För exakt tre veckor sen körde jag och lumpenpolarna submission wrestling. I en av matcherna råkade jag av en ren tillfällighet hamna i underläge *whistle* och en kille fick in ett halvdant strypgrepp.
Direkt när vi var klara fick jag hur ont i halsen som helst, och har haft det enda sen dess. Det är när jag sväljer som det känns och jag vet att jag inte är sjuk.
Vad kan vara fel? Har inte haft tid att gå till läkare och kommer inte hinna göra det i veckan heller.
För exakt tre veckor sen körde jag och lumpenpolarna submission wrestling. I en av matcherna råkade jag av en ren tillfällighet hamna i underläge *whistle* och en kille fick in ett halvdant strypgrepp.
Direkt när vi var klara fick jag hur ont i halsen som helst, och har haft det enda sen dess. Det är när jag sväljer som det känns och jag vet att jag inte är sjuk.
Vad kan vara fel? Har inte haft tid att gå till läkare och kommer inte hinna göra det i veckan heller.
kanske dags då?
kolla om halsmandlarna (ena eller båda) har hamnat fel. de kan klämmas ihop om man har otur och tappa sitt läge. då gör det ont. man tre veckor låter lite väls saftigt. du kanske har åkt på en halsinfektion.
Hänt mig flera gånger om jag haft uppehåll. Det lägger sig efter ett par veckor. Någon typ av träningsverk eller slitage tror jag det är, men det har alltid löst sig. Själv skulle jag inte oroa mig ett dugg, eftersom detta är ganska vanligt bland människor som börjar brottas. Framför allt om ni kört mycket och hårt med strypningar.
tack för svaren, jag ska gå till läkaren och kolla. kan ju återkomma med results om nån är intresserad.
@hangatyr, jag tappade inte för jag kunde fortfarande andas, sen tryckte han på nåt konstigt sätt vid sidan av adamsäpplet (jävla fult asså). Sen vann jag.
Vi har gjort det förut och kan säkert göra det igen.
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.