2005-07-24, 13:52
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2003
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Svantee
hjälp jag tog hit en ful tjej för att få chip nu vill hon sova över usch usch hon bor i nybro sista bussen har gått!!!
skrev snabbt medan hon kollar sakolkatalog i sängen bredvid
|
Vilket i-landsproblem! Låt henne sova över. Lite sex är väl bara trevligt? Eller? Sååå jävla ful kan hon väl inte vara? Och hur ser du ut...?
|
|
|
2005-07-24, 14:50
|
|
|
TränaSäljaLiggaSpela
Reg.datum: Jan 2004
|
Allan: Jamen hon fråga om hon fick komma o se på film så sa jag; Tja - okej om du tar med chips och läsk & Sin CIty.
Detta gjorde hon, men sen kunde hon plötsligt inte åka hem igen.. Asså har varit vaken hela natten, gjort allt förutom legat i sängen!
Jag anser mig se ganska bra ut, joo. Ni som tvivlar får gärna göra det, detta är internet
Fyfan så bortslösad natt
|
|
|
2005-07-24, 14:51
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
Citat:
|
Jag anser mig se ganska bra ut, joo. Ni som tvivlar får gärna göra det, detta är internet 
|
jag vill ha bevis på att båda du ser bra ut, och att hon ser ful ut
Folk som pratar om sig själva, och är kända för att de gör just det, brukar inte ha så mycket substans. Lägg till obefintlig självkritik och ödmjukhet, överdriven arrogans och gudkomplex. Så har du hela den moderna fitnessligan.
|
|
|
|
2005-07-24, 14:58
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2004
|
Svante: Vilket jävla problem, det var väl bara att säga att du inte var intresserad? Hon kunde ju ha slaggat på soffan om hon ville sova över annars.
|
2005-07-24, 15:00
|
|
|
Banned
|
Citat:
|
hjälp jag tog hit en ful tjej för att få chip nu vill hon sova över usch usch hon bor i nybro sista bussen har gått!!!
|
Men vafan, är du nån sorts bög eller?
|
|
|
2005-07-24, 15:06
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Asså har varit vaken hela natten, gjort allt förutom legat i sängen!
|
Men hur farligt hade det varit...? Det är väl bara att säga att du inte är intresserad och sedan somna.
|
|
|
2005-07-24, 15:09
|
|
|
Workaholic
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av JAM
Men hur farligt hade det varit...? Det är väl bara att säga att du inte är intresserad och sedan somna.
|
och sedan vakna upp av att hon leker med "den"
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
|
|
|
2005-07-24, 15:10
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
ever heard of pappkasse?
|
|
|
2005-07-24, 15:12
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Yankeee
ever heard of pappkasse?
|
"Det höjer den sexuella njutningen något oerhört för kvinnan! Det är säkert... Här, prova..."
|
|
|
2005-07-24, 15:12
|
|
|
Mr Pink
Reg.datum: Nov 2003
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av MrBoris
och sedan vakna upp av att hon leker med "den" 
|
Ohh herregud
|
|
|
2005-07-24, 15:29
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2004
|
Citat:
|
|
HAHAHA vilken king!
|
|
|
2005-07-24, 15:32
|
|
|
TränaSäljaLiggaSpela
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av RobbeliRobban
Men vafan, är du nån sorts bög eller?
|
Okej, ni ska få hela storyn.
Här sitter jag, 2 dagar efter en fest där jag träffat en väldigt trevlig tjej. Får inte tag på nån tjejpolare, dunderkåt (slutade r**** för mer än 1 vecka sen). Sätter mig vid msn, och hon börjar skriva. Tänker väl nåt i stil med att chips vore gott, och att snorren behöver doppas lite den med... men ack så jag ångrar mig så fort min pringles är slut  inte alls sugen (till skillnad från henne som klänger som en galning) så jag är ganska otrevlig, och sätter mig o käkar o läser en bok istället. så satt jag hela natten medan hon låg i sängen och försökte övertala mig att lägga mig, no way
tänkte köra ut henne men det vore för taskigt iom att hon ska börja på min skola till början av hösten
|
|
|
2005-07-24, 15:36
|
|
|
Kolos egen surtant
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
|
Här sitter jag, 2 dagar efter en fest där jag träffat en väldigt trevlig tjej. Får inte tag på nån tjejpolare, dunderkåt (slutade r**** för mer än 1 vecka sen). Sätter mig vid msn, och hon börjar skriva. Tänker väl nåt i stil med att chips vore gott, och att snorren behöver doppas lite den med... men ack så jag ångrar mig så fort min pringles är slut  inte alls sugen (till skillnad från henne som klänger som en galning) så jag är ganska otrevlig, och sätter mig o käkar o läser en bok istället. så satt jag hela natten medan hon låg i sängen och försökte övertala mig att lägga mig, no way
tänkte köra ut henne men det vore för taskigt iom att hon ska börja på min skola till början av hösten
|
det var den mest osammanhängande historia jag någonsin har hört för att vara hela storyn.
vad hände med den trevliga tjejen?
varför slutade du r****a?
hittade du den fula tjejen på msn genom att skriva att du ville äta chips och dopa snorren?
|
|
|
2005-07-24, 15:40
|
|
|
TränaSäljaLiggaSpela
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Cilia
det var den mest osammanhängande historia jag någonsin har hört för att vara hela storyn.
vad hände med den trevliga tjejen?
varför slutade du r****a?
hittade du den fula tjejen på msn genom att skriva att du ville äta chips och dopa snorren?
|
Klart den är osammanhängande, jag har inte fått nån sömn!
Skit i den trevliga tjejen, hon har inte med saken att göra
För att jag tröttnade på att göra det
Jag loggade in och hon började tjata om att kolla på film
|
|
|
2005-07-24, 15:40
|
|
|
Banned
|
Citat:
|
|
Med risk att verka som om jag hakat upp mig, men min fråga står kvar, trots förklaringen.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:39.
|

|