Citat:
Ursprungligen postat av Potatiskillen
1) Hur är livet som pojkvän till skillnad från att vara singel? Är det stressamt,jobbigt,roligt?
2) Måste båda personerna visa intresse för att det skall funka i första ögonblicket eller kan de ta ett tag att lära känna varandra för att sedan finna attraktion och intresse?
3) Är det ett måste att ha sex bara då man är ihop? Kan man bara inte dejta två-tre gånger, ha sex och sedan lämna det som om ingenting har hänt?
4) Kostar det mycket att underhålla henne?
Jag har ett jobb och har bra vänner , men det fattas bara en partner. Jag vet att det inte är någon brådska med tanke på min ålder. Fast iochmed att jag typ sällan får några ligg nuförtiden så måste det hända något, får jag en flickvän så kan jag syssla sådant med henne och ja, tyvärr lät väl det där lite desperat 
|
1. Både och, men mestadels bra och positiva upplevelser.
2. Både och, kan komma efter tid också.
3. Klart du kan. Risken är väl att den ena tror att det kommer att ske mer, så det gäller att vara tydlig direkt.
4. Man delar på allt, jag betalar inte för någon när man dejtar. Skulle jag bjuda ut någon så skulle jag det, men inte när båda vill ses.
Och är du i ett förhållande som sambo brukar allting bli billigare då man halverar alla kostnader.