Bröst/Triceps
idag på atletica, med bilf
Bänkpress: 90/ 6 5 4

Lutande hantelpress: 35/ 3. 30/ 6 6
Dips: kv+20/ 6 6. kv+10/ 6
Pecdec: 90/ 6. 70/ 6. 60/ 6.
Dips i maskin: 40/ 10 10 10
Pushdown: 3set.
Lite oseriös smalbänk.
Lite mage.
Kommentar: Ett sådär pass. Hade satsat på iaf 2x6 på 90kg, men hade ingen energi idag. Passet överlag blev väl okej iaf. Inga skit vikter men känner att jag hade mer att ge! Ska iof mkt till innan favorit fredagspasset med bilf förstörs!
Min lack of energy är pga av snopplunchen i skolan. Jag tycker vi alltid har bra mat och har alltid försvarat och berömt de ansvariga till skolmaten, men en sak förstår jag inte; VARFÖR SOPPA!? Fan bara spa och skit ju. Förstår att det skall vara varierad kost men varför soppa? ingen jävel som blir glad för det. Skulle la vara deffarna.
Edit: 6or denna veckan och 3or nästa för att maxa veckan därpå. Vad tros om det?
Citat:
Ursprungligen postat av martin_vbg
Jag smyger runt lite i kulisserna, har inte orkat vara så aktiv på forumet på senaste tiden men kollar till då och då. Nu däremot börjar jag kunna ta tag i grejer på allvar så det blir mer och mer tid för träning och slappande. : )
Kör hårt nu, jag kommer vara hemma i Varberg en hel del över jul och därmed skaffar jag ett 10-kort på Atletica.
Vi får köra ett pass så jag kan skämma ut mig med min patetiska styrka. : )
|
Skit kul att höra att du kommit igång igen.

Ja, det hade varit skit kul att köra ett pass ihop! : ) Då jävlar ska det laddas mentalt och födomässigt.
Citat:
Ursprungligen postat av Harnesk
92er överallt ju! : D Du är ju en av många som är riktigt stark! =)
|
Tack ska du ha!