2010-10-03, 09:30
|
|
Reg.datum: Nov 2005
|
Kul med sådan enorm ökning på kort tid i bänken, grattis. Verkar vara en bra tjej du träffade också, lycka till med det
|
|
|
2010-10-03, 10:40
|
|
Transformation in progress
Reg.datum: Apr 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av powderdog
Hej hej journalen!
Jag har tränat de senaste två daagrna, ganska värdelösa pass dock.
Nu har jag precis kommit hem från krogen och vill införa att jag träffat min framtida flickvän!
The story:
Jag och min bäste vän var ute på en kvälls promenad då vi inte setts på länge tyckte vi det var en god idé att träffas över en promenad, vi kom dock snabbt fram till att vi båda var rök-sugna. Vi stannade till och köpte cigg (röker ej i vanliga fall), och efter ett tag kom vi på att vi även var öl-sugna, så vi gick in på en pub.
Väl därinne så träffade jag en otroligt vacker kvinna som var mycket trevlig att prata med, efter ett tag så frågade hon vart jag tränade och hur länge jag tränat (jag var överlycklig att det syntes att jag tränade) och det visade sig att hennes största hobby var att träna, plus att hon tydligen var grym på att laga mat och ge massage, kan det bli bättre?? Trots att möjlighet till att ligga fanns så kände jag att jag hellre ville gå på date först, så vi bestämde oss för att ta ett träningspass tillsammans nästa vecka. Detta ska bli kul!
Yeah baby, yeah!!!!
|
Låter gött!
|
|
|
2010-10-03, 10:47
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av powderdog
Hej hej journalen!
Jag har tränat de senaste två daagrna, ganska värdelösa pass dock.
Nu har jag precis kommit hem från krogen och vill införa att jag träffat min framtida flickvän!
The story:
Jag och min bäste vän var ute på en kvälls promenad då vi inte setts på länge tyckte vi det var en god idé att träffas över en promenad, vi kom dock snabbt fram till att vi båda var rök-sugna. Vi stannade till och köpte cigg (röker ej i vanliga fall), och efter ett tag kom vi på att vi även var öl-sugna, så vi gick in på en pub.
Väl därinne så träffade jag en otroligt vacker kvinna som var mycket trevlig att prata med, efter ett tag så frågade hon vart jag tränade och hur länge jag tränat (jag var överlycklig att det syntes att jag tränade) och det visade sig att hennes största hobby var att träna, plus att hon tydligen var grym på att laga mat och ge massage, kan det bli bättre?? Trots att möjlighet till att ligga fanns så kände jag att jag hellre ville gå på date först, så vi bestämde oss för att ta ett träningspass tillsammans nästa vecka. Detta ska bli kul!
Yeah baby, yeah!!!!
|
KUL!!! Håller tummarna för att det blir något riktigt bra av detta!
|
|
|
2010-10-04, 15:14
|
|
Kött fii faan
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av rooz
-Visst tränar du?
(Powerdog slår en FET krabba och säger)
- Va troru KVINNA!!!!11111
Laga mat, massage= Teh epic win 
|
Haha, lätt att jag gör! Sedan laser dansar jag i olika BB-poser
Eller hur, detta kan ju vara ngt att faktiskt satsa på!
Citat:
Ursprungligen postat av huldz
Kul med sådan enorm ökning på kort tid i bänken, grattis. Verkar vara en bra tjej du träffade också, lycka till med det 
|
Ja, det är verkligen kul! Tack så mkt!
Citat:
Ursprungligen postat av Detective
Låter gött! 
|
Yes man!
Citat:
Ursprungligen postat av Nykropp
KUL!!! Håller tummarna för att det blir något riktigt bra av detta! 
|
Tackar, man tackar!
|
|
|
2010-10-04, 15:17
|
|
Two Three
Reg.datum: Dec 2008
|
Bra vikter och nya tjejer. Same old här ser jag.
|
|
|
2010-10-04, 15:29
|
|
Kött fii faan
|
Utvärdering av mitt högintensiva program
Överlag tycker jag att det fungerade bra, ganska seg i benen var jag de senaste 10 dagarna, men de växte bra under denna 28dagar långa test period så jag ska inte klaga. Det största minuset var egentligen att marklyften blev rejält lidande då jag ofta kände mig trött i korsryggen.
Styrkeökningar:
Bänkpress: 1RM +15kg (95kg--->110kg)
Marklyft: Tangerat PB på 220kg dock med en 10kg lättare kroppsvikt än senast
Knäböj: 1RM +10kg (160kg--->170kg)
Det ända jag tränat med mer fokus på styrka än volym är brösten, men jag räknar med att de bästa ökningarna kommer att komma om ett par veckor då kroppen vilat lite och jag kör efter ett ngt mer normalt schema.
Viktmässigt gick jag från 89kg till 97,5kg under dessa 28dagar dfördelat på 184cm.
|
|
|
2010-10-04, 16:02
|
|
Legimtimerad flaggstång
Reg.datum: Aug 2008
|
DJÄVLAR. Bra ökning på benen på bara 28 dagar
|
|
|
2010-10-04, 16:48
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2006
|
Ja, vad ska man säga. Hör till de absolut bästa ökningarna jag har sett här inne, galet bra på så kort tid. Framförallt benen som sagt, det är ingen tvekan om att det är en stor skillnad där. Jag kan inte låta bli att undra om du så småningom har seriösa planer för någon form av BB-tävling, för du tycks ha generna, och (och träningsmotivationen/viljan), för att kunna bli riktigt stor. Bara att gratulera till dessa resultat, hatten av
(Och ja, grattis till tjejträffan med, såklart!).
|
|
|
2010-10-04, 17:53
|
|
Two Three
Reg.datum: Dec 2008
|
Ja jävlar, fan vad starkt på så få dagar. Benen särskilt. Bra gjort!
|
|
|
2010-10-04, 18:01
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2007
|
Riktigt fina ökningar. Sticker alltid lika mycket i ögonen att sen en som väger 1kg mer än mig och fortfarande har magrutor  haha, men jag unnar dig det.
Verkar vara en bra brud du träffat också! The looks, massage och matlagningskills är en mycket bra mix.
|
|
2010-10-05, 03:45
|
|
Spån
|
Du har verkligen anlagen för att bygga muskler. Ser man på bilderna på första sidan och jämför dom med den nuvarande formen som är på samma vikt så ser man vad som har hänt. Snyggt med nästan 100 och synliga rutor. Ge det här ett par år så kan det bli massivt.
|
|
|
2010-10-05, 15:54
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2006
|
Nice som fan med en träningsdejt  bättre än så blir det ju inte skön ökning... rutorna är kvar även 8kg tyngre !
|
|
|
2010-10-06, 20:44
|
|
Kött fii faan
|
Citat:
Ursprungligen postat av rooz
DJÄVLAR. Bra ökning på benen på bara 28 dagar
|
Tackar mannen!
Citat:
Ursprungligen postat av kalajset
Ja, vad ska man säga. Hör till de absolut bästa ökningarna jag har sett här inne, galet bra på så kort tid. Framförallt benen som sagt, det är ingen tvekan om att det är en stor skillnad där. Jag kan inte låta bli att undra om du så småningom har seriösa planer för någon form av BB-tävling, för du tycks ha generna, och (och träningsmotivationen/viljan), för att kunna bli riktigt stor. Bara att gratulera till dessa resultat, hatten av
(Och ja, grattis till tjejträffan med, såklart!).
|
Oj, vad glad jag blir när du smickrar mig så! Tack så mycket!
Tanken har slagit mig då jag märkt hurpass oförskämt "lätt" jag lägger på mig massa, samt att jag fått vissa påtryckningar från personal på gymet att jag borde satsa på det och evt. tävla för dem. Men det känns inte så roligt att satsa på en sport där man inte kan bli ngt utan att trycka en massa prepp, vilket för mig är uteslutet. Samt att jag inte hade trivts så bra med en såpass grov kropp. Så någon scen blir det inte för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheOne
Ja jävlar, fan vad starkt på så få dagar. Benen särskilt. Bra gjort!
|
Tackar, man tackar!
Citat:
Ursprungligen postat av zteve
Riktigt fina ökningar. Sticker alltid lika mycket i ögonen att sen en som väger 1kg mer än mig och fortfarande har magrutor  haha, men jag unnar dig det.
Verkar vara en bra brud du träffat också! The looks, massage och matlagningskills är en mycket bra mix.
|
Tackar!
Haha, visst gör det! Skönt att vara i omvänd position för en gångs skull!
Yes man, henne tar vi!
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Du har verkligen anlagen för att bygga muskler. Ser man på bilderna på första sidan och jämför dom med den nuvarande formen som är på samma vikt så ser man vad som har hänt. Snyggt med nästan 100 och synliga rutor. Ge det här ett par år så kan det bli massivt.
|
Tackar, ja lite har det ju hänt... Skulle vara kul att veta hur många mer kilon muskler jag har nu jämfört med då! Bara för skojs skull så satte jag ihop en bild på det
Citat:
Ursprungligen postat av Jontez
Nice som fan med en träningsdejt  bättre än så blir det ju inte skön ökning... rutorna är kvar även 8kg tyngre !
|
Tack så mkt, nu jäler det bara att behålla dem i ett par kg till så att man kommer över tresiffrigt med rutor (om än knappt synliga).
96kg VS 97,5kg
|
|
|
2010-10-06, 22:43
|
|
Spån
|
Vilken är då respektive nu
|
|
|
2010-10-18, 20:12
|
|
Kött fii faan
|
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Vilken är då respektive nu

|
Hehe, det borde jag ju skrivit. Inte lätt för er att veta, man ser ju knappt ngn skillnad
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:41.
|

|