Hade lite ont i vänster handled idag, har väl sovit i någon konstig ställning eller så. Det kändes i alla fall obalanserat i bänken så jag tror jag hade kunnat öka mer om det inte vore för det.
Har också ökat rep-rangen där men tanken är att öka den till 20-30 till slut. Får se om jag ligger kvar på samma vikt tills jag hamnar där eller sänker vikten och lägger mig kring 30 reps nästa gång istället. Tankar?
Min kompis lyckades också svimma efter sitt andra rp-set i militärpressen.
Han rackade tillbaka stången, tog ett steg bakåt, vinglade till lite och föll sedan handlöst mot golvet och slog i stångställningen precis under ökat på vägen ner. Han klarade sig dock bra så vi skrattade åt det och fortsatte träna.
Jag drev som in i en dröm allting kändes helt overkligt. Sen hörde jag ett långt metalliskt ljud typ som om man slår på en stor oljetank. Vaknar och ser willis titta ned på en.
Jag brukar bli lite dåsig av axelövningarna och armblastercurls, möjligt att bröstkorgen trycks ihop för mycket.
Sen lägger man två set till failure och en otaktisk utandning i slutet på det så är det bara en tidsfråga innan man arslar bort sig.
Träffade mig precis i ytterkanten av ögonbrynet, en centimeter till och jag hade haft en sjuhelsikes bra historia för barnbarnen.
Hört om folk som svimmat efter marklyft, men det är lite mer imponerande efter militärpress :P
Thanks! Som du ser nedan är Peter bra på att svimma;
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstP
Jag drev som in i en dröm allting kändes helt overkligt. Sen hörde jag ett långt metalliskt ljud typ som om man slår på en stor oljetank. Vaknar och ser willis titta ned på en.
Jag brukar bli lite dåsig av axelövningarna och armblastercurls, möjligt att bröstkorgen trycks ihop för mycket.
Sen lägger man två set till failure och en otaktisk utandning i slutet på det så är det bara en tidsfråga innan man arslar bort sig.
Träffade mig precis i ytterkanten av ögonbrynet, en centimeter till och jag hade haft en sjuhelsikes bra historia för barnbarnen.
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_S
Ser bra ut Willis! Go go go!
Ska bli kul o se dig om ca 2 timmar och se om du har ett snyggt blåmärke. Andningen är viktigt har man märkt...