Citat:
Ursprungligen postat av Neco
Hur länge tänker du hålla på med sånna här matpåpåsegrejer? Tills du når viktmålet?
|
Nä, tror inte det. Alltså, jag har blivit för tok på bekväm osv så jag borde trappa av nu är väl
tanken, känns ju inte så hälsosamt att dricka pulver. Men kör iaf på tills 9/3 då jag ska kolla mig hos läkaren.
Citat:
Ursprungligen postat av Neco
Jag röstar också för hela den här grejen med att tillvänja sig med bikini osv hemma i sin egen vrå. Sen så röstar jag för yoga som variatin till vilan/ta lite luft när du inte är på topp. Lite österländskt lugn har nog aldrig skadat någon (även om jag som nybörjare lider i ganska många av ställningarna  )
|
Bikini kan vi nog glömma helt, men jag springer runt i linne å trosor/mysbrallor hela tiden inne nu så man ska aldrig säga aldrig!
Har bara gått på gravidyoga men gillade det då, ramlar jag över ngt pass så testar jag.. Har pilates på dvd men kan helt klart tänka mig att testa en yogadvd. Vem vill inte lida liksom?
Såå... idag;
Ätit (helskum mat, jag vet, barnkalas):
2 påsar á 100 kcal/st
20 kcal lättmjölk
1 stor bit princesstårta
1 ballerinakaka
1 kanelgiffel
1 varmkorv med bröd, 1 tsk senap + 1 tsk ketchup u socker
1 liten hamburgare (MacDonalds).
Ska sova över på jobbet nu och har med mig en påse el 120 kcal björnbär om jag blir sugen. Med andra ord har jag inte ätit mat idag, om man inte räknar den där lilla hamburgaren..

Men gott har det varit!
Träningen: 1 h rask prom, 5 minuter rodd, latsdrag 12x3, rodd 10, 11, 13 (tyngre och tyngre men kändes allt lättare), axelpressar 10x3 (högsta vikten någonsin, den var låg, men starkt för att va mej), bröstpressar 10, 9, 10 (här gick det lite sämre), tricepspressar 10, 11, 15 (här drömde jag om att gå hem el slå ngn), rumpmaskin 15x3 (plågsamt fan! Min rumpstuns is gone..
). Tung mage 10x3. Sen.. så kör jag fullmag knäböjsmaskin som känns lätt, lätt lätt? (12, 11, 11)
Då blev jag så glad att jag körde lite sneda crunches och tom stretchade vilket typ aldrig händer (bör fixa till det).
Sen har det varit barnkalas för hela slanten,
trött Lella over´nout..