Sjuk igår så blev överkropp för att ta igen det idag. Dock lite lägre volym.
Bänkpress
80x7,7,6
85x4
Stångrodd
70x10, 3 set. Strikt och fint
Chins
Kv x 10 typ
Kv+10 x 5, 4, 4
Dips
Kv x 15 Arne-strikta
Kv+10 x 10, 2 ser
Kv+15 x 10
Kv+25 x 5, 2 set
Plus lite komplement för triceps och baksida axlar.
Nordic erbjöd en fyrpunkts-kaliper. Den gav mig cirka 12,5% bf. Dock mätte den inte mina flötpunkter som är röv och nedre rygg utan bara biceps, triceps, nedre mage och skuldra. Lägger därför inte så mycket vikt i det.
Var även på mini-rejv i helgen, det var skoj att svinga sina lurviga i bar överkropp åter igen
Träningsmässigt:
-Varit sjuk denna veckan. Provat att köra två pass men känts kass. Lite svag influensa.
-Dietstart på måndag. Cirka 5-6 veckor, kanske något mer. Har inte supermycket att skala. Ligger på 13-14% fett ungefär.
Utanför träningen:
-Festivalsäsongen drar igång snart. Idag inleds det med The Pitcher på Röda sten i Göteborg.
- Därefter, ungefär vid dietslut: Summerburst Göteborg.
-Defqon 1 vid midsommar
-Eventuellt Decibel i augusti
-Sist blir Q-base i september
Om någon mot förmodan fortfarande läser mina inlägg så skulle jag behöva lite råd!
Kommer kontrollera käket fram till slutet på maj, sedan är det lite festligheter utöver den vanliga vardagen. De senaste två veckorna har bara varit träning med fokus att bibehålla styrka. Jag skulle däremot behöva gå tillbaka till ritbordet och utforma ett nytt schema. Vilken input som helst hjälper. Jag skulle vilja:
-Träna hela kroppen två gånger i veckan
-Jobba aktivt med att öka storleken på armarna. Fler pass här gör alltså inget.
-Köra 5-6 pass
Jag fortsätter kolla runt lite så får jag se om jag hittar något att utforma själv, men skulle som sagt gärna ta något förslag på program.
Dagens:
Hantelpress
Uppvärmningsset
34 x 6
36x5,5,4
Sned bänkpress(lite för mycket lutning)
60x10
70x6,6,5
60x10
10 set flyes
Lite cardio
24:e maj är det exakt ett år sedan jag tog bilder strax innan jag åkte till USA. Ska försöka få till bilder i exakt samma rum så man kan se om det blivit någon skillnad. Antagligen är det alldeles för liten skillnad för mitt tycke. Nå ja, så är det när man inte sköter allt jämt! Nästa bulk ska jag bli betydligt fetare och släppa på spärrarna mer. Leva som en byggare på veckorna med mest dietmat i stora lass och äta vad jag vill på helgen.
Formen atm efter cirka 200g ris och lite rostbiff samt 1,5 liter pepsi max(ja, jag har stockat upp rejält på toapapperet. Finns inget värre än paniken när det är slut):
Hai RK! Det har varit ganska mycket det senaste halvåret. Träningen har flutit på men jag är lite osäker på om jag utvecklas. Starkare blir jag någorlunda så vi kan väl hoppas!
Vi kan väl sammanfatta med att jag är kär. Jävligt förälskad. Och det är komplicerat. Det har fått mig att ändra inställning till livet på många plan.
Detta har orsakat många långa nätter och dålig sömn ihop med stress så den biten är sådär när det kommer till att återhämta sig. Träningen är ok och kosten likaså. Har behövt uppa med mycket skitmat men står ändå still i vikt, numera 80kg, ge och ta lite olika dagar.
Kör på PHAT-aktig träning med både styrka och hypertrofi som mål, men kan bli aktuellt att byta snart igen. Har bytt gym till Nordic för att nyss ha bytt tillbaka igen. Funderat ett tag på en ny journal och nysatsning på den men det har inte blivit av. Tävla är nog inte att tänka på än på länge.
Ungefär så. Blir hypertrofipass med hög volym också men har inte antecknat de senaste dagarna. Skippat ben denna veckan då jag ska springa ett lopp på lördag. Har inte tränat löpning alls men det får väl gå hur det vill, tippar att jag kommer in på 40-45 ändå om jag har en bra dag. Efter det blir det fullt fokus på att få låren större.
Varit lugnt med dansandet i sommar också tyvärr. Mycket tankar, depp men även väldigt bra stunder. Drog en sväng till Defqon 1 över midsommar men det är också det enda eventet. Nästa blir Qlimax i november, hoppas på att få se RassKen där
Fan vad najs att höra. Ahh kärleken är fin kul att höra att det går bra.
Jävligt najs form på dig du.
Jo det går fint, off season och jag blir starkare hela tiden så det är skoj
Fan vad najs att höra. Ahh kärleken är fin kul att höra att det går bra.
Jävligt najs form på dig du.
Jo det går fint, off season och jag blir starkare hela tiden så det är skoj
Det är just inte bra som det går. Sket sig igår. Bröt ihop på jobbet och fick åka hem.