2012-04-12, 14:15
|
|
|
Jag har klamydia
Reg.datum: Jan 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av hahavaffan
Skaffa en riktig mail CJ, hotmail är bajs.
|
+1
Gick själv över till Spray för något år sedan. Så jävla värt.
|
|
|
2012-04-13, 16:21
|
|
|
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
Reg.datum: Jun 2003
|
Pissäpple som aldrig kan möta efterfrågan, jag ville ha en padda idag efter jobbet, är ju för fan slut överallt, dra åt helvete era pappheads, får jag ingen idag ska jag fan aldrig köpa en!
Lasse är sjukt sur, ska fan gräva ner mig under täcket och bara sura resten av kvällen!
RAAAUUUUUFGEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
2012-04-13, 16:29
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2008
|
Att youtube infört något sorts filter som sorterar ut "highlights" bland mina prenumerationer och att sidan inte kommer ihåg att jag valt att se allting så jag måste göra om det helatiden. Det här införde de nog för länge sedan men det är först nu jag upptäckt det. Inte konstigt det varit tunt bland mina prenumerationer
|
|
|
2012-04-13, 16:33
|
|
|
Amiga forever
Reg.datum: Feb 2003
|
min chef.
han lovade mig ett svar idag om jag skulle få anställning eller inte.
har gått i 9 månader där jag nu jobbar(får egentligen bara gå 3 enligt AF, men det hela har blivit utdraget då han ej kan bestämma sig) och nu den senaste månaden så ville AF ha ett slutligt svar(och jag med god damn it) men då lurade ju den där handels strejken runt hörnet och chefen ville avvakta tills slutet av denna vecka för att se hur det gick med strejken, blev det strejk, då skulle det bli svårt att anställa, blev det ingen, så var möjligheterna mycket goda att jag skulle kunna få anställning, nu blev det ingen strejk och nu var det den sista arbets dagen denna vecka, men INGET JÄVLA SVAR!!
blev så jäkla förbannad då jag gick därifrån idag, inte nog med att man har väntat i 9 månader, man fick inget svar på lovad dag då allt skulle vara klart.
sa inget hej då eller nått, jag gav han bara en sur blick och gick ut.
|
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"
Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
|
|
|
2012-04-19, 20:26
|
|
|
Maaaaaaat!
Reg.datum: Feb 2006
|
Brynäs! Så förbannat oförtjänt att det är löjligt!
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
|
|
|
|
2012-04-19, 20:29
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Brynäs! Så förbannat oförtjänt att det är löjligt!
|
På vilket sätt? Skellefteå har varit skrämmande ineffektiva hela slutspelet. Brynäs är helt klart värdiga vinnare.
|
|
|
2012-04-19, 20:32
|
|
|
Maaaaaaat!
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jockefoten
På vilket sätt? Skellefteå har varit skrämmande ineffektiva hela slutspelet. Brynäs är helt klart värdiga vinnare.
|
Vad har dom haft, tre chanser, två mål på det. Skellefteå har haft tryck större delen av matchen men kan inte avsluta.
Sen ska man inte prata om domarinsatsen i vissa matcher...
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
|
|
|
|
2012-04-19, 20:38
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Vad har dom haft, tre chanser, två mål på det. Skellefteå har haft tryck större delen av matchen men kan inte avsluta.
Sen ska man inte prata om domarinsatsen i vissa matcher...
|
Det var ju exakt det jag sa, likadant mot solna aik. Är man så pass ineffektiv så vinner man inga sm-guld, Brynäs förvaltar sina chanser väl istället.
|
|
|
2012-04-21, 11:48
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2003
|
Deklarationen. Jag ser inte mig själv som dum, men att göra något annat än att godkänna en helt vanlig deklaration är för mig inte trivialt. Och dessutom har jag svårt att sanitetskontrollera resultatet eftersom jag vet väldigt lite om... allt.
Jag fyllde i en blankett med inkomster från en enskild firma om 23 kilokronor, vilket ledde till en ökning av min skatt med 18 kilokronor. Det kändes mycket, men vad vet jag. Ändå skönt att betala 80% skatt på inkomsten från firman.
|
|
|
|
2012-04-21, 12:23
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av skaparn
Deklarationen. Jag ser inte mig själv som dum, men att göra något annat än att godkänna en helt vanlig deklaration är för mig inte trivialt. Och dessutom har jag svårt att sanitetskontrollera resultatet eftersom jag vet väldigt lite om... allt.
Jag fyllde i en blankett med inkomster från en enskild firma om 23 kilokronor, vilket ledde till en ökning av min skatt med 18 kilokronor. Det kändes mycket, men vad vet jag. Ändå skönt att betala 80% skatt på inkomsten från firman.
|
Hmmmm, jag tar tillbaka det där. Jag hittade en klickbar text där det stod "Beräkna och utnyttja avdrag för egenavgifter eller särskild löneskatt". Helt plötsligt sänktes skattebeloppet med 4,5 kkr. Jag fattar inget, men diggar resultatet.
|
|
|
|
2012-04-21, 13:00
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av skaparn
Hmmmm, jag tar tillbaka det där. Jag hittade en klickbar text där det stod "Beräkna och utnyttja avdrag för egenavgifter eller särskild löneskatt". Helt plötsligt sänktes skattebeloppet med 4,5 kkr. Jag fattar inget, men diggar resultatet.
|
"Meanwhile in Sweden."
Själv får jag en tidig julklapp i år om tio lakan. Staten tar, staten ger.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
|
|
|
|
2012-04-21, 13:10
|
|
|
All kinds of gains
Reg.datum: Dec 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av stevebc
"Meanwhile in Sweden."
Själv får jag en tidig julklapp i år om tio lakan. Staten tar, staten ger.
|
Samma här.
|
|
|
2012-04-22, 12:47
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2009
|
Blir jävligt less på en speciell kille på gymmet... började med för någon vecka sedan då jag hörde en jäävla smäll. Då hade tydligen denne ponke laddat på fullt magasin på kabelrodden och på sista reppet så släppte han vikten från högsta läget.. VARFÖR? plattorna i magasinet kan ju paja, å de lever om onödigt mycket. Orkar man inte får man fan sänka vikten...
Sen träffade jag denne igen.. Var inne i rummet med fria hantlar. Han kommer dit, kör tuuuunga jävla lutande hantelpressar för tittsen och släpper hantlarna ifrån högsta läget, alla 3 set... och efter det sista settet så låter han dom dessutom få ligga där, plockar inte upp dom...
Sen byter han bänk, tar andra vikter för att köra plan hantelpress. Samma sak, släpper från högsta läget, lever om som SATAN.. och lämnar dom på golvet efter sista settet.. PLOCKA BORT!!!!!!!!!!!!!! idiot
|
|
|
2012-04-22, 12:52
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Hampi
Blir jävligt less på en speciell kille på gymmet... började med för någon vecka sedan då jag hörde en jäävla smäll. Då hade tydligen denne ponke laddat på fullt magasin på kabelrodden och på sista reppet så släppte han vikten från högsta läget.. VARFÖR? plattorna i magasinet kan ju paja, å de lever om onödigt mycket. Orkar man inte får man fan sänka vikten...
Sen träffade jag denne igen.. Var inne i rummet med fria hantlar. Han kommer dit, kör tuuuunga jävla lutande hantelpressar för tittsen och släpper hantlarna ifrån högsta läget, alla 3 set... och efter det sista settet så låter han dom dessutom få ligga där, plockar inte upp dom...
Sen byter han bänk, tar andra vikter för att köra plan hantelpress. Samma sak, släpper från högsta läget, lever om som SATAN.. och lämnar dom på golvet efter sista settet.. PLOCKA BORT!!!!!!!!!!!!!! idiot
|
Prata med gymmets ägare eller receptionist, jag tror inte att de blir glada av att få höra detta så de kickar ut arslet från gymmet.
Senast redigerad av Botte 1992 den 2012-04-22 klockan 12:53.
|
|
|
2012-04-22, 12:55
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Botte 1992
Prata med gymmets ägare eller receptionist, jag tror inte att de blir glada av att få höra detta så de kickar ut arslet från gymmet.
|
Ska fan göra det, men känner mig som en dryg tjallare typ..
vet ej hans namn så måste ju typ peka på han åt personalen...
|
|
|
| Ämnesverktyg |
|
|
| Visningsalternativ |
Linjär visning
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:14.
|

|