Keep em coming! Vet ej om detta är repost men för alla er Kai Greene fans kommer förmodligen älska denna! Om någon kan ligga in den i post så gör de gärna vet icke hur man gör.
Keep em coming! Vet ej om detta är repost men för alla er Kai Greene fans kommer förmodligen älska denna! Om någon kan ligga in den i post så gör de gärna vet icke hur man gör.
fixed
__________________ "Vinnaren gör det förloraren inte orkar"
Letar efter en film där Jay sitter i nästan slutet av filmen och säger " I fought all thoes years against Ronnie Coleman the best bodybuilder ever" och sen kommer Ronnie i en korridor och jay säger Look whos comeing, och dom skakar hand och och Jay säger " This is "THE" Ronnie Coleman, och han svara " You gonna do it again? och skrattar.
Svårt och förklara men du kanske vet vilken video jag tänker på Fetlarsson? Har för mig det är ett rätt så långt klipp.
Bodybuilding Motivation - Spirit
Senast redigerad av Gustaf C den 2013-03-03 klockan 11:53.
WOHO! Äntligen funkar mitt inlogg här, SmaleLarsson du gör ett grymt jobb. Jag har smugit in här sedan du skickade länken till mig.
Kul att du gillar tråden Bolero
Keep the motivation up everyone!!
Some people think that you are just a freak. A big piece of meat.
And just a bigger amounts of food create the phisique.
Most people really dont realize that you have to diet very hard.
And you have to train for MANY MANY years.
To create a phisique like that.
True Words
Nasser El Sonbaty - RIP