Har en dotter som är på gränsen mellan att behöva sova middag och inte. Sover hon middag somnar hon ej förren 23:00-00:00 vilket är lite trist för oss för lite egentid på kvällen vill man gärna ha. Sover hon inte middag så somnar hon runt 20:00 men då vaknar hon 23:00 och är vaken till 02:00

Så var det inatt så har varit ganska mör idag. Men vi tänkte köra på nu och ta bort middagsvilan och hoppas på att hon vänjer sig och sover hela nätter och inte tror hon sover middag på natten.
Hur som. Invigde det nya schemat med ett böjpass idag. Fi fan vad böj e jobbigt. Kände mig som en flåsande 90åring idag
Knäböj
20 kg:10
30 kg:5
40 kg:5
45 kg:8,8,8
35 kg:8,8
Helt jävla slut
Benspark
Har knappt aldrig kört denna förr. En trevlig övning som komplement tycker jag! Gillar att känna att framsidan piskas!
15 kg:10
20 kg:10
25: 10
30 kg:10,10,10
Hade svårt att få in rätt vikt som ni märker
Liggande bencurl
27 kg:8*3
Blev inte lika kär i denna maskin som den de hade på förra gymmet, men man kan inte få allt
Stående vadpress
Ja,hade tänkt försöka träna lite vader iaf. Återstår att se om det ger nåt. Tråkigt är det iaf:-)
20 kg:10*3
Mage
Crunches maskin 20-25 kg? 4 set
Provade lite sumomark också. Det var...ovant! Kan tänka mig att det krävs en del övning. Är det bra med nån specifik övning för att bli bättre i sumomark eller man tränar sumomark helt enkelt? Känns som det krävs rätt bra rörlighet
Imorrn blir det ingen styrketräning. Får se om jag drar ut och springer,har ju varit noll med det sen loppet...