Bred rygg, stora armar och det ser ut som bröstmusklerna är ok de med. Det jag saknar, bortsett från en bild på vaderna, är mer axlar. Tycker de verkar släpa lite.
tack, tack. Sista bilden är jag rätt nöjd med. Kom förbi två joggande gubbar när vi tog den som undrade vad jag höll på med. Då sa jag att vi fotar en session för tidningen QX och de fick gärna vara med på bild de också. De sprintade därifrån.
Bred rygg, stora armar och det ser ut som bröstmusklerna är ok de med. Det jag saknar, bortsett från en bild på vaderna, är mer axlar. Tycker de verkar släpa lite.
Tackar. Axlarna släpar som du säger, bara framsidan som finns, resten är ett slags anti-massa. Vadbilder vågar jag inte ens själv ta och titta på ensam, de är rent tragiska.
Och för att avsluta i bästa Herculez-anda, måste även jag köra med en mupp-bild. Här kör jag chins, kanske även jag kan se ut som Action en dag om jag ligger i med denna övning, särskilt om jag fortsätter att köra dem med bar överkropp utomhus i mars. Kyla bränner fett, aight?
Edit: Vad fan har jag fått dubbelhakor under armhålan? no more folköl for me!