2006-08-02, 15:01
|
|
Chefsarkitekt Oljebyxor
Reg.datum: Mar 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av zoltan_hellhound
vad har termogensen med hudens förmåga att krympa att göra?
|
Läs inlägget jag kommenterade en gång till.
"en del byggare lyckas ju bli rippade trots usel off-form."
Återkom om något fortfarande är oklart.
Det finns fler inlägg än dina i tråden, med andra underämnen.
Citat:
Ursprungligen postat av mini
Tror du män i 25-årsåldern behöver oroa sig för att aldrig kunna bli beach-hårda om de har 15 kgs övervikt? För så uppfattar jag många funderingar i tråden.
|
Nej, men du kan inte dra fram proffsbyggare och överhuvudtaget jämföra situationen med dom, som vet hur man får kroppsfettet att bara smälta av kroppen.
|
|
|
2006-08-02, 15:17
|
|
Banned
Reg.datum: May 2006
|
Citat:
Fast en del byggare lyckas ju bli rippade trots usel off-form. Att allt det skulle ha med prepp att göra finner jag inte för troligt.
Klassikern Lee Priest:
|
Självklart har det inget med tillväxthormoner att göra. Lee har en jävla bra vilja helt enkelt. Att folk tror att det är preppet är ju helt befängt. Att Lee är så stor, men framför allt att han lyckas bli så hård, beror på ruskigt långa mogonpromenader och en väldigt strikt diet. Inget annat.
|
|
|
2006-08-02, 23:55
|
|
Biffig User
Reg.datum: Jul 2006
|
Nu jäklar har jag en "bra" fråga  , Om man fortfarande har den dära "Magen" kvar, fett osv.. Och man tränar intensivt och hårt för o bygga en bredare midja, och större magmuskler och större rygg, för o få riiktigt stora "feta" muskler, medans man går ner i vikt saaaakta för o få bort magen (10-15kg) på en sisådär, 6-8månader? då borde man väl få mkt mindre "löshud" än om man bara tränade vanligt och gick ner det på 1-5 månader? , eller har jag fel?..
thx
|
|
|
2006-08-03, 04:41
|
|
Chefsarkitekt Oljebyxor
|
I prakiken måste du ligga på minst energibalans (eller över) för att bygga så, och på energiminus för att förlora fett.
|
|
|
2006-08-03, 08:04
|
|
Svensk mästarinna 2011.
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Valentino
Självklart har det inget med tillväxthormoner att göra. Lee har en jävla bra vilja helt enkelt. Att folk tror att det är preppet är ju helt befängt. Att Lee är så stor, men framför allt att han lyckas bli så hård, beror på ruskigt långa mogonpromenader och en väldigt strikt diet. Inget annat.
|
Du har inget att tillföra tråden istället för att bara grina över vad jag skriver?
För att vara lite tydligare med mitt syfte med första inlägget:
Jag uppfattar det som en överdriven oro som dessutom verkar kunna användas som svepskäl. Jag kan aldrig få rutor på magen för jag har en gång vägt 15 kg mer än jag borde. Jämför med Jag har en onormal ämnesomsättning och kan inte gå ner i vikt som andra eller Jag har ofördelaktiga gener och kan inte bygga muskler.
|
|
|
2006-08-03, 09:21
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2005
|
- Avskyr Lee Priest. Han är ful och kort.
- Att skylla på "dålig ämnesomsättning" är rena bluffen.
- Ditt hudöverflöd kan inte vara överdriven utan det är nog troligen du själv som överdriver en smula.
|
|
|
2006-08-03, 16:36
|
|
Banned User
|
Citat:
Du har inget att tillföra tråden istället för att bara grina över vad jag skriver?
För att vara lite tydligare med mitt syfte med första inlägget:
Jag uppfattar det som en överdriven oro som dessutom verkar kunna användas som svepskäl. Jag kan aldrig få rutor på magen för jag har en gång vägt 15 kg mer än jag borde. Jämför med Jag har en onormal ämnesomsättning och kan inte gå ner i vikt som andra eller Jag har ofördelaktiga gener och kan inte bygga muskler.
|
Visst kan det väl vara en överdriven oro, men i vissa fall finns det ju skäl för det - precis som man faktiskt kan ha dålig ämnesomsättning och ofördelaktiga gener.
Fast 15Kg övervikt är ju i det här sammanhanget rätt lite, såvida viktminskningen inte går väldigt fort. Problem med permanent lös hud kommer väl främst vid riktigt stora viktminskningar, gärna på kort tid. Sedan är det såklart väldigt individuellt också.
|
|
|
2006-08-03, 17:53
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Visst kan det väl vara en överdriven oro, men i vissa fall finns det ju skäl för det - precis som man faktiskt kan ha dålig ämnesomsättning och ofördelaktiga gener.
Fast 15Kg övervikt är ju i det här sammanhanget rätt lite, såvida viktminskningen inte går väldigt fort. Problem med permanent lös hud kommer väl främst vid riktigt stora viktminskningar, gärna på kort tid. Sedan är det såklart väldigt individuellt också.
|
är 10 kilo på 5 månader mycket
|
|
|
2006-08-03, 19:01
|
|
Banned User
|
Citat:
är 10 kilo på 5 månader mycket
|
0,5Kg/vecka är väl en rätt lugn viktnedgång och 10kg kan jag inte tänka mig är tillräckligt för att skapa några problem.
|
|
|
2006-08-05, 10:58
|
|
Registered User
|
hjälper massage och hudkrämer
|
|
|
2006-08-05, 11:03
|
|
Mr Assparade
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
hjälper massage och hudkrämer
|
Det där är väl inte överbliven hud utan bara lite extra isolering?
|
|
|
2006-08-05, 11:11
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jay-Z
Det där är väl inte överbliven hud utan bara lite extra isolering? 
|
det syns kanske inte så bra på den bilden,så här är en när jag står böjd ner mot golvet.och spänner in magen
|
|
|
2006-08-05, 15:28
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
Är det bara olagligheter som gör att proffsbyggarna kan bli av med fett så lätt?
|
|
|
2006-08-05, 15:47
|
|
Chefsarkitekt Oljebyxor
|
Citat:
det syns kanske inte så bra på den bilden,så här är en när jag står böjd ner mot golvet.och spänner in magen
|
Ser tyvärr ut som om du har både striae och rätt kraftigt uttänjd hud. Just striaen försvårar situationen avsevärt.
|
|
|
2006-08-05, 16:27
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
Ser tyvärr ut som om du har både striae och rätt kraftigt uttänjd hud. Just striaen försvårar situationen avsevärt.
|
så det ända som hjälper är bukplastik operation.eller det kan bli någorlunda bra igen? hur försvårar striae
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:33.
|

|