier under längre tid, samma med bitcoin. Jag förstår inte hur sakerna bara ökar men dom gör det och man sitter utanför ^^ Förutom den lilla delen som ens fonder äger i dessa aktier då.
Precis som med bostadsmarknaden i Sverige, det bästa man kan göra är att vara helt vårdslös och belåna sig så mycket det går och köpa det dyraste man hittar för att det ökar så mycket ändå i värde att man tjänat in det på några år.
Trösta dig med att jag ägde Hexatronic 2016/2017 och gick sedan ur för den fina avkastningen på 20%