Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-06-21, 12:25   #136
Stoltz
Jag ber om det.

Stoltzs avatar

Reg.datum: Sep 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Deceiver85 Visa inlägg
Visst är det hemskt att behöva hålla med mig?
Acceptabelt i det här fallet
Stoltz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-21, 12:26   #137
Deceiver85
Bänkpress

Deceiver85s avatar

Reg.datum: Dec 2005
Det är lugnt, det är bara du och Fed_Up som hittills erkänt offentligt (via PM är det fler) att ni håller med mig i vissa frågor. Och varje gång verkar ni så jäkla förvånade
Gammal 2007-06-21, 12:43   #138
joak1m
Registered User

joak1ms avatar

Reg.datum: Jan 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Deceiver85 Visa inlägg
Det är lugnt, det är bara du och Fed_Up som hittills erkänt offentligt (via PM är det fler) att ni håller med mig i vissa frågor. Och varje gång verkar ni så jäkla förvånade
Även en trasig klocka visar rätt två gånger om dagen *whistle*
Gammal 2007-07-08, 01:12   #139
Angel
Ge mig nått fint nu!

Reg.datum: Feb 2004
Updatering. Var ute idag, gick vid 12 tiden till ett ställe, och det första jag ser på dansgolvet är han. Han ser mig och jag tittar bort, men vi tittar på varandra och han kommer fram och säger nått, ja hör inget så vi går iväg lite.
Han säger typ "jag hoppas du fattar varför ja gjorde som ja gjorde..bla bla"
Sen säger han också att han "upptäckte" att jag var "flickvänsmatrial" och det va han tydligen inte redo för, samtidigt står han och tar på min hand och håller i mig osv. Jag känner att fan fan fan ja vill bara kyssa han.men ja försöker vara cool och säger att jag hade uppskattat lite ärlighet istället för ett sånt beteende. Sen kommer mig efterhängsna kompis och ställer sig brevid och glor, vill bara att hon ska gå. Ja säger att vi ska gå och dansa och han säger att han ska på toa men kommer sen. Han klämmde även fram att han gillade mig mycket och kände sig dragen till mig osv. Jag säger nada. Iallfall så kommer han aldrig sen utan har dratt. Ja känner att helvetes jävla skit jag vill ha han, verkligen! Ja ringer han när vi går ut från min kompis mob och han svarar, ja frågar om vi kan snacka och säger att ja ska ringa han när ja e hemma och att han ska svara, han säger att han ska göra det. Ringer han när ja kommer hem, och va gör han...jo klickar mig. And thats the story of it.....fuckers!
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-08, 01:15   #140
Angel
Ge mig nått fint nu!

jag är sån jävla looser, nu går jag och sover istället. kukjäveln!
Gammal 2007-07-08, 01:25   #141
Muskelbyggaren
Löjligt internskämt

Muskelbyggarens avatar

Reg.datum: Sep 2006
Nu ger jag mig in på territorier jag annars brukar hålla mig långt bort från, men vad är det som gör att du suktar efter någon som konsekvent behandlar dig respektlöst? Har du ingen rim och reson över ditt känsloliv? Jag menar inget illa, se det mer som en väckare.

(Jag väljer att utesluta möjligheten att hela denna tråd är ett rätt kul skämt från Angel i syfte att förlöjliga hela Kolozzeums tyckarelit.)
Muskelbyggaren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-08, 08:03   #142
Sofia4_4
Not so innocent

Sofia4_4s avatar

Reg.datum: Nov 2005
Angel, det är tråkigt det som har hänt och att du känner så.

Men jag tycker att du har gått för fort och angagerad sig i saker han har sagt.
Visa män gillar gulligull snacket och att överdramatisera för att de har sett för många såpor och har fått för sig att det är så man får tjejerna intresserade.

Jag håller med Dnepr för en gångs skull. Det finns ett spel som man spelar innan man ha lärt känna varandra. Jag tycker inte alls det är dåligt med spelet, jag hade tyckt att det är jätte trist om killen berättade hela tiden hur han kände. Men man måste lära sig att läsa mellan raderna. Det att han inte ringde var en signal.
Det kan vara precis så att han var ute efter trygghet som han hade med exet, men sen ångrade han sig.

My 5 cents. Du är smart, rolig och snygg. Angagera dig inte emotionellt i någon under minst 3 månader från första dejten. Njut istället. Hitta en kille som är bra i sängen, lagar god mat, lyssnar på din favorit musik och håller dig sällskap under promenaderna och njut av att göra just det. Ring honom när du är uttråkad, vill ha sex eller känner för sällskap, men angagera dig inte emotionellt. Efter 3 månader kan man säga om det finns potensiall där, men innan dess är det bara lek.

Får du den rätta inställningen kommer du inte att vara sårad av en person som egentligen inte betyder så mycket - typ alla man just börjat dejta.
Sofia4_4 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-08, 09:49   #143
Angel
Ge mig nått fint nu!

Ja, men efter första omgången där med SMSet så brydde jag mig inte, jag sket i honom totalt. Sa tom till min kompis igår på dagen att jag faller fort men kommer över det lika fort med. Så jag hade inte en tanke på honom tills han stog där framför mig. Då var det som ett slag i magen.

Sedan efter han hade försvunnit där kände jag mig så jävla nere. Jag VET att ni tycker det är löjligt och patetiskt, men han gjorde liksom samma sak igen, han stog där helt nära och pillade på min hand och berättade hur underbar jag var.
Jag va så nere att jag istället tokdissade en annan jättesöt kille som stötte på mig han sa typ..."du har väldigt söta ögon"...jag sa..."mmm". Sen hade killens kompis frågat min kompis om jag "gick på något?" Apatisk JA!

Jag är iallfall glad att jag inte kysste honom, att jag inte sa att jag ville ha honom osv, även om mitt beteende hade kunnat vara lite mera stoltsamt så hade jag iallfall lite stake där.

Okej nu blev det ett långt inlägg här igen...
Gammal 2007-07-08, 09:59   #144
Angel
Ge mig nått fint nu!

Det bästa var iallfall att jag var 5cm längre än han när vi stog och pratade, så han fick iallfall titta upp på mig, mohahha
Gammal 2007-07-08, 10:08   #145
tntballe
Baconanist

tntballes avatar

Reg.datum: Mar 2007
Du ska inte lyssna på sånt snack, åtminstone inte på krogen.
Det är en löjlig o patetisk sak som många killar gör, smörar som om livet stod på spel.
Bara att filtrera bort 99% av allt sådant som sägs.
Du är inte löjlig o patetisk, men du verkar vilja ha någon som är det.
Kom och åk med Ivans böjtåg! Knäböjsfest!
tntballe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-08, 10:17   #146
Deceiver85
Bänkpress

Deceiver85s avatar

Reg.datum: Dec 2005
Angel, darling...

För det första, du kan inte på allvar vara intresserad av en dvärg. För det andra, du är värd bra mycket mer än en 30-årig skitstövel som beter sig som en 3-åring. Försök leta upp den jättesöta killen som stötte på dig istället.
Gammal 2007-07-08, 10:23   #147
tntballe
Baconanist

tntballes avatar

Reg.datum: Mar 2007
Kom och åk med Ivans böjtåg! Knäböjsfest!
tntballe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-08, 10:25   #148
Ironbabe
Preciousss Posterior

Ironbabes avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Men han kunde få legat utan massa gull och löften. Vem har sagt att jag inte bara ville ligga då? Så länge man är på samma nivå om det så är det okej.
Jag tror att många killar höjer sig själva till skyarna och tycker de är så fantastiska att ALLA tjejer typ bara blir kära i dem. Att en tjej bara skulle vilja samma sak som de - LIGGA - är för dem helt obegripligt + att risken är stor att en tjej blir kallad för slampa eller dylikt då

Det är uppfattningen jag fått iaf

GO ANGEL! Säg att du skiter i gullegullet och bara vill ligga lite nästa gång så kanske du får motsatt reaktion och bara vill bli av med honom istället

Det är oftast utsidan som tänder en låga,
men det är insidan som håller den brinnande.
Ironbabe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-08, 10:26   #149
Angel
Ge mig nått fint nu!

Update igen.

Fick ett sms från han nu. "Hej, jag hade inte mobilen med mig ute igår, därför jag inte svarade"

Vafan? Har han glömt att vi pratade när jag ringde från min kompis mobil och att han sedan klickade mig? Är han helt dum i huvudet? Tror han att jag är helt dum i huvudet och inte minns det?
Gammal 2007-07-08, 10:30   #150
Jompan
Egenanpassad

Jompans avatar

Reg.datum: Dec 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Update igen.

Fick ett sms från han nu. "Hej, jag hade inte mobilen med mig ute igår, därför jag inte svarade"

Vafan? Har han glömt att vi pratade när jag ringde från min kompis mobil och att han sedan klickade mig? Är han helt dum i huvudet? Tror han att jag är helt dum i huvudet och inte minns det?
Han måste druckit väldigt mycket, som glömt det.

Glöm honom Angel, finns riktiga drömmän därute, man behöver inte flänga efter sådana nöt som honom.
Jompan är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:03.