Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-10-21, 00:01   #136
LeBron
Banned User

Reg.datum: Mar 2011
http://www.nfl.com/videos/kansas-cit...k_videos_smith

Hahah!
LeBron är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-21, 00:07   #137
Jonithan
Registered User

Jonithans avatar

Reg.datum: May 2011
Citat:
Ursprungligen postat av LeBron Visa inlägg
Blev helt förbluffad när jag såg detta live. Första man tänkte var att han glömt spelet och bara körde lite!
Gammal 2013-10-21, 00:44   #138
LeBron
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av Jonithan Visa inlägg
Blev helt förbluffad när jag såg detta live. Första man tänkte var att han glömt spelet och bara körde lite!
Ingen dålig "save" han gjorde! Undrar fortfarande om det var med flit O_O
Gammal 2013-10-21, 00:48   #139
Jonithan
Registered User

Jonithans avatar

Citat:
Ingen dålig "save" han gjorde! Undrar fortfarande om det var med flit O_O
Haha underbart kul när man kollar på reprisen som filmar nära! Han ser helt ställd ut när han upptäcker att ingen runningback tar emot bollen. Sedan står han still i 2(!) sekunder typ och sen räddar situationen. Det där kan omöjligt varit planerat.
Gammal 2013-10-21, 04:03   #140
LeBron
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av Jonithan Visa inlägg
Haha underbart kul när man kollar på reprisen som filmar nära! Han ser helt ställd ut när han upptäcker att ingen runningback tar emot bollen. Sedan står han still i 2(!) sekunder typ och sen räddar situationen. Det där kan omöjligt varit planerat.
Det här förklarar saken!

....

Hur får Denver stryk av Colts? Jag förstår mig inte på NFL ibland, är matcherna fixade eller vadå? Förra veckan hade Colts ligans sämsta D mot ett helt ok offence, idag ställs dom mot ligans bästa offence och har fått dom att gå 3 and out 8 gånger i rad, innan det en safety. What? :S
Gammal 2013-10-21, 05:04   #141
LeBron
Banned User

Helvete vilken dålig match av Broncos. Kommer tillbaka in i matchen med en TD drive sen en till TD tack vare en forced fumble på Colts ~25yd. Sen lyckas man få Colts att punta (YAY!) men Manning blir tacklad bakifrån och kastar pick --> Colts FG --> 2 Poss. game. Manning fixar en helt sinnessjuk drive med MYCKET hjälp av Welker bara för att den lilla skiten Ronnie Hillman ska fumbla den på Colts 2yds linje. Man fixar 3rd and long tack vare en missad pass av Luck men då ska en jävla tjockis-dline "brösta" in i Luck låååång efter att han kastat bollen och dom får nya försök + 15 yards, kommer ALDRIG förstå mig på såna idiotiska grejer som spelare gör.
Gammal 2013-10-22, 04:54   #142
LeBron
Banned User

Josh Freeman måste vara bland de sämsta QBs någonsin och Vikings playcaller likaså. Här har vi en QB som har förlorat 4-5 matcher i rad åt Tampa Bay, sämsta completion% i ligan bland starting-QBs och Vikes låter honom starta. Det tar inte slut där, killen får 53(!!!!) pass spel kallade, sätter BARA 20 av dom - 37% completion samidigt som Adrian Peterson, tveklöst den bästa RBn i ligan, bara får 13 carries.

Flera gånger hade Freeman helt öppna recievers och vad gör han? Kastar 2-3M över/under/höger/vänster om recivern och det sorgliga är att jag inte ens överdriver. Minst 10-15 passar som var sådär, patetiskt. Stör mig inte på att en QB är dålig men när han ler efter en interception/dålig pass - vad i helvete gör han ens i ligan?

23-7 Giants. Vikings enda poäng kom från en punt return TD, kunde blivit mer men Freeman försökte leka hjälte när han var i fieldgoal range (återigen tack vare en bra return) och blev sackad för en 10-15 yard loss. Sen så spelade Vikings special team också riktigt jävla uselt, 2 fumbles, innanför egen 20.

Senast redigerad av LeBron den 2013-10-22 klockan 04:58.
Gammal 2013-10-22, 09:04   #143
Longerik
Registered User

Reg.datum: Oct 2006
Citat:
Josh Freeman måste vara bland de sämsta QBs någonsin och Vikings playcaller likaså. Här har vi en QB som har förlorat 4-5 matcher i rad åt Tampa Bay, sämsta completion% i ligan bland starting-QBs och Vikes låter honom starta. Det tar inte slut där, killen får 53(!!!!) pass spel kallade, sätter BARA 20 av dom - 37% completion samidigt som Adrian Peterson, tveklöst den bästa RBn i ligan, bara får 13 carries.

Flera gånger hade Freeman helt öppna recievers och vad gör han? Kastar 2-3M över/under/höger/vänster om recivern och det sorgliga är att jag inte ens överdriver. Minst 10-15 passar som var sådär, patetiskt. Stör mig inte på att en QB är dålig men när han ler efter en interception/dålig pass - vad i helvete gör han ens i ligan?

23-7 Giants. Vikings enda poäng kom från en punt return TD, kunde blivit mer men Freeman försökte leka hjälte när han var i fieldgoal range (återigen tack vare en bra return) och blev sackad för en 10-15 yard loss. Sen så spelade Vikings special team också riktigt jävla uselt, 2 fumbles, innanför egen 20.
Såg just matchen condensed på Game Pass och det är verkligen 30 minuter av mitt liv jag hellre hade spenderat på att pilla navellud. Jävlar vad kass match. Är det tillbaks till Matt Cassel nästa match nu? Värt att tradea för Freeman i så fall.
Longerik är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-22, 09:30   #144
r1kkie
Registered User

r1kkies avatar

Reg.datum: Jan 2009
Någon som sett Bears - Redskins?
Spelade dom utan defense eller vad fan hände i den matchen?
r1kkie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-22, 09:33   #145
r1kkie
Registered User

r1kkies avatar

Citat:
JA!!!!!!! Fyfan vad skönt att Patriots får smaka på sin egen sås!!!

Matchen gick till OT.
Pats börjar med boll --> Punt
Jets får boll --> Får fram bollen in på Pats planhalva och lyckas inte få nya.
56yd fieldgoal --> Miss!
FLAGGA! "Unsportsmanlike conduct" på Pats spelare för att han knuffade bak en oline-man och försökte blocka kicken med honom eller något sånt - jag är lika chockad som kommentatorn, är det ens ett regelbrott?!

Jets satte 42yd fieldgoal --> Pats förlust.

JA!!!!!!!!!!!!!!
Ganska solklar penalty då det är en ny regel för i år. Dock första gången jag sett en sådan delas ut. Segt att de torskade just på en sådan foul men men.
Patriots gjorde för övrigt ännu en dålig match.
Man vad ska man begära när 3 av deras viktigaste defense spelare samt 1 av deras bästa recivers är skadade. Kelly, Wollfork, Talib å Amendola.
Helt övertygad att de kommer vinna sin division endå...
Gammal 2013-10-22, 10:16   #146
LeBron
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie Visa inlägg
Ganska solklar penalty då det är en ny regel för i år. Dock första gången jag sett en sådan delas ut. Segt att de torskade just på en sådan foul men men.
Patriots gjorde för övrigt ännu en dålig match.
Man vad ska man begära när 3 av deras viktigaste defense spelare samt 1 av deras bästa recivers är skadade. Kelly, Wollfork, Talib å Amendola.
Helt övertygad att de kommer vinna sin division endå...
Hey, Amendola blev skadad men Gronkowski var tillbaka! Gronk > Amendola vilken dag i veckan som helst
Gammal 2013-10-22, 10:20   #147
LeBron
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av Longerik Visa inlägg
Såg just matchen condensed på Game Pass och det är verkligen 30 minuter av mitt liv jag hellre hade spenderat på att pilla navellud. Jävlar vad kass match. Är det tillbaks till Matt Cassel nästa match nu? Värt att tradea för Freeman i så fall.
Dom kommer nog inte tradea Freeman då dom precis signa honom. Jag antar att dom kommer tänka "ah men han har varit här i 2v och förstår sig inte riktigt på våra routes/spel/spelare än" sen när han gör precis samma misstag hela säsongen och ler efter sina usla spel så gör dom sig av med honom och byebye NFL-karriär.

Citat:
Ja. Redskins D är ligans sämsta i år, så det är inte så konstigt. Däremot blev det konstigt när Cutler skadade sig (tidigt i matchen) och deras backup QB kom in och dunka in ~30p med hjälp av punt returns och Matt Forte. Bears gjorde helt okej ifrån sig på defence tills Lance Briggs blev skadad och Skins kunde börja springa bollen --> Öppna upp passningsspelet och sen blir Tillman också skadad efter en ren bjudning på en 50yd pass in i endzone. :S
Gammal 2013-10-22, 10:53   #148
r1kkie
Registered User

r1kkies avatar

Citat:
Hey, Amendola blev skadad men Gronkowski var tillbaka! Gronk > Amendola vilken dag i veckan som helst
Absolut men det märks att Brady - Gronk inte spelat tillsammans sedan förra året. Dem var inte riktigt synkad men det kommer.
Gammal 2013-10-22, 20:42   #149
Longerik
Registered User

Reg.datum: Oct 2006
Citat:
Bears har två DT på IR, näst bäste DE har flyttat in i mitten -> Ingen pass rush. Deras starting MLB drog av en pectoralis förra matchen och hamnade på IR -> 2nd round rookie fick starta i stället (han spelade iofs ok). I andra halvlek skadade sig weak side LB Lance Briggs (hittils säsongens bästa försvarare) och Charles Tillman (Pro Bowl corner förra året).

Den här säsongen verkar mer och mer gå åt helt fel håll

Vad Skins defence gör har jag däremot ingen aning om, däremot blev en av deras starting safeties avstängd efter ett gäng tacklingar mot huvudet. Iofs lär det ju inte bli någon avstängning med tanke på hur det gått för spelare i den situationen tidigare.
Longerik är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-22, 20:43   #150
Jonithan
Registered User

Jonithans avatar

Kul att Giants fick ta sin första seger, unnar dem det. Det är ett lag som ska vara i slutspel.

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:13.