Den här slampan har fått ett jobb för 6 veckor sedan där hon jobbar natt, jag var skit glad för henne för hon mådde inte bra när hon var arbetslös självklart, och under tiden då hon var arbetslös så blev det en del småirritationer från hennes sida för att jag inte gjorde si och så. Exempelvis så träffades vi varjde dag hela tiden, men ibland var jag helt slut efter jobb och orkade helt enkelt inte hitta på något och det blev stort uppror över detta, men när hon fått jobb var hon slut varje dag och hon ville då inte träffas lika ofta som innan. Det var mer acceptabelt att hon var trött än om jag var det, detta är bara ett av få liknande exempel.
Men det bör även tilläggas att vårt förhållande inte bara var ett förhållande som det låter, vårt förhållande var speciellt för oss båda. Starka känslor och hela faderittan, men jag har ingen lust att ta upp och tänka på alla fina minnen eftersom jag helst vill glömma dom helt.
Men iaf...under tiden hon jobbade så sov hon på dagen och vissa dagar orkade hon inte hitta på nått och sa det klart och tydligt till mig och jag tyckte att jag fick acceptera det då hon var slut efter nattjobbande, men hon accepterade inte att jag accepterade det för det var konstigt enligt henne för då innebar det att jag ju inte ville träffa henne typ och hon kunde bli grinig över detta.
Vi hade planer på att leta lägenhet ihopa efter nyår och vi båda tyckte att det just nu inte skulle leta då jag går på lärling lön och hon inte har A-kassa försäkringen tryggad ifall hon skulle få sparken. Men det varierade från dag till dag från hennes sida eftersom att ena dagen ville hon flytta ihopa direkt och nästa nått helt annat så hon kunde gå o irritera sig på att jag inte tog tag i nått osv. Osså hade hon bil men inte jag för jag precis avslutat en utbildning och jobbat i 4 månader, och hon kunde tydligen inte stå ut med det.
Enligt mig bör en partner ställa upp för den andre partnern i alla väder, det är vad jag gjort för henne. känner mig sviken.
För 4 veckor sedan hade hon suttit i hans bil i 7 timmar efter jobb och snackat om allt möjligt, och då blev jag jävligt förvirrad och tyckte det var jäääävligt weird. Men han var bara rolig att prata med sa hon då, "ok".
Söndagen 2 veckor sedan satt jag hemma framför datorn då jag precis kommit hem från en helg med henne, direkt på msn börjar hon gnälla över att jag inte flyttar in hos henne, då hon några timmar sedan under dagen som senast hade sagt att hon inte velat de, och jag kan inte bo där då jag inte kan ta mig till jobb då och när jag lagar mina 500 matlådor så gnäller hon, och när jag lånar bilen gnällde hon osv. Jag hade blivit en jävla fånge i den lägenheten om jag bott där då jag inte hunnit få igång min ekonomi. Dessutom kan man inte begära något som man inte välkommnar tycker jag
Vi avslutade som arga på varann men sen ringde hon mig på tisdagen och vi var igång igen, träffades hela veckan fram till fredag då hon sa att hon behövde uppehåll för att finna sig själv, vad nu det betyder. När jag frågade visste hon inte.
Sen ringde hon mig på lördag morgon. Vi snackade och hon berättade att hon suttit hemma hos han och lagat middag till han och dom hade druckit vin. Hon går på zoloft och med mig skulle hon inte druckit vin.
Jag blev innombords jävligt besviken för hon har hela tiden under dessa 3 åren sagt att hon inte skulle kunna vara otrogen IGEN, som hon var med sitt ex, men hon hade en jävligt bra förklaring till varför hon var otrogen mot han tyckte jag, hon fick det iaf att låta bra, men nu vet jag att det inte finns nån som helst förklaring till otrohet, det är så JÄVLA SVINIT!
Jag sa till henne att man inte brukar göra sånt med "kompisar" och hon höll med men jag reagerade mest inombords och hon tyckte det var konstigt att jag inte reagerade starkare! störd i huvet! dum i huvet som jag var fortsatte jag med henne, vi träffades umgicks hade jävligt roligt, pratade och allt kändes så jävla bra (uppehållet var inget uppehåll längre). "ja jag vet jag e dum i huvet"
Det blev söndag för 1 vecka sen, hon ville verkligen ha uppehåll igen för att jag vet inte, det var väll inte bra mellan oss, det var inte så som hon ville leva. Men jag har tänkt lite och förstått att det finns ingen som skulle passa ihop med henne egentligen, utan problemen ligger på hennes sida, det är hon som inte blir riktigt nöjd och kommer antagligen aldrig att bli det. Och jag tror att det kommer att bli svårt för henne att hitta nån som har de positiva och viktiga egenskaper som hon ansåg att jag hade och det känns bra, exempelivs så röker jag inte, och dricker inte och en massa annat skit som vi båda hade som kan vara svårt att hitta hos andra (ska börja dricka dock, hoho, iaf nån gång varannan
månad).
Både jag och hon stod ut hela veckan men sen på fredag klarade jag inte mer (jag hade sagt till henne att jag inte förstod varför hon ville ha uppehåll, varför inte "bara" göra slut? men de fanns inget snack om de så det blev uppehåll, osså sa jag att ta kontakt med mig så fort du känner dig redo), jag stod inte ut mer på fredagen så jag ringde o ringde men hon svarade ej och så skrev jag sms att jag saknade henne etc etc. hon skickade tillbax "vi har uppehåll, sluta ringa".
sen nån timme senare skrev hon att jag var kall som inte hade några känslor för att jag inte ringde henne förräns på fredagen, och det var under denna dagen hon hade sattit på han. inte trodde jag att man skulle finna sig själv genom att sätta på arbetskompisen. För till mig förklarade hon de så fint att hon var osäker och visste inte vem hon var längre och helt förvirrad och visste inte vad hon ville så då höll hon kvar mig i en tråd och skulle ha tillbaka mig när hon knullat färdigt. varför inte göra slut helt och inte snärja fast mig.
Detta kanske för allt att klarna men jag anseer iaf att det var fel att göra som hon gjorde och att det var otrohet eftersom att vi skulle ha fortsatt närr hon "funnit sig, LOL".
Men iaf så har hon nog inte kunnat sova inatt för hon har ringt och sms:at vid 3-4 tiden. Hon ber om förlåtelse och säger att allt e oförlåtligt och att det hon gjorde inte var planerat, och det var inte att hon föll för frestelsen men utan hon gjorde de mer som nånting mot mig av nån anledningen som hon inte vet. Och hon ber mig minnas alla fina stunde...... hm hon menar dom 3 år som hon helt och hållet PISSSAT på för ett pipp med ett JÄVLA FRAGGEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AAAAAHHHHHHHHHHH!!!!
men iaf,...skönt att slippa henne, jag får iaf inreda min egen lägenhet, hoho, jag får sätta på vem jag vill! jag slipper hennes irritationer när hon sminkar sig och jag står 5 meter för nära! jag slipper psykkriget!
jag slipper hennes egoistiska sida! jag slipper låna hennes spis !
jag slipper hennes allmänna gnäll som uppstår av ingenting!
Jag vill även säga att känslor kan hjärntvätta en person och få en attacceptera överdrivet mycket! ni vet.....
Mvh David