Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-02-14, 13:48   #1
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning

Diomedea exulanss avatar

Reg.datum: Dec 2012
Tråden där vi berättar om konstiga småfantasier vi har i vardagen

Jag tänkte vi kunde ha en tråd ungefär som den om tvångstankar, men istället berättar vi om små fantasier som inte faller under tvångstanker, som vi kanske använder för att fördriva tiden, eller som bara dyker upp på egen hand utan förvarning.

Jag kom på idén häromdagen när jag satt på toa och stirrade på avloppsbrunnen till duschen, och sedan låtsades att jag telekinetiskt lyfte upp den och vecklade ihop den till en strut. Det är en återkommande toalettfantasi, som jag av någon anledning brukar ägna mig åt när jag är på dass.

En fantasi jag brukade ha förut när jag låg på mage i sängen och inte kunde somna var att det öppnades runda hål i ryggen på mig som missiler skjöts ut från. En variant på den var att jag låtsades att mina ryggkotor förlängdes och blev till rörliga insektsliknande lemmar. (Den sistnämnda är förmodligen inspirerad av filmen Species, där en alien förvandlar sig till en vacker kvinna som i en scen avslöjar sin sanna natur genom att just låta tentakelliknande utskott växa från ryggraden.)

Vad har ni för konstiga småfantasier?
Min bantning just nu!
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-14, 14:07   #2
KoloKille
Banned User

Reg.datum: May 2015
Jag brukar fantisera om att såga sönder kommunister med en motorsåg. Det känns bra.
KoloKille är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-14, 15:13   #3
anvihl
Registered User

anvihls avatar

Reg.datum: Apr 2012
Brukar få bilder framför mig att det är stora hål i huden, utan att det kommer ut något blod, man ser klart och tydligt rätt in, med twisten att i hålet är det miljontals maggots och maskar som äter upp musklerna.
Gammal 2017-02-14, 16:03   #4
trädgårdsmöbel
d-bag

trädgårdsmöbels avatar

Reg.datum: Jun 2016
Jag brukar fantisera om att mina lats växer såpass att huden spricker och ut växer enorma fladdermusvingar som jag kan flyga iväg med.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-14, 16:05   #5
Diomedea exulans

Diomedea exulanss avatar

Förut ibland när jag pratade med folk, alltså under fullständigt normala, artiga konversationer, så brukade jag fantisera att jag slog eller spottade personen i ansiktet. Iofs nästan en tvångstanke.
Min bantning just nu!
Gammal 2017-02-14, 16:46   #6
upperkatt
Registered User

Reg.datum: Mar 2013
Att det släpps en bok med King Grubs alla inlägg. En ny religion hade bildats och Bibeln och Koranen hade varit överflödiga.
upperkatt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-14, 17:43   #7
ApexProcyon
Biggus Dickus

ApexProcyons avatar

Reg.datum: Nov 2016
Den här tråden får mig att tänka på filmen Vuxna Människor.

Känner dessvärre inte igen mig alls i den här tråden. Känns tråkigt att vara överdrivet normal.
Gammal 2017-02-14, 17:56   #8
Rikard Jansson
Coach

Rikard Janssons avatar

Reg.datum: Oct 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Förut ibland när jag pratade med folk, alltså under fullständigt normala, artiga konversationer, så brukade jag fantisera att jag slog eller spottade personen i ansiktet. Iofs nästan en tvångstanke.
Det här har jag också fått ibland, fast bara slag och nästan plågsamt svårt att hålla igen, och har inte nånting med ilska eller att man inte tycker om personen etc. Är det någon speciell sorts person som det blir så för dig?
Gammal 2017-02-14, 17:59   #9
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Saker att göra om jag hade "fuck off"-pengar. Det brukar jag fantisera om ibland.
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-14, 17:59   #10
Diomedea exulans

Diomedea exulanss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av ApexProcyon Visa inlägg
Den här tråden får mig att tänka på filmen Vuxna Människor.

Mig med.

Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
Det här har jag också fått ibland, fast bara slag och nästan plågsamt svårt att hålla igen, och har inte nånting med ilska eller att man inte tycker om personen etc. Är det någon speciell sorts person som det blir så för dig?
Jag minns två specifika fall med en lärare samt en kompis pappa... Så jag antar att det gäller snälla, auktoritära personer som man absolut inte vill göra bort sig inför.
Min bantning just nu!
Gammal 2017-02-14, 18:13   #11
Rikard Jansson
Coach

Rikard Janssons avatar

Reg.datum: Oct 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Mig med.

Jag minns två specifika fall med en lärare samt en kompis pappa... Så jag antar att det gäller snälla, auktoritära personer som man absolut inte vill göra bort sig inför.
Det är nästan exakt samma typ som för mig, lugna, självsäkra auktoritära personer som man antagligen hade fått stryk av men som sannolikt inte ens hade slagit tillbaka. Skumt är det iallafall
Gammal 2017-02-14, 18:15   #12
Blaine
Barnmorska

Blaines avatar

Reg.datum: May 2006
De få jag har brukar vara av sexuell karaktär.
Blaine är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-14, 18:34   #13
timoat
Registered User

timoats avatar

Reg.datum: Jul 2005
Igår hade jag en riktigt härlig fantasi där jag skrämde en 13 åring så illa att han sket på sig framför sitt gäng. Jag var ute på min promenad och snöt mig ungefär när jag gick förbi ett gäng tuffingar, kanske 5 6 st i 12-14 årpldern. Precis när jag gick förbi hörde jag den tuffaste av dem fråga
"hittade du några SNORKRÅKOR ELLER?! "

Och jag fick sån jävla lust att vända mig om blixtsnabbt, hugga tag i hans jackkrage och slita med honom 15 meter mot en container och samtidigt vinnie Jones svära åt honom på engelska tills hans ringmuskel gav vika och han sprejade ner sina kallingar med gårdagens skollunch.

Tyvärr var det enda jag fick fram:" ja det fick jag, din lilla skit"

Att snorungar har mage att tilltala en random skäggig 38 åring på 1.86 på det viset är sanslöst.

Mer fredliga fantasier är att jag är spindelmannen och luskar ut hur jag skulle kunna ta mig till olika otillgängliga platser. När jag spelade dying Light funderade jag mycket på hur jag skulle överleva om jag skulle bli zombie attackerad. Det var kul eftersom det var i julas, och vissa hade ju belysning som hade samma Lila sken som sade zones på natten.
timoat är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-14, 19:34   #14
Kabuto
man vänjer sig

Kabutos avatar

Reg.datum: Aug 2005
Jag brukar ofta fantisera om hur jag gör illa mig. När jag går förbi en bil när det är halt brukar jag alltid börja visualisera hur jag halkar och slår huvudet i dragkroken t.ex.

Eller om jag håller i en kniv eller papper börjar jag tänka på äckliga sätt man kan skära sig på, typ mellan fingrarna, mungipa och att ramla med kniven och få den i kroppen.

Kan hända att jag tänker sånt om andra också.
Kabuto är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-14, 19:59   #15
baktung
cool bispes kung

baktungs avatar

Reg.datum: Apr 2016
En återkommande grej är att det störtar ett flygplan precis utanför mitt hus, rätt ner i centrum. Då skulle jag ha första parkett och det vore en häftig upplevelse.

En annan grej jag har svårt att släppa är hur nedslagsplatsen skulle se ut om man släppte en stor elefant från tiotusen meters höjd? Tänk vilken makaber syn att se den falla.

Ibland på bussen eller tåget tänker jag att om det plötsligt på en sekund införs ett dekret om att nästa kvinna du vidrör måste du leva hela livet med. Och det gäller alla. Vem hade jag valt då? Och framför allt, hade jag hunnit först till den jag har valt ut eller sitter hon närmare nån annan som också hade gått på henne?

Kan nog komma på fler.
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:48.