Citat:
Ursprungligen postat av RIchIII
okej, jaa det bli en bit att pressa i bänken när man har långa armar Sedan håller jag ganska smalt ( lillfingret innanför ringen) men men tror att det är en vane sak bara.
|
Mjo, jag håller också lite smalare. Det verkar vara ganska vanligt bland oss med längre armar ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av creperiet
Är det det där som kallas sticking point? Riktigt bra!
|
Det kan man säga!
Citat:
Ursprungligen postat av Pepz
då är det dig jag ska försöka ta rygg på nu då inför nästa år
Grym tävling. och jag gillar skarpt att du vågar visa lite glädje på flaket!
|
Tack! Jag hade för mig att det var jag som skulle jaga dig? Jag har glömt hur mycket du är/var god för. Nej men gött att du kommer tillbaka till träningen nu igen (du var skadad va?).
Det är svårt att inte bli glad när man persar! Särskilt när man har haft så svag utveckling som jag har haft 2008-2010. Det är först de senaste 12 månaderna som det har börjat lossna, och det var typ först nu på tävlingen som jag fick ut resultatet av den molande grundträningen.
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj
Verkligen, så där har jag aldrig förr sett Steve! Bäst scenshow på marklyften!
|
Oj, tack! Nej jag måste bli mer så på träningen, eller ett mellanting. Man vill ju inte sabba tekniken och skada sig på vartenda träningspass direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av gunhamn
Grattis till ett starkt PB!! Man hörde liksom när det var du som skulle upp och lyfta, blev bra tryck i lokalen
Nästa gång får vi försöka tjata lite mer! Lycka till med träningen framöver
|
Tack!
Ja det får vi göra. Jag snackade inte mycket efter mina lyft, eftersom jag inte kunde. Men nu är rösten tillbaka iaf (inte van vid att skrika som Henke, han tappar inte rösten trots värsta avgrundsvrålen).
Skulle du börja plugga i Lund eller hur blev det?
Citat:
Ursprungligen postat av LadyInsane
|
Tack! Kul att höra från en lyftare på din nivå.
Citat:
Ursprungligen postat av Halldin
Kul att se kämparviljan i sista böjen.
Blir det GKK-träning i höst?
|
Tack. Ja, det blir GKK för hela slanten. Har du varit där de senaste gångerna? Jag tror inte jag har sett dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
Nja, näst bäst. Herr Karamfilov (också LTK) var bäst. 150 kg ren glädje är det inte mycket som slår.
|
+1
Jag satt och hoppades på att han skulle fixa sina sistalyft för att jag ville se den glada studsbollen. Sjukt vilken spänst han ligger inne med!
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
Ett mycket bra lyft. Väl kämpat. Jag tänkte lite på den stackars JSK:aren i 93:an (tror jag) som kämpade som fan med sitt sistalyft, men lyckades få till en sänkning. Domarna ville nästan gråta när de tvingades döma rött på en sån kämpainsats. Tur att du inte sänkte.
Skelögdheten kan bero på över 200 kilo stål placerat på nacken. 
|
Jo, det inverkar väl.