Nä nu tycker jag att det blev lite dålig stämning i tråden!
Citat:
Ursprungligen postat av Mental
Det är nog snarare din attityd och framtoning som gör att folk inte vill anstränga sig för din skull.
Med en tydligare fråga, trevligare attityd, och en stor skopa vanlig ödmjukhet kommer du betydligt längre än vad du kommer nå med den här posten.
|
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
Vem tror du vill hjälpa dig när du vräker ut dig sådant? Du verkar bara otrevlig.
|
Jag har absolut inte försökt vara otrevlig, jag ber om ursäkt om du uppfattat mig som oförskämd.
Citat:
Ursprungligen postat av agazza
Jag tror han skojade för att framkalla respons, som faktiskt är en ganska vanlig sak bland kolomedlemmar 
|
Äntligen någon som såg sarkasmen och "skämtet" i mitt inlägg. Som jag sagt så skrev jag det inte för att vara oförskämd utan för att på ett vänligt sätt genom att vara lite "bufflig" försöka få fler att skriva i tråden. Det framgick tydligen inte så jag får återigen be om ursäkt till er som tog illa vid er.
Citat:
Ursprungligen postat av Onigiri
Varför är det ALLTID så viktigt för folk när de bråkar med sina föräldrar om kost/träning att ha rätt?
Vad spelar det för roll om en pappa säger en sak som inte kanske stämmer men det ligger en viss sanning i det så ska dennes son in på internet och kräva fakta av experterna för att sedan kunna säga till pappsen "Haha jag är bäst! Jag har rätt!"
Förstår inte det livsviktiga i det bara.
|
Jag kan inte svara för någon annan än mig själv, men i mitt fall så beror det på att min far kämpar med en jävla glöd för att få mig att lägga om mina träningsteorier, kost och levnadsregler till helt orimliga varianter utan något förnuft och vett alls utifrån mina mål och min utgångspunkt sett.
Citat:
Ursprungligen postat av marolss
gissar att åldern på trådskaparen är mellan 12-14. Säger som övriga, oförskämd.
Kunniga finns det tveklöst, enorm kunskapskälla här.
Själv gyminstruktör, dock inte nån nämnvärd kost och näringskunskap i den utbildningen, tyvärr...
|
Jag är 19 år gammal men jag förstår om jag framstått som yngre och som oförskämd/otrevlig. Det var dock aldrig mitt uppsåt och jag ber ännu en gång om ursäkt.
Citat:
Ursprungligen postat av Cloud
Även om du inte har några speciella kunskaper inom träning eller kost så kan du väl iallafall vara trevlig? Ge och ta! Inte bara ta
//Gustav
|
Jag ska göra mitt bästa för att framstå som trevlig hädanefter.
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Vedder
Oavsett vilket behöver du snart inte oroa dig för att behöva ha med dessa gamla avdankade puckon att göra.
För med din attityd är du snart inte välkommen här bland alla oss puckon i vilket fall. Och skirv bättre rubriker tack.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen
Ja. Så du kommer inte att få någon hjälp här. Seså, du kan flytta till ett annat forum där du passar bättre.
|
Jag tycker att detta är ett fantastiskt forum med en mycket seriös framtoning vilket gör att man kan ta folks åsikter och påståenden på allvar, vilket dock inte går att göra på många andra träningsforum.
Tack för er uppmärksamhet och er vilja att besvara mina frågor, har ju fått några rätt tunga namn och "titlar" nu, trots trådens skrangliga start, vilken ju dock var självförvållad av mig.

Skulle dock uppskatta om ännu fler av er skulle ha lust att berätta lite om era egna (eller andra kolomedlemmars) erfarenheter av träning.