Citat:
Ursprungligen postat av chamuyero
Kapten failure at it again! Snyggt med 70 dock. Hur gick fystestet / när är fystestet?
|
De vart idag, gjorde hela 7 chins

De är 7 mer än förväntat! Var dock pronerade (pullups) och med väldigt smalt grepp. Helt medelmåttiga resultat i allt annat typ jämnfotahopp, tre-steg och harres test (?) och även idioten där jag fick F (IG) hehe.
Citat:
Ursprungligen postat av Ristretto
Sluta köra till failure.
Benspark är knappast dåligt för knäna, det är en jättebra övning för rehabilitering efter knäskada för att få upp explosiviteten i m. vastus medialis som är viktig för slutsträckningen av knäna.
Skickat från min GT-P5110 via Tapatalk 2
|
Yes, skall göra. Ska börja med ett 10 veckors markprogram för att komma upp till 135 så då löser det sig automatiskt. Och i bänken kör jag MM2K och det är de enda två övningarna jag blir för hetsig i ibland.
Citat:
Ursprungligen postat av AronP
I'm loosing faith in you.
|
Kanske bara du är av dieten och de facto inser hur usel jag är

Skämt åsido (eller inte..) så har jag insett att tävling nästa år kommer bli lite skevt, när jag fick den i tanken underskattade jag grovt hur mycket fett jag hade skaffat på kroppen och trodde om jag bulkade till 80 och sen deffade typ 15 kilo skulle hamna på 65. Sanningen är som du sa tidigare att det är imponerande om jag ens hamnar på 62 i tävlingsform.
Summa summarum : Vi får se tills någon vecka innan 31 maj innan licens och blajs ska fixas. Vilket faktiskt är hela 7 månader. I värsta fall tävlar om jag två år och det är inte hela världen
Citat:
Ursprungligen postat av Morty
Haha varje gång man kollar in denna journal så är AronP missnöjd med LD's something.
|
Morty i min träningsjournal? Nu blommar löken
Aron har inget dåligt att säga, det är bara den nakna sanningen att man faktiskt är rätt usel och det är bannemej en lyx att ha någon som sköter den sysslan

Så de är bara att slita för att bekämpa klenheten.
Idag blir det axlar och vader!