Är det någon bra story i oblivion side questen lr? Menar dem känns lika värda som o läsa questsen i wow tex som inte är lore quests. "Du måste hjälpa mig döda 10grisar för dom äter upp min och min familjs mat och vi kommer dö annars utskrivet på 300rader text woohoooo.
Quests i wow går ju inte ens att jämföra; de är så totalt värdelösa att jag blev förbannad. Min wowkarriär är nog en av de kortaste.
Det är en hel del roliga sidequests, en del är långa, andra lite kortare. Det kan handla om att slå ihjäl någon elaking, leta rätt på en artifakt, transportera/rädda någon, lösa problem inne i städerna (folk som är osams, t.ex) osv.
Ett av de mest udda jag har gjort hittills var när jag skulle leta rätt på en målare som var försvunnen, och hamnade inne i hans förtrollade tavelvärld, där jag fick slåss mot målade troll med lösningsmedel.
Där ser man. Man kanske ska börja med det snart då.
Men kommer man inte att bli utkickad från Fighters eller Mages Guild? Det kanske man bara blir om man blir upptäckt att stjäla/mörda?
Nee, jag är guildmaster i fighters guild, archmage, listener i dark brotherhood samt nått toppen inom thieves guild. Dessutom madgod på shivering isles, och ledaren av Knights of the nine (expansionspaket). Så man blir nog inte utkickad...
Quests i wow går ju inte ens att jämföra; de är så totalt värdelösa att jag blev förbannad. Min wowkarriär är nog en av de kortaste.
Det är en hel del roliga sidequests, en del är långa, andra lite kortare. Det kan handla om att slå ihjäl någon elaking, leta rätt på en artifakt, transportera/rädda någon, lösa problem inne i städerna (folk som är osams, t.ex) osv.
Ett av de mest udda jag har gjort hittills var när jag skulle leta rätt på en målare som var försvunnen, och hamnade inne i hans förtrollade tavelvärld, där jag fick slåss mot målade troll med lösningsmedel.
Några quester lore quester är ju sjukt nice i wow. Men jag förstår vad du menar eftersom 99.9% av alla quests är gå dit o döda 5björnar. Men jag bara undra om det var så ungefär i oblivion också lr om det var bättre
OK Trance, det verkar intressant. Kan man hitta banan ute på nätet?
Du får gärna förklara det häftiga också, för jag tror inte att många kommer förstå.
Det är nog inte en bana som är rolig att spela. Hur som helst, det häftiga är att han har byggt en simpel dator inne i spelet, vilket är rätt avancerat och inte helt lätt.
Så fel man kan ha, efter att ha spelat RE5 demot va jag så anti till och köpa det, nu är det ett av de bästa spelen jag lirat Satt med en polare häromdagen och lirade och fi fan vad coop är ballt, mer beroendeframkallande än ngt
så fel man kan ha, efter att ha spelat re5 demot va jag så anti till och köpa det, nu är det ett av de bästa spelen jag lirat satt med en polare häromdagen och lirade och fi fan vad coop är ballt, mer beroendeframkallande än ngt
Kan inte påstå att jag är så förtjust i Guitar Hero längre efter att man lirar Rock Band 1 & 2.
Men nu är iallafall Guitar Hero Metallica beställt, går liksom inte att hejda sig när det gäller Metallica, typ alla som hade förbokad spelet från vg+ fick det igår så jag räknar med att ha det om cirkus en vecka, ska bli sjukt kul!