Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-05-24, 13:25   #106
Potatiskillen
Banned User

Reg.datum: Jan 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Snobbe Visa inlägg
Är du bara ute efter sex så vet jag inte ens varför du startat en tråd om pojkvän o flickvän. Fixar du en flickvän bara för o ligga med henne så är det rätt kasst av dig.
Råkar bara känna mig stressad, är 22-år och pippar sällan. Så antingen eller på tal om flickvän.

Men visst, det viktigaste av allt är att ha kul, trivas med sig själv och skaffa en självkänsla. Som jag tidigare nämnde så kändes som att jag mådde bättre förut då jag tränade oftare och hade ett mål, men då var jag oskuld. Så ärligt talat så måste jag medge att det inte löste så mycket att bli av med det. Vill bara ha mer och mer till varje pris.

Men men, nu tänker jag satsa på att ha bra tjejkompisar till att börja och sedan så ser man.
Potatiskillen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-05-24, 14:25   #107
Chrillee
Registered User

Chrillees avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Potatiskillen Visa inlägg
1) Hur är livet som pojkvän till skillnad från att vara singel? Är det stressamt,jobbigt,roligt?

2) Måste båda personerna visa intresse för att det skall funka i första ögonblicket eller kan de ta ett tag att lära känna varandra för att sedan finna attraktion och intresse?

3) Är det ett måste att ha sex bara då man är ihop? Kan man bara inte dejta två-tre gånger, ha sex och sedan lämna det som om ingenting har hänt?

4) Kostar det mycket att underhålla henne?

Jag har ett jobb och har bra vänner , men det fattas bara en partner. Jag vet att det inte är någon brådska med tanke på min ålder. Fast iochmed att jag typ sällan får några ligg nuförtiden så måste det hända något, får jag en flickvän så kan jag syssla sådant med henne och ja, tyvärr lät väl det där lite desperat
1. Både och, men mestadels bra och positiva upplevelser.

2. Både och, kan komma efter tid också.

3. Klart du kan. Risken är väl att den ena tror att det kommer att ske mer, så det gäller att vara tydlig direkt.

4. Man delar på allt, jag betalar inte för någon när man dejtar. Skulle jag bjuda ut någon så skulle jag det, men inte när båda vill ses.

Och är du i ett förhållande som sambo brukar allting bli billigare då man halverar alla kostnader.
Chrillee är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:14.