Gått in i väggen
Har lyckats gå ner en sisådär 20 kg sen i sommras, både fett o muskler som rykt kan man nog påstå. Har väl överlag slarvat en jävla massa med det mesta och jag förmodar att min förbränning är åt helvete nu eller åtminstone inte så god, har gått ner lite de senaste två veckorna men i övrigt så har det varit klent med viktnedgång sen ett par månader tillbaka (känns det som iaf, har inte vägt mig på lääänge :P). Hullet som är kvar sitter lite charmigt runt röven och buk o midjetrakten huvudsakligen, vet inte hur många kg det är men dom ska fan bort. Ser jävligt slank ut med kläder på med men det fett som är kvar går att greppa med näven och sitter jävligt löst. Verkar som om jag börjat gå upp i vikt nu dessutom. Ska sätta igång med styrketräningen regelbundet, har motionscyklar o promenerat en hel del frams tills nu. Hur får jag fart på förbränningen så jag blir av med sista fläsket? Ska börja måltidsplanera lite och käka efter schema men det jag är orolig över är om den ökade mängden mat (visserligen bra mat) kommer att bli till fett nu när det är som det är?
|