Jag är trött på att få varningspoäng för "trams" i träningstrådarna, och att bli anklagad för att vara oseriös i dejtingtråden, så jag tänkte att jag kunde starta en egen tråd här där jag trollar på friskt. Självklart utan att bryta mot forumreglerna.
Sen tänkte jag: "Varför inte låta alla andra trolla likväl som jag?" Så alla som vill får också skriva i tråden!
Jag har inget att komma med för tillfället, men det dröjer nog inte länge.
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
Jag funderar på att tatuera in den numera utdöda memesen trollface på underarmen, och sedan komplettera med "me gusta" "forever alone" och några till som en hyllning till denna viktiga epok i mänsklighetens historia.
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.