2009-10-01, 19:36
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av thomast
Hade jag haft en fungerande PC skulle jag nog satsat på PC-versionen. Den har mindre (fler spelare, röra sig på större områden vid coop etc) kompromisser än konsollversionerna och lär förhoppningsvis bli rejält modvänlig.
|
blev lite kluven nu när jag på någon sida läste någon om 8 vs 8 i multiplayer, det kan väl inte stämma?
|
|
|
2009-10-01, 19:40
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2008
|
avbeställde, ska köpa pc-versionen istället och hoppas på att min dator klarar trycket.
|
|
|
2009-10-01, 22:01
|
|
|
Gamnacke & svällbuk
Reg.datum: Dec 2006
|
Demot på Brütal Legend gav sjuk mersmak. Bra humor vad det verkar, och meeeeeeeeeeeeeeeeetal! \m/
|
2009-10-01, 22:08
|
|
|
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
Reg.datum: Jun 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Albatross
Demot på Brütal Legend gav sjuk mersmak. Bra humor vad det verkar, och meeeeeeeeeeeeeeeeetal! \m/
|
Tim Schafer e ett geni!
Har bokat det sen länge.
2009-10-02, 00:13
|
|
|
Registred User
Reg.datum: Feb 2004
|
|
|
|
|
2009-10-02, 02:20
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2005
|
Spelade nyss några matcher nhl 10, och jävlar vad besviken jag blev. Tur man inte betalar mer än skivan, långt mycket sämre än 08 och 09. Kan kanske vara för jag inte spelar med skillstick, men vad drygt dom skyddar puck mot sargen hela tiden, och jag som har som vana att spamma tackla när det är avblåst, så slår dom tillbaka och det tar år.
|
|
|
2009-10-02, 07:29
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2003
|
Kör också NHL 10, men lite trött på att bara köra random-matcher online.
Var lite sugen på en längre online-turnerning, men det närmaste jag kan hitta är "online-ligor"
Har startat en liga för oss på kolozzeum:
Namn: Kolozzeum
Lösen: Allan
X360.
|
|
|
2009-10-02, 07:49
|
|
|
FUUUUUUUUUUUU
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Civilrätt
blev lite kluven nu när jag på någon sida läste någon om 8 vs 8 i multiplayer, det kan väl inte stämma?
|
Jag tror det är så illa som 4 v 4 (men med utfyllnad av dator AI så blir det 32 spelare)
Citat:
Ursprungligen postat av omnibus
|
Jag är lite skeptisk till det där röda som indikerar en träff. Förhoppningsvis går det att stänga av.
|
|
|
2009-10-02, 09:05
|
|
|
Registred User
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Jag tror det är så illa som 4 v 4 (men med utfyllnad av dator AI så blir det 32 spelare)
|
Jepp, varje person styr ett fireteam med tre AI-spelare.
Citat:
Jag är lite skeptisk till det där röda som indikerar en träff. Förhoppningsvis går det att stänga av.
|
Hoppas också på det, men jag tror inte det är på i hardcore mode som väl ändå är det som gäller
|
|
|
|
2009-10-02, 10:08
|
|
|
Mr Assparade
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
Jay-Z, vad har du för spel till din maskin?
|
Enbart Madden 10 nu. Men siktar på Uncharted 2 och Killzone. Även lite sugen på Demon's Soul.
Några tips?
|
|
|
2009-10-02, 11:26
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2006
|
Jag rekommenderar iaf:
Uncharted. (ettan), finns som Platinum, (version med från början nedsatt pris. Annorlunda omslag än vanliga versionen, ingen praktisk skillnad på spelet mot en vanlig version, spel som säljer i över 400 000 ex kommer vanligen som Platinum), så gör även Killzone 2 och Metal Gear Solid 4. Alla dessa tre är mer eller mindre måsten i iaf mitt tycke för varje PS3-ägare. Åtminstone Uncharted finns även som demo på PSS, även om det inte på något sätt kommer till sin rätta där.
Little Big Planet & Dead Space är två andra mycket trevliga spel, som finns i demoversioner på PSS, som man åtminstone bör prova, både dessa går även de att få till riktigt bra priser nuförtiden. (ca 200:-).
Vad det gäller rena PSS-spel, så tycker jag dessa är mer eller mindre måsten:
Fat Princess - roligt multiplayerlir, uppskattat av de flesta, bra blandning av action/strategi.
Trine - klassiskt, snyggt, plattforsmspel i Lost Vikings-anda.
Wipeout HD - Riktigt kul framtidsracing, otroligt utmanande, bra spel att "dema" sin PS3:a på då det är snyggt, och låter mycket. :P
Finns även hur många andra bra och billiga PSS-spel som helst, t ex; Mega Man 9, Penny Arcade Adventures I & II, PixelJunk Eden, PixelJunk Monsters, Crystal Defenders, Blast Factor, Worms 3D, Astro Tripper, SuperStardust HD, Flower, m.m
|
|
|
2009-10-02, 11:47
|
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Jag plusettar kalajset, även fast jag tycker att Uncharted är lite väl hajpat.
Nu vet jag inte vad du gillar för slags spel, men Ratchet & Clank: Tools of Destruction är det roligaste plattformsspelet jag spelat till Ps3.
Gillar du rollspel ska du absolut köpa Fallout 3. Antingen köper du det som finns ute (rätt så billigt), eller så väntar du ett par veckor på Game Of The Year-versionen, som förutom originalet även innehåller fem fristående expansioner.
Overlord: Raising Hell är ett trevligt spel om du spelat de gamla dängorna Dungeon Keeper och tyckte att de var skojiga. Samma slags humor och har en hel del likheter med det.
|
|
2009-10-02, 11:59
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2006
|
jag ger mig själv en mental bitchslap för att jag fortfarande har plasten kvar på både Fallout 3 och Mass Effect ^^
det har bara aldrig blivit av att jag tagit mig för och spelat något av dom,haha! jak er en miket dolik gejmer-hest..
|
|
|
| Ämnesverktyg |
|
|
| Visningsalternativ |
Linjär visning
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:07.
|

|