Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2009-02-27, 20:02   #9
Tolkia
Moralistmoderator

Tolkias avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan Visa inlägg
Men självklart fattar jag ju att ingen kan ge vettig kritik på de lunarsaker jag lägger upp, men så är det med det.
Bra. För det är nog faktiskt inte möjligt att säga så där jättemycket utifrån en arm och något diffust, svart, alt. en arm och en blixt i spegeln (därmed inte sagt att du inte får/skall/bör posta lunarbilder, det är din journal och där är du ju postkungen). Jag tycker att du skall göra som JJ föreslår och ta några mer avslöjande bilder för din egen skull, för det är så lätt att tycka att "inget händer" och att man ser ut som man alltid har gjort när man ser sig själv varje dag, och inte märker de gradvisa förändringarna.

Denna sommars uppdrag blir att inte bara våga t-shirt utan även våga en aningen mer kroppsnära överdel (typ random tjejtopp från KappAhl)! Min lillsyrra brukar påpeka för mig att jag inte ser mindre ut för att jag klär mig i tält, och det är nog tyvärr sant, även om det ÄR skönt att gömma sig i den västerlandska motsvarigheten till burkha. Börja hemma i lägenheten. Man vänjer sig, men gaaaaaaahhhhhhh-pinsamhetsperioden innan man vant sig är lite påfrestande. Jag tror faktisk inte att du ser ut så att du måste gömma dig i tält.
Tolkia är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:46.