Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2011-07-03, 13:29   #1
Theli
Registered User

Thelis avatar

Reg.datum: Jul 2011
Don't be a drag - just be a queen

Hur kul är det egentligen att föra träningsdagbok i ett gammalt anteckningsblock? Jag lyckas dessutom alltid spilla massa crap i det, eller rita konstiga streckgubbar när jag pratar i telefon. Dessutom är min handstil i princip oläslig..

Kommentarer, tips, råd, komplimanger och bilder på män med heta fitness ådror mottages tacksamt.

Så då kör vi igång!
Jag är en tjej på 26år. Tränat av och på i hela mitt liv. Tappar inspirationen och slutar, men brukar alltid hitta den igen tillslut. Började träna igen i Februari, efter ett uppehåll på nästan 1 år.
Innan min lilla "paus" tränade jag mest löpning, och lite spinning, core och bodypump. Sprang sthlm marathon 2009. (på en tid som jag verkligen inte är stolt över) Har numera totalt löpförbud pga av hälsporre i höger fot.

Började träna styrka för första gången i mitt liv i april, och fastnade på en gång. Det är slut med all "tjejträning". jag har aldrig varit någon fjäder, och har inga sådana ambitioner. Jag är minst lika bredaxlade som de flesta män, så jag tänker träna som en.

Mina mått:
172 cm
82,5 kg
fettprocent 25,6

Axlar 107 cm
Bröst (mitt över) 99 cm
Bröst (under) 79
Midja (2 cm ovanför navel) 76cm
Höft (bredaste) 95cm
Lår 61cm
Överarm 32cm

Så här vill jag forma min kropp:

82,5 kg Vikten är för mig helt orelevant
fettprocent 25,6 Målet är 19%

Axlar 107 cm Gärna bredare
Bröst (mitt över) 99 cm Eftersom jag har inlägg, så ser jag gärna att storleken stannar ungefär här.
Bröst (under) 79 spelar ingen roll
Midja (2 cm ovanför navel) 76cm - några centimeter skulle vara fint för symetrin
Höft (bredaste) 95cm spelar ingen roll
Lår 61cm gärna +
Överarm 32cm gärna -, men jag har svårt att tappa här

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:19.