2007-05-25, 21:30
|
|
Helyllekillen
Reg.datum: Jun 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av mistermr
Hasselhoff på gymet, första gången jag någonsin hör faktiskt.
mvh
|
igår fick vi stå ut med "för vi har tagit studenten" i nån basshunter liknande verision med en tjej som sjunger med digitaliserad pipröst. Trodde jag skulle börja gråta.
|
|
|
2007-05-25, 21:39
|
|
*Mysplutten*
Reg.datum: Dec 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Deceiver85
Jag efterlyser bättre och mer konstruktiv kritik från alla (inklusive mig själv) i den här tråden.
/en spetas reflektioner
|
Rent konstruktivt tycker jag det negativa redan har sagts. Det överensstämmer med verkligheten av det jag sett med, dock är det bättre nu vilket är positivt skulle jag tro? Du har ju välutvecklade bröstmuskler så jag säger inte att det är fel.
Anna säger:
o de är fina
Anna säger:
har fin benstomme
209 Westman says:
min po0lare han den trackasserade typen
209 Westman says:
blev attackerad av en bäver
209 Westman says:
när han sket i skogen
Anna says:
kvinnor kan inget de är en myt
|
|
|
2007-05-25, 21:59
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2005
|
|
|
|
2007-05-25, 22:59
|
|
Bänkpress
Reg.datum: Dec 2005
|
Yankee,
Jag roidar inte  Höjden av onödighet är ändå de löjliga kommentarer som folk fäller, lite lagom tröttsamt. Känner man att man absolut måste göra sin röst hörd så finns det olika sätt att göra det på.
Det är allmänt tröttsamt att det bara finns två typer av kommentarer i den här tråden, antingen är det "woho, asbra!" eller så "buh, du suger!".
|
|
|
2007-05-25, 23:31
|
|
Hårdrockare
Reg.datum: Mar 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuckot
|
Du kan dra chinsen 1 dm längre och roddarna 1 dm kortare(alltså vinkeln behöver bara vara strax bakom lodrät på ryggen) för att koppla bort armarna mer och koppla in ryggen bättre.
|
|
|
|
2007-05-26, 01:07
|
|
Curl til you hurl!
Reg.datum: Apr 2001
|
Citat:
Det är allmänt tröttsamt att det bara finns två typer av kommentarer i den här tråden, antingen är det "woho, asbra!" eller så "buh, du suger!".
|
Bje bje bje.. folk i den här tråden gnäller, kritiserar, berömmer, haussar och kommer med konstruktiv kritik. Varför? Lätt - för att de får, kan och vill.
Om man inte kan ta lite skit så ska man inte måla måltavlan. Typ. 
Visst - det är inte ok att rippa på nån för saks skull, men om man vill framstå som en gnällspik så får man, vill man framstå som en ryggdunkare - "välkommen in!", vill man ge bra feedback - ännu bättre. Men om man inte klarar av att folk säger -"Njae..jag tyckte ditt djup var lite rassligt" så kanske man inte ska lägga upp film från sitt böjpass. Liksom.
Sen får du ju räkna med att inte få sådär värst mycket konstruktiv kritik på underlaget av den där filmen. Det går faktiskt inte att säga så mycket om en 10a på 70 pannor snedbänk filmat i den vinkeln och på det avståndet. Utförandet var helt ok, men inget extraordinärt. Vikten var ok, men inget extraordinärt.
Bara för att jag känner mig lite stygg:
Sen varierar det lite det där.. ibland får man visst studsa.. *whistle*
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Bra dock att du lärt dig riktig disco och studsar stången i bröstet med 
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
..studsen reagerade jag med på, men tänkte att det får någon annan påpeka så jag inte verkar vara värsta grinollen...
|
|
|
|
2007-05-26, 02:02
|
|
AKA Kapten Klänning
Reg.datum: Feb 2004
|
Jag såg inte heller något fel i Deceiver85:s pressar. Däremot är shadowfires "nu har jag tränat i ett helt år, därför kan jag allt"-mentalitet ganska störig.
|
|
|
2007-05-26, 07:43
|
|
Mr Assparade
Reg.datum: Oct 2004
|
Jag ber om ursäkt om jag fick dig att grina Deceiver. Det var inte meningen att vara elak - jag lovar att vara mer konstruktiv i min kritik framöver.
|
|
|
2007-05-26, 10:37
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Löjtnant Blank
Jag såg inte heller något fel i Deceiver85:s pressar. Däremot är shadowfires "nu har jag tränat i ett helt år, därför kan jag allt"-mentalitet ganska störig.
|
Hmm, denna tråd börjar mynna ut i en diskussion som kanske ska hållas i annan del av forumet...
Konstruktiv kritik behöver inte enbart vara beröm, det kan också innebära "saker att förbättra". Av någon anledning verkar många som lägger ut bilder o filmer tro att de bara ska få ryggdunk, så skriver man "det där såg bra ut" och "det där kan du förbättra" på samma rad så går de i taket för att man inte bara skrev att det var bra och hurrade...
Feedback övning lektion 1A ffs... annars får man helt enkelt skriva "jag vill bara ha beröm" då man lägger ut ngt.
|
|
|
2007-05-26, 10:40
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2005
|
Ett jävla gnäll och hårklyveri om hur man ska träna. Man kommer ju inte kunna koncentrera sig på att ta i om varenda liten detalj ska vara tillfredsställande i övrigt. Lite studs på 70kg har ingen bröstkorg knäckts av.
Helt meningslös kritik, som du inte bör ta åt dig av, Deceiver.
|
2007-05-26, 10:42
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av Pez
Bara för att jag känner mig lite stygg:
Sen varierar det lite det där.. ibland får man visst studsa.. *whistle*
|
ett av de två inläggen var ironi
å andra sidan kan jag inte mer än respektera någon som gör 40 reps eller vad det var på 100kg i bänk, det är i mina ögon så brutalt att det utförandet får se ut hur det vill...
av någon anledning känns det mer accepterat att se någon som tränat styrkelyft eller styrketräning i låt säga 6 år köra med någon egen teknik eller slarvigt/ostrikt osv... inbillar sig ändå att folk som har tränat länge vet vad de håller på med, även om det inte alltid stämmer.
|
|
|
2007-05-26, 10:51
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuckot
Chins och sittande rodd från idag.
|
De där chinsen gillade jag, inget bensprattel, inget hafstrams utan strikt, bra och koncentrerat. Helt klart bra ökningar i chins på så pass kort tid.
|
|
|
2007-05-26, 11:09
|
|
Bänkpress
|
Pez,
Jag har inget emot att få kritik på någon av mina filmer, jag har aldrig påstått att jag sitter inne med den perfekta tekniken (TM), så folk får gärna säga vad de tycker, men då tycker jag kritiken också kan vara proportionerlig i förhållande till det som visas. Att yla om att jag skulle få ont i bröstet av ett studs som många uppenbarligen inte ens ser, är bara löjligt.
Jay-Z,
Om du vill, så får du fortfarande komma på mitt kalas  Du kan ge konstruktiv kritik, och när du följande upp ditt första inlägg med lite mer nyanserad och saklig kritik så känns det mer att man kan ta till sig kritiken. Jag är övertygad om att du menade väl, vid båda tillfällen, men en av kommentarerna var bara dum.
Jacksatan,
Jag tar inte åt mig av undermålig kritik, däremot reagerar jag på den obligatorisk sketna attityden som många har, det känns bara så drygt och onödigt att ens yttra sig om man inte har något vettigt att komma med.
Shadowfire,
Hur förmedlar man "det där kan du förbättra" på bästa möjliga sätt? Genom att fråga ifall man "får ont i bröstet av studsandet" eller "du studsar lite här och var, har du tänkt på det?"
Jag har upprepat mig flera gånger nu känns det som, men jag vill ändå fastslå att det är så jobbigt drygt och onödigt att fälla vissa kommentarer som vissa gör. Kan man inte formulera konstruktiv kritik, så borde man göra sig själv en stor tjänst och hålla tyst.
|
|
|
2007-05-26, 11:13
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Shadowfire,
Hur förmedlar man "det där kan du förbättra" på bästa möjliga sätt? Genom att fråga ifall man "får ont i bröstet av studsandet" eller "du studsar lite här och var, har du tänkt på det?"
Jag har upprepat mig flera gånger nu känns det som, men jag vill ändå fastslå att det är så jobbigt drygt och onödigt att fälla vissa kommentarer som vissa gör. Kan man inte formulera konstruktiv kritik, så borde man göra sig själv en stor tjänst och hålla tyst.
|
Ja, jag säger inte emot dig
|
|
|
2007-05-26, 11:39
|
|
Registered User
|
herregud va ni strir, gör inte en höna av en fjäder!
|
|
|
Ämnesverktyg |
|
Visningsalternativ |
Linjär visning
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:04.
|

|